Wie zou er voor mij een legging willen doen m.b.t. de liefde?

Gestart door kittykat, juni 30, 2011, 01:22:52 AM

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Geen antwoord is ook een antwoord denk ik dan maar. Jammer maar helaas, op naar de volgende toch?!

Op de middelbare school hadden jullie beiden andere contacten waardoor je niet met elkaar in aanraking kwam.

Wat denk je, wordt het nog kermis wat jouw liefdesleven betreft ;D, gezien het feit dat je nu allemaal manlijke kennissen van vroeger tegekomt? Ga maar niet in de achtbaan zitten hoor, dat lijkt me wat veel van het goede :D

Ik hoor nog van je katje :D

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Inderdaad, geen antwoord is ook een antwoord. Ik ben in ieder geval van mijn vraag af en kan zeker weer verdergaan naar de volgende. :)

En ik blijf me nog steeds verbazen hoe enthousiast mensen van vroeger op mij reageren; ik dacht altijd dat ik niet zo opviel op de middelbare, maar toch weet iedereen wie ik ben, zelfs na al die jaren. ;D

Ik weet niet of dat het nog kermis gaat worden wat betreft mijn liefdesleven. Ik ben een erg dynamische en een bruisende persoonlijkheid, maar wat de liefde betreft ben ik ik wel erg rustig en ingetogen, fladder niet zo rond van de een naar de ander. Dus de enige achtbaan waar ik met kriebels inzit, is die van de kermis of in de Efteling, haha! Neemt natuurlijk niet weg dat ik het wel leuk vind om aandacht te krijgen van al die mannelijke kennissen van vroeger en nu...  :P

Tot snel!

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hey Kittykat,

Ik heb jou NOOIT als een postduif gezien hoor, die maar overvliegt van de ene naar de andere man! Sorry hoor, zo heb ik het niet bedoeld :-X

Natúúrlijk is het leuk om aandacht te krijgen 8) dat heeft iedereen toch weleens?!

Je bent nóg bruisender en dynamischer dan je al dacht want anders zouden ze je niet na zoveel jaren nog herinneren ;)

Tot snel Kittykat, liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Nee joh, ik weet wel dat je het zo niet bedoeld hebt hoor, geen zorgen! :) Ik wilde alleen maar zeggen dat mijn liefdesleven geen kermis is in de vorm van sjansen en flirten; ik kijk liever stilletjes naar attracties, maar zou toch zeker wel een keer met een mooie attractie over de kermis willen lopen. ;D

Aandacht krijgen is altijd leuk, zeker wanneer iemand je niet vergeten is!  8)

Een fijne vrijdag toegewenst!

Liefs van Kittykat

Leeuwin

@Kittykat,

Is al goed hoor 8) Jij ontmoet die mooie attractie heus wel hoor, no worry :D Reken er dan maar wel op dat het in ieder geval heel temperamentvol wordt allemaal ;D

Liefs van Leeuwin

kittykat

Haha ja Leeuwin, daar reken ik zeker op! :D Ik wacht gewoon rustig af....  ;)

Liefs van kittykat

kittykat

Hee Leeuwin, ik heb weer iets opmerkelijks meegemaakt hoor...  :P

Aanstaande zaterdag ga ik weer naar een dancefeestje met een oud-klasgenoot/vriendinnetje van mij. Die vriendin van mij heeft mij vandaag gevraagd of ik zondag ook mee ga naar een dancefeest in de buurt, want daar konden we voor een goedkopere prijs naartoe. Ik wilde haar al vragen of zij ook interesse had, dus dat kwam goed uit en ze heeft de kaartjes gekocht.

