Wie zou er voor mij een legging willen doen m.b.t. de liefde?

Gestart door kittykat, juni 30, 2011, 01:22:52 AM

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Reuze bedankt voor je uitgebreide en open reactie aan mij.

Ja, ik begin je al aardig te kennen ja :D

Ik bedoelde inderdaad Staven 3, I'am so sorry! Hij kan jou in ieder geval helpen met het verwerken van je vorige teleurstelling in de liefde en hij kan jou ook wat meer rust geven. Dan ben je op een gegeven moment ook niet meer bang voor jezelf ;D Ik sta er eerlijk gezegd zelf wel wat versteld van als ik lees hoe mijn interpretatie klopt!

Jij hebt ook je Eigen Wijsheden hoor ;D Klinkt best leuk al zeg ik het zelf :D

Met Saturnus in het twaalfde huis verwijs ik niet naar zijn sterrenbeeld maar naar een planeetstand in zijn geboortehoroscoop. Een geboortehoroscoop bestaat uit meer dan alleen een sterrenbeeld. Alles bepaalt wie/wat je bent. Ik heb trouwens het vage gevoel dat jij hem vaker gaat tegenkomen ja.

Mensen met een gebrek aan aarde kunnen er moeite mee hebben om zich te settelen! Maar niet getreurd, het lukt jou echt wel hoor. Let goed op je heldere dromen!!

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Graag gedaan hoor! Behalve dat we op onze fouten gewezen (moeten) worden, leren we ook een hoop als we op onze kwaliteiten gewezen worden. Dus als jij helemaal goed zit bij mij met jouw interpretaties, dan geef ik je natuurlijk een mooie pluim. :)

Ik ben benieuwd hoe de betreffende man mij zijn manier gaat helpen met het verwerken van die teleurstelling. Het kan niet anders dan op een humorvolle manier zijn, want elke keer als ik hem tegenkom, maakt hij me aan het lachen. Net zoals ik andere mensen op mijn manier laat lachen, maar.....Iets zegt mij dat hij een tikkeltje extremer is met humor dan ik en ikzelf ben voor sommige mensen al heel heftig in de omgang. :P

Ik zou je na de kaartlegging nog vertellen welk verhaal er achter onze eerste ontmoeting zit. Het zit namelijk zo: ik ging met een vriendin van mij en een vriend van haar op stap. Toen we in de kroeg waren, kwamen we dus die jongen tegen die weer bekende is van die vriend waarmee we uitgingen.
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: De betreffende man had al aardig wat biertjes op en op de een of andere manier liet hij ineens zijn broek zakken. Volgens mij had ik hem uitgedaagd of een bepaalde opmerking over felgekleurde Björn Borg boxershorts gemaakt, ik weet het niet meer precies. Niet een keer, maar toch zeker 2 of 3 keer deed hij dat in een volle kroeg. En ik moest toen zo hard lachen, ik had echt respect voor het lef wat hij had (heb het hem ook gezegd hoor, zo eerlijk ben ik dan ook wel :) ). Echte onderbroekenlol kan ik zeer zeker waarderen, zelfs als je er de volgende dag niets meer van weet in zijn geval. ;D

Bij de laatste keer dat ik hem dus weer tegenkwam, zei hij dan ook ineens "Zal ik mijn broek weer voor je laten zakken?" Die uitdaging ging ik aan door te zeggen "Ja, doe maar!" Hij heeft het toen niet gedaan, want misschien konden die vriendinnen van mij er wel niet tegen die erbij waren en hij zei dat het wel exclusief en alleen voor mij moest blijven, haha! Iedere keer dat ik een kikkergroene boxershort zie, moet ik voortaan dus standaard aan hem denken. ;D

Ik ga proberen meer/beter aandacht te schenken aan mijn dromen; eens kijken of ik ze beter kan gaan leren "lezen"!

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Dank je voor je hele mooie pluim 8) Ik zal hem goed bewaren!

