Wie zou er voor mij een legging willen doen m.b.t. de liefde?

Gestart door kittykat, juni 30, 2011, 01:22:52 AM

kittykat

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum, maar niet geheel onbekend met Catharinaweb; op de website doe ik weleens de weeklegging, maar daar blijft het ook bij. Ik lees dan altijd de beschrijvingen van de kaarten die op de site staan benoemd, maar kan ik er zelf (nog) geen eigen interpretatie aan geven. Vandaar dat ik me nu hier wend tot de "professionals" om advies te vragen.  :)

Graag zou ik eerst willen weten wat de tarotkaarten mij algemeen kunnen vertellen over mijn liefdesleven. Wanneer ik dat weet, wil ik er graag dieper op ingaan met specifiekere vragen en ook wat meer achtergrondinformatie over mijzelf geven voor een "betere" legging. Is er iemand die mij kan/wil helpen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes van Kittykat

Leeuwin

@Kittykat,

Ik begin met een kleine algemene legging en als je daar behoefte aan hebt dan een uitgebreidere.

1. Hoofdaspect: Zwaarden 3
2. Verleden: Pentakels 2
3. Toekomst: Kelken 2
4, Fundament: Staven Koning
5. Kans: Staven 10

In het diepst van je hart wil je een serieuze relatie hebben. Als je die eenmaal hebt dan ben je ook voor meer dan honderd procent trouw, ook al kun je soms wat flirterig zijn (Staven Koning). Die zelfde trouw verlang jij ook van je partner.
In het verleden heb je nogal wat tegenslag gehad op het liefdesvlak. Ik heb zelfs het vermoeden dat sommige gebeurtenissen behoorlijk ingrijpend zijn geweest (Pentakels 2/Zwaarden 3). Die laatste kaart zegt mij dat je (o.a) hiervan nog hartzeer hebt. Ik heb zelfs het idee dat jij vroeger een kring van mensen om je heen had waarin je eigenlijk niet zo paste, in die kring ben je vaak verkeerd begrepen. Jouw vurig temperament werd door hen nogal eens verkeerd geinterpreteerd. Dit is (een van de) problemen op het liefdesvlak geweest.

Weet dat er een mooie relatie voor jou in het verschiet ligt (Kelken 2). Je zult wel wat moeten wennen aan Het nieuwe leven wat je krijgt want je krijgt het wel een stuk drukker heb ik het gevoel. Bouw alles rustig op en dan komt het uiteindelijk wel goed!

Groet van Leeuwin

kittykat

WAUW! :o Leeuwin, you've hit the spot! Bedankt dat je een legging voor mij hebt gedaan!

Het klopt inderdaad dat ik een serieuze relatie wil hebben, ik ben sowieso niet iemand die spelletjes speelt en dat weten de meeste mensen ook van mij. Ik ben inderdaad iemand die 100% trouw is in een relatie en dat verwacht ik ook van de partner. In mijn geval: Als je een relatie met mij aangaat, is dit een relatie voor het leven. Als het goed is, is dit ook een kenmerk van de Steenbok, ik ben van 22-12-1980  ;D Het flirterige herken ik in de vorm van dat ik met iedereen wel een praatje maak en ik een soort van "allemansvriend" ben, ook al ken ik die mensen niet.

In het verleden heb ik inderdaad een hoop tegenslag gehad op het liefdesvlak en het klopt ook dat ik daar (na 4 jaar) nog steeds hartzeer heb. Zoveel ik van deze persoon gehouden heb, zo erg "haat" ik hem nu; er ligt een dunne lijn tussen liefde en haat heb ik gemerkt. Ik heb mij erg verraden en lelijk gevoeld. Daarna is het niet veel beter gegaan op liefdesgebied en dat heeft er ook flink ingehakt. Ik vind het jammer dat door mijn ervaringen, ik nog altijd moeite heb om het positieve te zien in een potentiële geliefde. Maar daar probeer ik aan te werken!! :)