Nu komt het:

Toen ik op Facebook de profielpagina van dat feest wilde openen en aan de evenementkalender wilde toevoegen dat ik aanwezig zou zijn, viel mijn blik op de lijst van aanwezigen. Ik zag daar ineens een naam staan die mij wel heel bekend voorkwam. Blijkt het dus de naam van die jongen te zijn aan wie ik eerder dat smsje niet durfde te sturen! :o Dus ik pluis zijn profiel een beetje door, maar kan zijn profielfoto niet vergroten en het blijkt dat ik maar de helft van zijn achternaam wist. Google is my best friend en zo vind ik weer op een andere site onder zijn volledige naam een overduidelijke foto van hem en op LinkedIn zijn werkgegevens waar ik wel wat vanaf wist.

Hoe toevallig/opmerkelijk is het, dat ik hem toevallig "tegenkom" tussen die miljoenen profielen op Facebook? En, als hij zondag ook echt aanwezig is op dat feest, kom ik hem wellicht weer tegen. Ik weet niet wat ik dan zal zeggen of doen, of hoe ik zal reageren. Misschien zie ik hem niet maar hij mij wel weer als eerste. Een gevalletje "Driemaal is scheepsrecht" perhaps? Ik weet het niet. Misschien kom ik hem wel helemaal niet tegen of ben ik afgeleid door iets of iemand anders. Ik weet wel dat hij heel dichtbij woont bij de plek waar zondag het dancefeest wordt gehouden en dat ik eigenlijk het wel had kunnen weten dat hij er zou kunnen zijn.

Hè verdorie, nu weet ik niet meer wat ik zondag moet aantrekken om er op mijn Paasbest uit te zien!  :-\  :P

In ieder geval: Als er dit weekend of zondag weer iets opmerkelijks gebeurt, vertel ik het je gelijk, hahah! ;D

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi feestganger 8)

Leuk dat je aanstaande zaterdag weer naar een dancefeest gaat!

Waarom stuur je die jongen alsnog geen sms? Zoiets van joh, zie je op de aanwezigenlijst staan, zou leuk zijn als ik je ook zie op het feest! Ik zeg maar wat hoor! Je hebt nu toch een mooie aanleiding?
Het is wel zeer opmerkelijk dat je uitgerekend HEM ;D daar weer 'tegenkomt'.

Dress to impress Kittykat. Zwart doet het meestal wel goed. Ik ben benieuwd naar je spannende weekendverhalen hoor!! :D

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin, daar ben ik weer na een heel druk weekend gehad te hebben!  ;D

Ik ben die jongen niet meer tegengekomen op het feest van afgelopen zondag. Sterker nog; zijn profiel op Facebook is sinds vorige week niet meer te vinden/actief. Het lijkt wel alsof ik het me weer verbeeld heb dat ik hem ben tegengekomen (in de digitale wereld), haha! Opmerkelijk, maar niets speciaals om mij druk om te maken. :P

Wat ik wel weer heb meegemaakt, is voor mij wel iets aparts; Ik ga al jaren naar dancefeesten als diabeet, maar ben nog nooit een lotgenoot tegengekomen. Tot afgelopen zondag, haha! Ik was met een vriendinnetje van mij in gesprek over mijn suikerziekte, toen ineens een jongen voorbij liep en zei "Hee, jullie hebben het over suikerziekte!" Ik was nog nooit zo verbaasd geweest als toen! Bleek dat die jongen geboren was met suikerziekte, maar er toen overheen groeide en het weer terugkreeg op zijn elfde. Nu heeft hij het alweer 19 jaar, dus hij is even oud als ik, maar ik heb het "pas" 9 jaar. Toch wel leuk om een keer een lotgenoot tegen te komen, want je voelt je (een soort van) begrepen en vooral op een feestje; we waren gelijk ervaringen aan het uitwisselen en we gebruik(t)en bijvoorbeeld dezelfde spuiten en insuline.