Humor kan heel genezend werken hoor! Juist omdat hij een tikkeltje extremer is vind jij hem leuk denk ik.
Je had moeten zeggen 'een olifant heeft een vééél grotere' ;) kijken wat dan zijn reactie geweest was! Jij weet het in ieder geval nog wel, hierin ben jij dan wel weer zijn steunpilaar ;)
Hij heeft een soort humor wat niet iedereen kan waarderen en het is maar goed dat hij in het bezigen ervan selectief is :)

Ik kijk uit naar jouw dromen, als je die tenminste hier wilt plaatsen hoor!

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Humor werkt voor mij zeker erg genezend, want lachen en plezier hebben geeft mij in ieder geval een heerlijk gevoel. Dat hij een tikkeltje extremer is, vind ik inderdaad leuk. Het geeft mij weer aan dat ik niet de enige op de wereld ben die compleet prettig gestoord kan/durft te doen zonder schaamte, haha! ;D Ik denk dat we wel aan elkaar gewaagd zijn en dat maakt het ook wel leuk en gezellig als we elkaar tegenkomen. Leuk dat ik tot het selecte gezelschap hoor wat van zijn humor mag genieten. En die gevatte opmerking zal vast nog een keertje (van pas) komen. :P

Had ik nog 1 klein vraagje: wat is de uitwerking van Saturnus in het 12e huis in de horoscoop eigenlijk? Wat bepaalt die stand in de geboortehoroscoop?

Als ik een interessante droom heb, zal ik het wel in het daarvoor bestemde topic plaatsen!

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hi Ondeugd :D :D

Wat zul jij op dit moment kerngezond zijn ;D In wortels zitten veel vitaminen hoor ;D Ja, ik heb ook een tik zoals je nu inmiddels wel zult begrijpen :D

Het ligt er natuurlijk ook aan welke aspecten Saturnus met wat voor een planeten maakt. Dus hier even alleen Saturnus in 12. In dit huis ervaart Saturnus een angst voor alleen zijn. Ook angst voor het onbekende en het onvatbare. In ernstige gevallen kan het zelfs het hele leven beheersen of verwoesten. Kan ook last hebben van een onverklaarbare schuldgevoelens.
De persoon in kwestie heeft de taak deze angsten te overwinnen. De angst voor de angst. Met enige oefening vindt hij/zij innerlijke kracht en vertrouwen dat hij/zij door een hogere kracht geleid wordt.

Droom ze!

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hihi, ondeugd, dat is ook wel een leuk bijnaampje voor mij! :D Nu je het zo zegt, ik heb al een tijdje geen wortels op, wel een hoop cherrytomaatjes, dus ik moet maar weer eens veranderen van verantwoord snoep. :P En die tik van jou, dat is gewoon een van je "kwaliteiten". ;D

Bedankt voor de uitleg van Saturnus in het 12e huis; ik weet niet meer van een horoscoop dan alleen het sterrenbeeld en de ascendant, ben echt een leek daarin, maar het forum geeft mij veel interessante informatie en hulp. ;) Ik zal eens kijken of ik wat kenmerken in die jongeman kan terugvinden/herkennen als ik hem beter leer kennen.  :)

Ik heb nog niks gedroomd de afgelopen dagen, maar dat komt vast nog wel, haha! :D

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Druiven zijn ook erg lekker hoor! Lekker zoet, goed voor je liefdesleven ;D Dan moet ik wel aardig wat kwaliteiten hebben als een tik daarmee te maken heeft :D :D Afijn, ben tevreden met alles!

Ik ben benieuwd naar je bevindingen op ons astroforum!

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Ja druiven zijn inderdaad heel erg lekker! Ik vind dan de witte pitloze het lekkerst, heb laatst een hele tros in een keer in mijn eentje opgegeten, zo'n zin had ik er in, haha!