Een vurig temperament heb ik zeker, ik ben recht voor zijn raap, erg zelfstandig en niet iedereen kan daar mee omgaan. Ik kan me alleen niet zo specifiek een kring van mensen herinneren die mij verkeerd hebben begrepen, wel dat mensen - nadat ze mij beter leerden kennen - toegaven eerst "bang" voor mij waren, maar daarna mij als raadgever zagen en ook zo gebruikten. Ook kan ik mij herinneren dat ik altijd een soort van buitenbeentje ben geweest, in de positieve zin van het woord; terwijl men ging studeren, ging ik werken en andersom, wanneer mijn vrienden een relatie hadden, was ik de eeuwige vrijgezel en andersom. Toch ben ik altijd op mijn pootjes terecht gekomen. Hmmm, nu ik er zo over nadenk, misschien was die kring van mensen die mij verkeerd begrepen, wel de familie van mijn ex...

Wat fijn om te horen dat er een mooie relatie voor mij in het verschiet ligt, daar ben ik ook van overtuigd, maar soms twijfel ik heel erg om daarin te blijven geloven. Vooral omdat het bij de mensen om mij heen allemaal heel gemakkelijk lijkt te gaan om in een relatie terecht te komen en bij mij, voor mijn gevoel, niet. Ik ben ook toe aan een nieuw leven; ik ben al een tijd op zoek naar ander werk, ik voel dat ik klaar ben om te settelen, ik wil verandering en weer het bezig bijtje zijn die ik normaal ben.

Zou jij nu voor mij een uitgebreidere legging willen doen op liefdesgebied? En dan zou ik o.a. graag willen weten of er iemand is waar ik speciaal op moet letten en hoe ik er mee moet omgaan. Vaak zie ik het namelijk te laat/niet dat iemand geïnteresseerd is in mij, of ik pak de situatie helemaal verkeerd aan. Er is namelijk wel iemand waar ik interesse in heb, maar omdat ik bang ben om weer gekwetst te worden zie ik alleen de negatieve dingen in hem, want dan kan in mijn ogen de teleurstelling alleen maar meevallen...

Alvast bedankt!

Groetjes van Kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting!

Dat vurige, recht voor zijn raap zijn, komt dat misschien deels voort uit zelfbescherming?

Ik heb hierbij een planetenlegging voor je met de vraag wie en hoe jouw toekomstige geliefde is.

De Zon: Kelken 4
Jouw toekomstige geliefde heeft een zeer sterke wil en als die wil niet doorgaat kan hij tamelijk lang mokken.

De Maan: De Dood
Hij heeft een zeer intens gevoelsleven! Als hij voor jou gaat dan is dat voor 200%. Niet meer en niet minder!! Ik krijg het gevoel dat hij een heel vervelende scheiding achter de rug heeft die hem lang partne heeft gespeeld, gelet op Kelken 4.

Mercurius: De Maan
Door jou ontdekt hij kanten in zichzelf die hij nog niet of nauwelijks eerder van zichzelf kende. Hierbij worden ook oude wonden opengehaald. Hierin ligt het grootste gevaar voor jullie toekomstige eventuele relatie. Als hij voelt dat die wonden open gaan dan kan hij alsnog afhaken omdat hij pijn voelt. Ik hoop dat hij het besef krijgt dat hij juist in een fase van genezing is beland, dat jij hem hiermee kunt helpen.
Ik heb ook het idee dat hij erg gevoelig is voor wat zijn omgeving van hem vindt en/of hij weet grote invloed uit te oefenen op zijn omgeving. Ik krijg ineens het gevoel dat hij weleens Schorpioen kan zijn.

Venus: Pentakels Koningin
Hij heeft een zwak voor verzorgende vrouwen met ruggegraat.

Mars: Zwaarden Koningin
Helemaal als ze daarbij ook nog eens slim en zelfstandig is. Een vrouw met brede interesses in het leven trekt hem heel erg aan. Hij kan in eerste instantie heel afstandelijk en koel overkomen maar dat verandert als hij je wat nader leert kennen.