Ik ben hem daarna nog een keer gezien en gesproken en heb hem nog zien lopen, maar verder geen contactgegevens of zo mee uitgewisseld. En nou denk ik: "He verdorie, dat had ik eigenlijk gewoon moeten doen!" :( Want het is soms wel heel fijn als iemand begrijpt wat je meemaakt en het was een hele aardige en leuke jongeman. :) :P Ik denk dat ik niet zover heb nagedacht, omdat er een vriendin uit Amerika bij hem was die tijdens ons eerste gesprek wat vervelend stond te doen; ze gooide houtvlokken naar hem zodat hij zou opschieten met naar zijn kluisje lopen om spullen weg te leggen.

Ik had overigens voor die zondag inderdaad al zwarte kleding klaargelegd, samen met wat paarse accenten en daar viel ik zeker mee op, op een positieve manier; er kwamen een hoop mannen dansjes met mij maken en er was zelfs iemand die mijn enthousiasme zo leuk vond, dat hij mij wilde belonen met 3 drankmuntjes!  :P

Aankomend weekend is het laatste weekend dat ik buitenfeestjes heb en dan zit mijn vakantie er ook weer op. Ben benieuwd wat ik dan weer aan verhalen kan gaan vertellen....  ;D

Groetjes en veel liefs van Kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Ik vind het zeer opmerkelijk dat die jongen zijn Facebook profiel heeft verwijderd, schijnbaar nadat jij hem digitaal hebt opgezocht. Maar niet iets om je druk over te maken, moet hij inderdaad weten.

Ik denk niet dat jij als enige met suikerziekte (van het woord patient krijg ik acute taaljeuk!) op dancefeesten. Het is dat hij jullie gesprek hoort want anders had je 'het' dus van hem niet geweten. Ik dacht dat er een diabetes vereniging bestond om met lotgenoten in contact te komen of heb ik dat verkeerd begrepen?

Afgezien van het onderwerp diabetes, vond je hem voor de rest wel leuk? Want als dat niet echt zo is dan kan ik mij voorstellen dat jij je telefoonnummer niet hebt gegeven.

Zié je wel dat ik gelijk heb ;) Je weet dus nu wat je moet aantrekken naar dancefeesten ;D 8)

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hee Leeuwin,

Ja heel opmerkelijk inderdaad, vooral omdat je niet kunt weten wie er jouw profiel heeft bekeken op Facebook, dat is op Hyves wel anders. Het lijkt wel elke keer net alsof hij niet gevonden wil/mag worden, haha!

Het klopt ook dat er een diabetesvereniging is, maar ik wil juist lotgenoten in het wild/het dagelijkse leven tegenkomen, want dat is ook de realiteit van de dag. Bijvoorbeeld als op dat feest van afgelopen zondag. Bij zo'n vereniging lijkt het mij persoonlijk allemaal wat minder "spontaan" en ga je al gauw mee met de stroom van het "verenigingsleven" daar. Dieren in het wild bekijken is ook veel leuker, want dan word je nog een keer verrast door hun gedrag. :P

Afgezien van het onderwerp vond ik hem wel steeds interessanter worden, hoe vaker ik hem zag. Maar ik ben dan meer iemand die stilletjes blijft observeren dan iemand die gelijk tot actie overgaat wat nummers uitwisselen betreft. En ik ben ook een beetje ouderwets; de man moet mij het hof maken, dan weet ik ook "zeker" dat ik interessant voor hem ben en hij mij ook echt gaat bellen. ;D Als hij had gevraagd of ik ergens te vinden was via de social media, dan had ik hem wel naar mijn Hyves of Facebook verwezen, dat dan weer wel. Let wel: Als HIJ het aan mij had gevraagd, he...  :P

Ik heb zoveel zwarte kledij in mijn kast hangen, dat ik altijd wel een zwarte broek aanheb, of shirt. Maar ik zal wel eens wat vaker een little black dress dragen naar een feestje, dat werkt inderdaad heel goed Leeuwin, haha!  ;)  :P

Groetjes en liefs van Kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Als ik eerlijk ben, zou ik er ook niet echt prijs op stellen om me bij zo'n vereniging aan te sluiten hoor. Net alsof je een stempel krijgt opgeplakt ofzo, weet niet goed hoe ik het zeggen moet. Aan genezing heb je veel meer dan aan zo'n vereniging.