Ik heb de afgelopen dagen wel gedroomd, maar heb ze helaas nog niet kunnen onthouden op de een of andere manier; het moment van wakker worden is gelijk het einde van de droom en dan weet ik helemaal niks meer, zelfs niet van de laatste secondes. :( Wel heb ik een goed gevoel bij het wakker worden, dus het moet wel iets leuks zijn wat ik dan heb gedroomd, haha! Maar ik ga mijn best doen om wel wat flarden te onthouden, want anders kan ik er niet over filosoferen en dat is juist leuk om te doen, zeker na de laatste kaartlegging die je voor mij hebt gedaan. :)

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hou dat goede gevoel vast Kittykat! Ik hoor weer van je!

Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hier is Ondeugd weer! ;D Hoe gaat het met je?

Even de stand van zaken  ;) : Ik kan de laatste tijd maar moeilijk in slaap komen en het kost mij (nog steeds, misschien wel nu meer) moeite om dromen te onthouden. Het is nu wel meer de vraag van "Heb ik nou gedroomd of niet?"  ???

De man met het aparte gevoel voor humor en dan voornamelijk betrekking tot de onderbroekenlol :P is met vakantie, dus ik heb nog niet de kans gekregen hem weer tegen te komen tijdens het uitgaan. Zijn precieze functie is overigens accountmanager in de IT-sector.

Voor de rest lukt het me niet om positieve resultaten te behalen met mijn sollicitaties naar werk; ik ben of te overgekwalificeerd of ik kom ervaring tekort. Dus daar zit ik wel even mee in mijn maag, misschien dat ik daardoor (onbewust) ook niet lekker kan slapen/in slaap kan vallen. Piekeren doe ik (nog) niet namelijk, maar ik merk wel zeer degelijk dat ik moeite heb met aarden (gronden).

Zo, nu ben je weer een beetje op de hoogte van mijn bezigheden! 8)

Vrolijke groet en liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

(Langdurige) werkloosheid kan zeer zeker tot slapeloze nachten leiden. Op een gegeven moment voel je je wel heel erg afgewezen als je steeds nul op het rekest krijgt! Kan het misschien andersom zijn: juist omdat je niet of onvoldoende geaard bent, dat het juiste werk vinden dan ook niet lukt?

Zeer kort geleden is mijn oppashond (kleine bouvier) overleden aan kanker. Al lange tijd geleden was er een tumor in zijn poot geconstateerd, die is weggehaald en toen heeft hij het geruime tijd uitgezongen zoals dat heet. Twee weken geleden ontdekte zijn baas dat hij allemaal kleine knobbeltjes op zijn lijfje had, naar de dierenarts geweest, niet goed. Ze wilde absoluut niet dat het beest zou lijden dus hebben zij en haar man hem laten inslapen. Very heavy. Ik heb inmiddels een hele mooie grote foto van hem. Deze heeft in mijn kamer een ereplaatsje!
Inmiddels heb ik op vier katten van anderen gepast, en twee weken lang allemaal in mijn huis hé! Bewerkelijk maar o zo leuk! En ik heb ze wat afgeknuffeld!

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Wat vervelend dat jouw oppashond is overleden, zeker met die ziekte. Dat is voor niemand leuk, of het nu om een mens of dier gaat, maar gelukkig zijn er wel fijne herinneringen en natuurlijk die mooie foto die je van het beestje hebt. En dan ook nog eens oppassen op 4 katten... :o Nou dat zal zeker een hoop voeten in de aarde hebben gehad, zoveel eigenwijsjes bij elkaar, of kwamen ze niet tegelijkertijd op bezoek? Katten vind ik mooie, karaktervolle beesten; zo zelfstandig en wijs, maar soms ook ondeugend. Volgens mij ben ik in een vorig leven ook een katje geweest, haha!