Jupiter: Zwaarden 3
Ik heb al geschreven dat jij hem met zijn genezingsproces zult helpen en nou wordt dat middels deze kaart naar mijn gevoel nog eens bevestigd. Kan het misschien zijn dat hij op het moment van de ontmoeting met jou, nog in conflict is met zijn ex?

Saturnus: Staven Koning
Hij houdt niet van mensen die persé op de voorgrond willen treden of anderszins in overmatige zin om aandacht vragen. Dat doet hij namelijk zelf ook niet. Dit onderstreept voor mij weer dat het een heel afstandelijk en koel type is. Hij lost problemen slim en handig op en deze kaart op de Saturnusplaats, zegt mij dat hij niet van gezeur houdt.

Uranus: Staven 9
Plotseling einde van voormalig liefdesverdriet of beeindiging van een vechtscheiding.

Neptunus: Kelken 3
Het kan zijn dat je hem in de kroeg of op dansles ontmoet?

Pluto: De Keizer/Pentakels 10
Hij zal zich bij jou ontplooien als iemand met een duidelijke eigen wil en zal daar ook naar handelen. Hij zal zich in mindere mate afhankelijk maken van zijn omgeving. Jullie hebben veel gezamenlijke interesses en delen die ook met elkaar. Hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Pentakels 10 zegt mij dat hij bij jou zijn nieuwe thuis vindt. Het kan zijn dat hij het gevoel heeft/krijgt dat dit het is waarnaar hij al jaren op zoek is.

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Het klopt dat het vurige en het recht voor zijn raap zijn, deels komt uit zelfbescherming. Tegen de man waar ik interesse in heb, heb ik bijvoorbeeld letterlijk gezegd dat ik geen moeite voor hem ga doen. (Normaal ben ik heel traditioneel en verwacht dat de man de eerste stappen zet, maar toen dat geen zoden aan de dijk zette, draaide ik de rollen om. Helaas kwam ik daar in de liefde ook niet meer mee verder en heb ik het opgegeven. Vandaar ook die opmerking naar hem toe dat ik geen moeite ging doen.) Hierop antwoordde hij weer dat hij veel moeite voor mij zou doen.
Wij (her)kennen elkaar vanuit het uitgaansleven van dik tien jaar geleden en in de tussentijd hebben we elkaar nooit meer gezien tot afgelopen januari; hij heeft zich altijd afgevraagd waar ik toch "ineens" gebleven was. Behalve van de tijd dat we elkaar tegenkwamen tijdens het stappen, kennen wij elkaar verder niet. Hij is toevallig een Kreeft van 19-07-1978, geen Schorpioen. ;)

Het gevoel dat jij hebt, dat mijn toekomstige geliefde weleens een Schorpioen kon zijn, betekent dat voor mij dan dat ik met deze Kreeft helemaal verkeerd zit en er niets meer mee moet doen?

Met regelmaat ga ik nog op stap en naar grote (buiten)feesten, dus dat ik iemand in de kroeg ontmoet, vind ik niet zo gek. Ook deze Kreeft kwam ik per toeval tegen in een kroeg waar ik hem en hij mij nooit verwacht had.
Aanstaande zaterdag ga ik naar een dancefeest in de open lucht en zal eens opletten wat voor mensen ik aantrek/tegenkom. :)

Ik moet zeggen dat ik in deze legging over de toekomstige geliefde een aantal dingen van mijzelf herken; de kaarten voor Venus, Mars en Saturnus lijken wel karakteromschrijvingen die bij mij passen. Ik kijk eerst de kat uit de boom, maar wanneer iemand, in mijn ogen, zich genoeg bewezen heeft, dan kom ik los.
Het is overigens bij mij al 3 keer het geval geweest dat de man nog in conflict was met zijn ex, of dit nog aan het verwerken was en alles doodbloedde, dus dat dit ook in deze legging terugkomt, verrast mij eigenlijk niet. Wat mij wel verrast is dat ik een onderdeel ga worden/hulp kan gaan bieden in het genezingsproces, zo ver is het namelijk nog nooit gekomen en ik ben dan ook benieuwd hoe het gaat verlopen.