Met jouw wilde karakter, wek je denk ik niet snel de indruk dat je een wat behoudende inslag hebt en het relationele plantje rustig wilt laten opbloeien. Vind je dat weleens lastig of niet? Wat doet hij op Facebook als hij niet gevonden wil worden door mensen?

Veel little black dress aan Kittykat, staat heel kittig :D

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Ja precies, een stempel opgedrukt/opgeplakt krijgen, dat werkt zo beperkend (letterlijk en figuurlijk). Je moet het uiteindelijk toch allemaal wel zelf en in je eigen levenspatroon doen. Daarom vond ik het juist een verademing om een keer iemand tegen het lijf te lopen in het wild.

En inderdaad, wat doe je op Facebook in godsnaam als je niet gevonden wil worden. Maak dan niet een profiel aan, om het vervolgens met je 172 Facebookvrienden te verwijderen. Of zet je cv dan ook niet op LinkedIn. Wat doe je überhaupt op het internet dan, want met Google is tegenwoordig bijna niks meer onvindbaar, dat zou hij als ICT'er toch moeten weten. :P

Citaat van: Leeuwin op augustus 22, 2011, 01:51:00 AM
Met jouw wilde karakter, wek je denk ik niet snel de indruk dat je een wat behoudende inslag hebt en het relationele plantje rustig wilt laten opbloeien. Vind je dat weleens lastig of niet?

Ik weet niet precies of ik het lastig vind. Sowieso ben ik niet een 100% huismus; ik vind het leuk en prettig om in een gezellige omgeving onder de mensen te zijn als het weekend is. En als ik mij ergens in mijn element voel, dan heb ik mijn uitlaatklep gevonden en straal ik dus overduidelijk plezier uit. Als een klein kind in een snoepwinkel. Maar als mensen een praatje met mij maken, dan komen ze er wel achter dat ik ook serieus kan zijn. Soms denk ik wel dat mensen mijn energie niet aankunnen, dat in combinatie met mijn sterke realiteitszin. Zoals ik al eerder verteld heb, kan ik heel hard overkomen, heel zwart-wit en dan kunnen sommige mensen angstig van mij worden.

Wat ik wel weet, is dat ik de afgelopen periode vaak de opmerking heb gehad van een oud-collega dat hij het vroeger in de supermarkt altijd leuk op het werk vond, omdat ik zo'n gezellige meid was, nog steeds ben en altijd zoveel energie heb. Zaterdag was ik hem tegengekomen op een feest (waarvan we van elkaar wisten dat we erheen zouden gaan) en ben ik de rest van de dag met mijn groep rondgetrokken met zijn groep. Het was inderdaad supergezellig en we hebben met elkaars vrienden kennisgemaakt.

Toevallig ben ik ook een aantal evenementen achter elkaar een kennis/vriend van iemand tegengekomen; deze kennis maakte afgelopen zondag de opmerking dat ik ook iedere keer op een feest ben waar hij is of naartoe gaat en moest daarbij wel een beetje lachen. Overduidelijk blij om mij te zien, want zijn reactie toen ik hem aan zijn shirt trok, was er wel een van verbazing en enthousiasme. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, want buiten het zeer sporadisch een keer elkaar tegenkomen in het uitgaansleven, weten we helemaal niks van elkaar. Ja, dat een vriend van hem weer bevriend is met een vriendinnetje van mij is het enige, dus dat die kennis en ik dezelfde voorkeuren voor bepaalde feestjes hebben, is wel heel "toevallig". Zodoende heb ik hem maar toegevoegd op Facebook zodat ik het voortaan maar zeker weet waar hij uithangt, haha :P