Het juiste werk heb ik inderdaad nog niet gevonden, maar ik het op het moment weinig te willen. Dus ik solliciteer op functies waar ik wel redelijk op zou kunnen passen met mijn achtergrond, hopende dat ik een keer wel word gezien als de juiste persoon voor de functie. Het juiste, passende werk had ik wel gevonden, alleen heb ik de pech gehad dat ik moest stoppen met het werk waar ik gelukkig van werd/word. En dat is jammer als je dat niet zelf in de hand hebt, maar waar deuren sluiten, openen andere deuren zich weer op andere plaatsen. Dat geldt eigenlijk wel voor alles in het leven. :)

Fijn weekend!

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Ik ben onzettend blij met die foto die ik van het beest heb!!! Hij staat op mijn nachtkastje, ik kijk er iedere keer even naar voordat ik ga slapen.

Ja, sommigen kwamen tegelijkertijd op bezoek. Dat was niet altijd even makkelijk maar als ze dan maatjes werden dan haalden ze ook weleens ondeugende streken uit hoor! En dan moet je toch ook wel verschrikkelijk lachen! Het zijn zeer zeker mooie, karaktervolle beesten en daarbij ook nog eens van die overheerlijke knuffels.

Wat jij zegt over deuren openen/sluiten, dat zeg ik nou ook altijd! Wie weet tegen welk werk je nog weleens aanloopt. Het zou helemaal mooi zijn als je weer terug kon in helemaal hetzelfde werk. Jij doet toch iets administratiefs ofzo?

Jij ook fijn weekend. Ga je nog dancen ;)

kittykat

Hoi Leeuwin,

Allereerst veel beterschap met je kleine teen, ik had op het forum gelezen dat je hem hebt gebroken!

Ik was werkzaam als re-integratieconsulent en deed de toeleiding/begeleiding naar werk van cliënten die (langdurig) werkloos waren en/of in de ziektewet zaten. Dan kun je denken aan het aanleren en verbeteren van de sollicitatievaardigheden of aan het vinden en ontwikkelen van (nieuwe) kwaliteiten in werk, meegaan naar open dagen van bedrijven, etc. Het schrijven van rapportages was wel veel administratief werk om te doen, maar ik vond het 1-op-1 cliëntcontact iets wat mij het meeste voldoening gaf en nog steeds geeft. Gelukkig heb ik nog steeds een "bijbaantje" achter de bar van een restaurant, maar ik wil graag een "normaal" leventje; het was de bedoeling dat ik hiermee zou stoppen als ik mijn contract voor onbepaalde tijd zou krijgen bij het re-integratiebureau waar ik werkte, lekker de weekenden weer vrij hebben na dik 9 jaar in het restaurant.
Maar die tijd is nog niet gekomen voor mij, de tijd dat ik kan en mag gaan settelen, dus ik "wacht" rustig af op wat er nog komen gaat.

Dit weekend moest ik werken en in plaats van dat ik daarna op stap ben gegaan, wat ik normaal altijd doe, ben ik thuis gebleven en heb relaxt tv gekeken. Volgende week ga ik met een stel vrienden wel weer met de voetjes van de vloer, want dan begint er weer een nieuwe reeks van onze maandelijkse feestje wat wij altijd bezoeken. Op de een of andere manier gebeuren er dan ook altijd de gekste dingen waar we dan hard om moeten lachen. :)

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Ja, inderdaad erg pijnlijk ja. Dank je voor je beterschapswens.

Het lijkt mij een hele uitdaging om als reintegratieconsulent te werken! Want ik neem aan dat je niet alleen met gewillige mensen te maken krijgt :) Hoe lang duurt zo'n opleiding tot consulent?

Heb je al die negen jaar alleen in de weekenden gewerkt of vaak ook nog s'avonds en overdag? Het lijkt mij bikkelhard werken in zo'n restaurant.

Ik ben benieuwd wat jij weer gaat meemaken tijdens die maandelijkse feestjes! Het zal wel weer wat bijzonders zijn :D

Liefs van Leeuwin