Wie zou er voor mij een legging willen doen m.b.t. de liefde?

Gestart door kittykat, juni 30, 2011, 01:22:52 AM

kittykat

#15
Hoi Leeuwin,

Bedankt voor jouw snelle reactie!

Ik heb hem nooit direct gevraagd wat hij nou eigenlijk wil, daarvoor ken ik hem niet zo goed en zijn onze contacten veel te vluchtig voor geweest. Volgens mij heb ik het toen vorig jaar wel aan hem gevraagd waarom hij toen wel wat met mij wilde afspreken terwijl hij er klaarblijkelijk nog niet klaar voor was om verder te gaan. Toen heeft hij wel aangegeven dat hij over veel dingen twijfelde en wat te doen in zijn leven.
Als ik het zo bekijk, lijkt het wel een geval van aantrekken en afstoten. Het afstoten is dan meer een gevoel van dat hij dan op een bepaalde manier een halt toeroept, alsof je dan niet dichterbij mag komen. (Herken ik ook van mijzelf, alleen hij doet eerst iets en zegt dan ho - ik denk eerst na voor ik iets doe en zeg dan ho) Hij maakt dan een bepaalde opmerking die iemand zou kunnen afschrikken, maar ik kijk niet zo gauw raar op van dingen, dus bij mij werkte dat niet, zeker gezien mijn werk wat ik als re-integratie coach heb gedaan.  :)

Ik weet niet of hij bepaalde dingen op mij heeft afgereageerd of geprojecteerd. Het zou kunnen, omdat hij vorig jaar ietwat "instabiel" was. Feit blijft wel dat ik het wel heel raar blijf vinden dat hij afgelopen zaterdag op mij overkwam dat hij blij was om mij weer te zien. Zeker nadat ik vorig jaar zo hard voor hem ben geweest.
Zal ik dan maar een poging wagen om het contact wat te verlengen en hem eens een sms sturen met de vraag waarom hij mij zo enthousiast begroette (en dan ook maar gelijk ook duidelijker maken wie ik ben)? Want dat is eigenlijk de kern van de vraag van wat ik van hem wil weten.

Groetjes en liefs van kittykat

P.S. Voor vandaag heb ik de tarotkaart Matigheid getrokken, is die nog van invloed?

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Het lijkt mij goed om het die sms te sturen en duidelijk te maken wie je bent! Wie weet geeft hij dan ook duidelijkheid.

Liefs van Leeuwin

kittykat

Je hebt gelijk Leeuwin, wie weet, wie weet. Niet geschoten is altijd mis. Ik hou je op de hoogte (van al mijn belevenissen die ik kan terugleiden naar jouw leggingen!) :)

Bedankt voor het advies en de legging!

Liefs van kittykat

Leeuwin

Ik hoop voor jou op de goede afloop Kittykat!

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Ik heb de sms geschreven hoor. Als sinds woensdag...maar ik durf niet op verzenden te drukken!!  :-[  :P

Ik durf een grote mond te hebben tegen een stel potige kerels, ik pak problemen gelijk aan, maar zoiets simpels als een vraag stellen die niet eens recht in het gezicht gevraagd hoeft te worden, kan/durf ik niet eens!

Gewoon buikpijn krijg ik ervan, hahah! Stom he....  ;D

Ik laat het wel weten als het mij gelukt is om op verzenden te drukken!

Liefs van een schijtlijster genaamd kittykat  ;)

kittykat

Hee Leeuwin, ik heb op verzenden gedrukt en nu ben ik misselijk, want volgens mij is de sms aangekomen, hahaha!!  :P

Leeuwin

Lieve Schijtlijster :D

Doordat de hormonen zo door je lijf gieren komt een wat zachter kantje van je naar boven! Vreemd en/of vervelend maar heel normaal, moeder natuur moet zijn loop hebben! Die buikpijn hoort daar helaas ook bij ;D

Als de inhoud van de sms maar goed overkomt joh, dan komt hopelijk alles goed. In ieder geval maak je een dappere indruk omdat je je gevoelens open en bloot toont.

Ik vind het fijn dat je mij op de hoogte houdt Kittykat!

Liefs van
Leeuwin


kittykat

Hoi Leeuwin,

Hier de schijtlijster weer! ;D

Ja, eigenlijk stom dat het stellen een simpele vraag mij helemaal op mijn kop zet. :P Ik denk dat het komt doordat ik er tijd overheen heb laten gaan om mijzelf dingen af te vragen. Terwijl ik juist aan het proberen ben om dat niet meer te doen, maar gebeurtenissen juist te accepteren zoals ze zijn. Filosoferen is een trekje van de Steenbok denk ik dan maar. :)

In de sms heb ik mijzelf opnieuw voorgesteld en geschreven wat mijn naam is, dat ik vorig jaar heel hard voor hem ben geweest en ik mij nu daarom afvroeg waarom hij mij afgelopen zaterdag gedag heeft gezegd. Niets meer niets minder. Ik heb nog geen reactie terug gehad, maar dat verwacht ik ook niet zo gauw op een donderdagavond. :P

Het is leuk om je op de hoogte te houden, dus daar blijf ik ook mee doorgaan. Het is ook fijn om wijze raad en advies te vragen, want voor mijzelf doe ik dat eigenlijk haast nooit; ik geef het altijd aan anderen en heb mij dit jaar voorgenomen om te leren het ook zelf te vragen.

Je hoort nog van me!  ;D

Groetjes en liefs van kittykat

Leeuwin


kittykat

P.S. Voor vandaag heb ik de tarotkaart Matigheid getrokken, is die nog van invloed?

Liefs van kittykat de moedige mus!  ;)

Leeuwin

Hij zal hier op een hele verstandige manier op reageren. Hij tast eerst even af.

Liefs van Leeuwin, de geitewollen sokkenpoes


kittykat

Ah, thanks geitenwollen sokkenpoes! :D

Liefs van kittykat

Leeuwin

Dit geitenwollen sokkenpoesje gaat nu haar mandje in, daar ze er morgenochtend vijf uur uit moet :P Bijna weekend zullen we maar denken!  8)

Tot gauw Kittykat


kittykat

Het is inderdaad vroeg dag voor jou morgen! Een goede nachtrust toegewenst en een fijne werkdag en dan lekker genieten van het weekend  :)

Tot snel Leeuwin!

kittykat

Hoi Leeuwin,

Even weer een update van het kleine katje ;D :

- Ik heb tot nu toe (nog) geen reactie terug gehad op mijn sms

- Wel ben ik een donkerblonde Schorpioen tegengekomen tijdens het uitgaan :) ; het is een oud-middelbareschoolgenoot van mij die wist dat ik met een paar anderen bezig ben met het organiseren van een reünie. Hij heeft inmiddels een dochter van 9 jaar oud en heeft volgens Facebook "een ingewikkelde relatie".  :P Best wel grappig dat we op de middelbare eigenlijk nooit met elkaar gesproken hebben, maar het gesprek dat we hebben gehad, er eentje met humor en uitdagen was. Net alsof ik met mijn favoriete collega aan het geinen was.

Moet zeggen dat ik in de afgelopen paar dagen wel een hoop oude (mannelijke) bekenden ben tegen gekomen, maar dat komt ook doordat het kermis in de stad is. :) Voor de rest zijn er geen bijzondere dingen gebeurd, maar als ze gebeuren, hoor je weer van mij! ;D

Liefs van kittykat