Nu ik er zo aan denk: zou jij voor mij een legging kunnen doen met de vraag hoe de (algemene) relatie tussen hem en mij gaat verlopen? Er moet ergens een reden/iets zijn dat ik hem ineens zo vaak ben tegengekomen en dan vooral zonder die wederzijdse link. Er zit wel een verhaal achter onze eerste ontmoeting, maar dat vertel ik je na de kaartlegging wel, want ik wil je niet beïnvloeden. ;)

Kort samengevat: Ik denk dat ik het niet lastig vind dat ik niet snel de indruk wek dat ik een wat behoudende inslag hebt en het relationele plantje rustig wil laten opbloeien. Totdat ik bewust ermee geconfronteerd word. Dan kruip ik weer in mijn schulp. Of ik ben gewoon nog niet de juiste persoon tegengekomen die tot zover interesse in mij heeft om dat in mij te zoeken en vinden.

Aanstaande zaterdag ga ik naar het (voor mij) laatste buitenfeestje in het outdoor seizoen. De mensen waarmee ik "dacht" te gaan, hebben mij zonder het te melden, laten vallen en gaan dus zonder mij. >:( Aangezien ik zo kort dag niemand anders meer kan vinden om met me mee te gaan, ga ik toch maar gewoon in mijn eentje. Heb te lang uitgekeken naar dit feestje om er niet heen te gaan en daar van te gaan zitten balen. Ik heb hun niet als enigen nodig om plezier in mijn leven te hebben. Ik maak wel weer een praatje met toevallige voorbijgangers en mede-einzelgängers.  ;D Je hoort het wel weer wat ik dan heb meegemaakt.  ;)

Liefs van Kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Hierbij eerst een algemene liefdeslegging voor je.

1. Situatie: Gerechtigheid
2. Obstakel: De Geliefden
3. Eerste ontwikkeling: Staven 2
4. Fundament: Kelken 5
5. Verleden: Staven 3
6. Toekomstige ontwikkeling: De Dood
7. Persoonskaart: Staven 6
8. Omgevingskaart: De Kluizenaar
9. Hoop/angst: De Magier
10. Uitkomst: Staven Koning

Gerechtigheid/De Geliefden zegt mij dat je in een situatie zit of komt waarin je zelfs een keus moet gaan maken tussen twéé mannen! Het kan ook zijn dat je moet kiezen tussen twee situaties, bijvoorbeeld tussen je onafhankelijkheid en gebonden zijn aan iemand. Gerechtigheid zegt mij dat een hele goede overweging wel op zijn plaats is. Helaas zegt het mij ook dat er e.e.a nu nog voor je achter gehouden wordt. Weet dat jij het recht hebt om alles te weten. Blijf nu nog even strategisch en blijf doordacht handelen tot je de situatie van de betreffende partner goed hebt doorgrondt.

Kelken 5 zegt mij dat je lang last hebt gehad van een teleurstelling in een ver verleden en dat je mede daarom voorzichtiger bent geworden om je aan iemand te binden. Hoewel het raadzaam is om de situatie eerst goed te doorgronden, moet je ook niet blijven hangen in besluiteloosheid. Je blijft lang temperamentvol, totdat iemand werkelijk serieuze belangstelling voor je heeft en dan verval je in besluiteloosheid ;)/hou je innerlijk veel meer afstand.

Kelken 3 zegt mij dat de betreffende man die jij al een paar keer bent tegengekomen een goede wending in jouw leven is. De Magier zegt mij dat je bang kunt zijn, juist voor zijn besluiteloosheid. Hij is denk ik ook niet iemand die zich heel snel bindt aan een ander. Hierbij kijk ik ook naar de Kluizenaar!