Kan ik uit deze legging opmaken dat de toekomstige geliefde iemand is die in mij zijn rust in het leven vindt en andersom?

Bedankt Leeuwin, heel veel liefs terug van Kittykat!

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Volg altijd je intuitie! Als jij je heel goed voelt bij deze man, laat je dan niet weerhouden om met deze man iets te beginnen als je wel iets voor hem voelt. Andere astrologische aspecten kunnen ook een rol spelen waardoor ik die Schorpioen in hem ben gaan voelen. Of je goed bij iemand past hangt namelijk NOOIT van één horoscoopfactor af!

Relaties zijn de spiegel van je ziel dus het is zeer goed mogelijk dat je in deze legging ook dingen van jezelf herkent.

Het kan zeker zo zijn dat jouw toekomstige geliefde iemand is die jou in zijn rust in het leven vindt en ook zeker andersom! Het beste is om zoveel mogelijk jezelf te blijven, ook in de liefde :) Doordat de hormonen door je lijf gieren valt dit niet altijd mee ;) maar bouw geen muurtje om je heen door je afweermechanismen.

Ik hoop dat je het heel leuk hebt op het dancefeest!

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Ik ben aan het oefenen om (meer) naar mijn intuïtie/gevoel te luisteren, maar nog al te vaak neemt mijn verstand het over. Dan begin ik te twijfelen, ga ik naar de feiten kijken en dan geef ik het maar op, omdat de feiten overduidelijk zijn en ondanks dat ik er een goed gevoel bij heb. Volgens mij is dat ook een stukje van de muur die ik optrek ter (zelf)bescherming. Komt er ook nog eens bij dat je liefde niet kunt afdwingen...

Wat ik nog zou willen weten van jou, is over welke andere astrologische aspecten jij dan in gedachten hebt gehad waardoor jij die Schorpioen bent gaan voelen in mijn toekomstige geliefde, waar heb je op gelet of wat kwam er voor jou dan zo sterk naar boven (in de kaarten)? En je hebt gelijk dat er natuurlijk meerdere factoren zijn die iemand goed bij een ander kunnen laten passen. :)

Ik probeer altijd zoveel mogelijk mijzelf te blijven en te zijn, zelf heb ik er ook een hekel aan als ik genept word, dus doe ik het andersom ook niet; what you see, is what you get (ookal moet er daarvoor eerst een flinke muur gesloopt worden)! ;D Ik zal vandaag mijn ogen proberen goed open te houden op het feest, als ik wat opvallends heb meegemaakt, zal ik weer jouw "wijze raad" inschakelen! ;)

Een fijn weekend toegewenst!

Veel liefs terug van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Ik ben benieuwd naar wat je daar allemaal op dat feest ziet joh! Ik lees het wel van je!

Ik heb nergens op gelet, ik kreeg opeens zo'n gevoel dat hij een enigszins extreem kantje heeft en ook dat zwart zijn lievelingskleur is. Toen "hoorde" ik Maan in het 8e huis en/of Schorpioen. Of zijn ascendant is Schorpioen. Ik "zag" dezelfde figuur in een stoel zitten en hééél uitbundig/uitgelaten lachen. Ook kwam een beeld van fotografie en theater in mij op. 

Groet van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hoe is jouw weekend geweest? hopelijk goed!

Het feest was heel gezellig en ik heb weer een hoop mensen ontmoet! Het weer is erg super geweest en de voorzieningen daar waren heel goed geregeld. Moet je eerlijk zeggen dat ik op dit feest eigenlijk alleen maar door mannen ben aangesproken, haha! Op de een of andere manier vonden zij mij allemaal een bijzonder enthousiaste verschijning en wilden ze allemaal een dansje met mij doen of een praatje maken. Ik was met een vriendin gegaan die ik ken van de middelbare school en zij weet in wat voor bizarre, maar leuke situaties ik altijd terechtkom op (buiten)feesten. :)

Er waren trouwens wel stoelen op dat feest, maar meer in de vorm van "zitzakstoelen" en de mensen die daarin zaten, lagen meer te slapen/relaxen dan uitbundig te lachen. Ik ben niet op de foto gezet door een fotograaf of feestgangers, wel zelf een hoop foto's gemaakt en ik heb nog niks te maken gehad met theaters of theaterartiesten. Waarschijnlijk ga ik zaterdag wel weer naar de kroeg; er is een nieuwe bar geopend in de stad met als standaard repertoire een live band, erg gezellig.  ;D

Nog even terugkomend op de uitgebreide legging: Wat bedoel je met "een enigszins extreem kantje" bij de toekomstige partner? Want dat kan natuurlijk negatief of positief zijn, maar moet/kan ik dan meer denken aan iets wat "te veel" van iets is? Zwart is ook wel mijn favoriete kleur, maar ik probeer het altijd met een kleuraccentje te verlevendigen d.m.v. schoenen of accessoires.

Wat ik eigenlijk ook nog zou willen weten, is of deze persoon ouder, even oud of jonger dan mij is. Is het überhaupt wel mogelijk om deze vraag aan de tarotkaarten te stellen? De reden waarom ik dit graag zou willen weten, is omdat ik altijd tussen mensen heb gezeten/zit die of (een stuk) ouder of jonger dan mij zijn, haast nooit van mijn eigen leeftijd. Mijn ex was bijvoorbeeld jonger dan mij en veel vrienden/bekenden van mij zijn ouder en jonger dan ik ben.

Groetjes van kittykat

Leeuwin

@Kittykat,

Met dat enigszins extreme kantje bedoel ik eigenlijk te zeggen dat hij nogal eens zwart-wit kan zijn in zijn manier van denken. Het is het een of het ander en een tussenweg lijkt er dan voor hem niet te zijn. Ik denk aan iemand met een normaal maar gespierd postuur. Donkerblond of bruin haar met lichte ogen en huid. Ik weet zijn leeftijd niet, krijg ik niet door.
Ik heb in ieder geval het gevoel dat jij tijdens het uitgaansleven iemand ontmoet waar het heel goed mee is.

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin!

Thanks voor de uitleg; Die persoon moet wel heel erg veel gemeen hebben met mij, want ik heb ook zo'n enigszins extreem kantje :)
Ik zal mijn oren en ogen eens goed open houden de komende tijd en ik zal je wel op de hoogte houden van mijn bevindingen en ervaringen...  ;)

Bedankt dat je een legging voor mij wilde doen en mijn vragen wilde beantwoorden. Ik moet zeggen dat het vertrouwd aanvoelt om de vragen aan jou te stellen!

Groetjes en veel liefs van Kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Jij ook bedankt voor je openheid naar mij toe en ik wens je alle goeds toe!! Ik ben benieuwd naar je verdree bevindingen en ervaringen.

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Ik heb jouw hulp weer even nodig als het kan  :)

In de leggingen die jij voor mij hebt gedaan, heb je ook gekeken naar wie en hoe mijn toekomstige geliefde is.

Ik heb weer wat beleefd hoor 8) Het volgende is het geval:
Gisteren ben ik op een dancefeest toevallig weer iemand tegengekomen. Ik heb hem vorig jaar op hetzelfde feest leren kennen, heel toevallig toen ik een vriendinnetje kwijt was en hij zijn vrienden en we beiden bij de wc onze vrienden probeerden te bellen. Hij is toen met mij meegegaan om haar te zoeken, maar op een gegeven moment zijn we elkaar weer kwijt geraakt, zonder contactgegevens uitgewisseld te hebben. Uiteindelijk is dat wel weer goedgekomen, want hij had moeite gedaan om mij via Hyves te vinden door speciaal een profiel aan te maken. (Hoera wat was ik blij ;D )