Deze kaart zegt mij dat hij momenteel vrijgezel is, weliswaar jong maar mogelijk met een ietwat formele uitstraling, het no-nonsense type. Een hele wijze man als het erop aankomt. Het klinkt misschien raar dat ik het zo zeg maar ik krijg het gevoel dat hij Saturnus in het 12e huis heeft. Ik heb ook het gevoel dat hij een baan heeft in de IT sector. Ik heb ook het gevoel dat jij hem gaat helpen bij zijn verdere persoonlijke ontwikkeling. Hoewel hij niet echt een kuddedier is, vindt hij de mening van anderen toch belangrijk. Komt dit misschien (deels) door zijn opvoeding?

Ik "zie" nog een man: Staven Koning. Deze kaart geeft een man aan met donker haar, lichte huid, lichte ogen. Kan nogal dominant aanwezig zijn. Kan een houding aangenomen hebben van kom maar op, weg met het gepeupel ofzo. Een echte leider. Weliswaar heeft hij meerdere ijzers in het vuur maar hij verlangt echter wel trouw van zijn partner en hij is dat ook voor zijn partner. Ruwe bolster, blanke pit. Uit een van die twee ga jij een keus maken.

De Dood/Staven Koning zegt mij dat je besluit dan vast staat en een stuk huiselijker zult worden. Ik denk overigens dat die tweede man over hooguit een maand of drie op je pad zal komen.

Je hebt maar liefst vijf grote arcanakaarten in deze legging, hetgeen betekent dat je liefdeslessen van grote spirituele orde zullen zijn.
Het valt mij ook op dat er in deze legging geen aardekaarten voorkomen. Door (een) keus(zes) te maken voor iets of iemand ga je beter aarden. Gevoelsmatig haal ik dat uit deze kaarten. Nu grondt (aard) het nog niet zo.
De samengestelde waarde van deze kaarten is 56=11-2. Met uiterste concentratie onderga je een bewustwordingsproces omtrent liefde en relaties. Heb je al vaker dan vroeger voorgevoelens of dromen waarvan je het gevoel hebt dat die je ergens op willen wijzen?

Groeten van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Allereerst bedankt voor de legging! Ik heb het bekeken en...Wat ben jij akelig goed met jouw beschrijvingen/koppelingen van de kaarten naar de verleden/tegenwoordige tijd!! :o :)

Citaat van: Leeuwin op augustus 24, 2011, 03:16:15 AM
Kelken 5 zegt mij dat je lang last hebt gehad van een teleurstelling in een ver verleden en dat je mede daarom voorzichtiger bent geworden om je aan iemand te binden. Hoewel het raadzaam is om de situatie eerst goed te doorgronden, moet je ook niet blijven hangen in besluiteloosheid. Je blijft lang temperamentvol, totdat iemand werkelijk serieuze belangstelling voor je heeft en dan verval je in besluiteloosheid ;)/hou je innerlijk veel meer afstand.
Je kent me al zo goed he ;)

Kelken 3 zegt mij dat de betreffende man die jij al een paar keer bent tegengekomen een goede wending in jouw leven is. De Magier zegt mij dat je bang kunt zijn, juist voor zijn besluiteloosheid. Hij is denk ik ook niet iemand die zich heel snel bindt aan een ander. Hierbij kijk ik ook naar de Kluizenaar!

Deze kaart zegt mij dat hij momenteel vrijgezel is, weliswaar jong maar mogelijk met een ietwat formele uitstraling, het no-nonsense type. Een hele wijze man als het erop aankomt. Het klinkt misschien raar dat ik het zo zeg maar ik krijg het gevoel dat hij Saturnus in het 12e huis heeft. Ik heb ook het gevoel dat hij een baan heeft in de IT sector.
Volgens mij bedoel je hier toch Staven 3? Typfoutje? 8) In welke mate of vorm is de betreffende man een goede wending in mijn leven? Waaraan kan ik dan denken? Hij heeft in ieder geval een apart gevoel voor humor wat ik wel weer kan waarderen. :) Dat ik bang kan worden voor zijn besluiteloosheid, hangt denk ik samen met dat ik inderdaad voorzichtiger ben geworden om me aan iemand te binden. Het klinkt mij niet raar in de oren, maar toch is het wel stom dat ik bang ben voor mijn eigen karaktereigenschap bij iemand anders. ;)

Maar jouw beschrijving van deze persoon klopt als een bus met wat ik van hem weet en heb gezien: Ik dacht dat hij een beetje ouder of net zo oud als ik was van leeftijd, mede door zijn (formele) uitstraling/uiterlijk, maar hij blijkt dus 4 jaar jonger te zijn. Volgens zijn status op Facebook (je komt toch zoveel te weten door internetmedia :P) is hij momenteel inderdaad vrijgezel EN hij is werkzaam in de IT-sector.

het no-nonsense type. Een hele wijze man als het erop aankomt.
Als daar nou "wijze vrouw" stond, was ik het geweest. ;D

Het klinkt misschien raar dat ik het zo zeg maar ik krijg het gevoel dat hij Saturnus in het 12e huis heeft.
Wat bedoel je hier precies mee, niet zijn sterrenbeeld toch? Ik weet wel wat zijn sterrenbeeld is, als je het nodig hebt.

Citaat van: Leeuwin op augustus 24, 2011, 03:16:15 AMIk heb ook het gevoel dat jij hem gaat helpen bij zijn verdere persoonlijke ontwikkeling. Hoewel hij niet echt een kuddedier is, vindt hij de mening van anderen toch belangrijk. Komt dit misschien (deels) door zijn opvoeding?
We kennen elkaar echt maar heel oppervlakkig, dus ik ben benieuwd wat mijn invloed op hem gaat worden en andersom. Tot zover beïnvloedt hij mij genoeg om iedere keer gedag tegen hem te zeggen als ik hem toevallig zie. Wie weet gaan we elkaar vanaf nu wel beter leren kennen, maar dan moeten we elkaar nu ook wel wat vaker in het plaatselijke uitgaansleven gaan tegenkomen. ;D

Ik "zie" nog een man: Staven Koning. Deze kaart geeft een man aan met donker haar, lichte huid, lichte ogen. Kan nogal dominant aanwezig zijn. Kan een houding aangenomen hebben van kom maar op, weg met het gepeupel ofzo. Een echte leider. Weliswaar heeft hij meerdere ijzers in het vuur maar hij verlangt echter wel trouw van zijn partner en hij is dat ook voor zijn partner. Ruwe bolster, blanke pit. Uit een van die twee ga jij een keus maken.
Nooit gedacht dat ik ooit zou mogen/moeten kiezen. Wel weer opvallend om te zien dat dezelfde uiterlijke kenmerken van een mogelijk toekomstige geliefde in de vorige legging die je hebt gedaan, ook in deze legging weer terugkomen. Overigens zijn die uiterlijke kenmerken ook toe te passen op de betreffende man; gespierd, maar wel een normaal postuur, donker haar, lichte ogen.

Wat betreft het gemis van de aardekaarten: Spot on! Ik wil graag settelen in alle betekenissen van het woord, maar dat lukt nog niet. Ik ben wel wat rustiger geworden, maar heb nog geen totale "rust".

De samengestelde waarde van deze kaarten is 56=11-2. Met uiterste concentratie onderga je een bewustwordingsproces omtrent liefde en relaties. Heb je al vaker dan vroeger voorgevoelens of dromen waarvan je het gevoel hebt dat die je ergens op willen wijzen?
Ja, van de week viel het mij ineens op dat ik "dingen" ineens "helderder" zie of vaker een deja vu gevoel krijg. En mijn dromen zijn de laatste tijd soms alsof de gebeurtenis in real time bezig is, zonder het gevoel dat ik echt in mijn remslaap zit. Een glasheldere, reële gebeurtenis zonder het zwevende gevoel zeg maar. Mijn voorgevoelens geven mij wel meer aanwijzingen dan mijn dromen, moet ik bekennen.

Groetjes en liefs van Kittykat