Om een lang verhaal kort te maken ;) : We hebben toen een week later afgesproken om iets te gaan eten, maar hij haakte op het laatste moment af, omdat hij er nog niet klaar voor was om dat te doen. Hij had aangegeven dat het net een half jaar uit was met zijn ex en dat hij dat nog moest verwerken. Ik had daar begrip voor en begreep zijn standpunt. Maar die avond was hij alsnog naar mij toegekomen (ik was totaal verrast toen hij belde dat hij voor mijn deur stond en had totaal niet meer op hem gerekend, want ik liep over de kermis) en zijn we op stap geweest. Heel gezellig allemaal, maar toch heeft hij mij toen flink teleurgesteld en gekwetst. Ik ben toen helemaal dichtgeklapt, heb mijn muurtje toen helemaal opgetrokken.
Op de terugweg naar zijn auto heb ik geen woord meer met hem gesproken en dat heeft hem wel geraakt. Hij noemde mijn naam en vroeg aan mij of ik niets meer tegen hem zou zeggen. Ik zei toen dat ik hem niets meer te melden had (Bam, muurtje nummer 2). Bij zijn auto heb ik hem gezegd dat ik het heel jammer vond dat zo'n leuke, aardige jongen, zulk hufterig gedrag kon vertonen en mensen de verkeerde indruk van hem zouden kunnen krijgen, wat ik weer heel erg zonde zou vinden voor hem.

Nu gisteren liep ik dus op het festivalterrein rond, op weg naar de wc. (Hoe toevallig :D) Hoor ik ineens iemand "Hee!" roepen alsof iemand een bekende ziet. Ik kijk en het is die jongen van een jaar geleden. Hij staat voor mijn neus stil in een open houding en leek oprecht blij te zijn om mij weer te zien. Ik loop een paar passen naar hem toe en op de een of andere manier leg ik mijn rechterhand op zijn borstkas, ter hoogte van zijn hart, maar ik heb niks tegen hem gezegd. Toen werd ik door iets afgeleid en ben weer snel doorgelopen richting mijn vrienden. Het gebeurde allemaal zo snel dat ik later echt even moest nadenken of ik hem wel echt gezien had en dat ik die actie wel daadwerkelijk heb uitgevoerd.
Ik dacht er ineens aan dat ik wellicht zijn telefoonnummer nog had en heb hem na afloop van het feest een sms gestuurd met de vraag of ik hem inderdaad was tegengekomen, maar heb mijn naam er niet bijgezet. Aan zijn reacties te zien, kon ik weten dat hij in ieder geval mijn nummer niet meer had/herkende, want hij vroeg wat mijn naam was. Hij heeft na die sms nog ook een keer geprobeerd te bellen, maar ik heb niet opgenomen. Misschien had ik dat wel moeten doen, ik weet het niet :-\, maar nu is het in ieder geval te laat. Feit is wel dat hij volgens mij nu wel weet dat ik het ben, omdat ik daarna heb gesmst dat hij mij kent en herkent van dat feest waar we dit jaar ook weer waren.

Terug naar de kaartleggingen die jij voor mij hebt gedaan:
Deze jongen ben ik dus vorig jaar tegengekomen op het moment dat het net 6 maanden uit was met zijn ex. Hij heeft mij toen ook verteld dat hij er moeite mee had, vooral omdat zij alweer een nieuwe relatie had. Ook is zijn moeder een paar jaar geleden overleden aan kanker waar hij ook veel moeite mee heeft gehad, zeker omdat hij er met zijn vader pas sinds vorig jaar een beetje over heeft kunnen praten. Twee gevallen van een vervelende scheiding lijkt mij en een geval van in conflict zijn met een ex.
Hij heeft een normaal postuur, maar gespierd en is ietsjes groter dan mij. Hij heeft lichte ogen (blauw) en heeft blonde haren; ik vind het meer een peper en zoutkleur, maar het zou in de winter best donkerblond kunnen zijn. Hij kan inderdaad zwart-wit denken, dat is in ieder geval de reden geweest waardoor ik teleurgesteld in hem ben geraakt.
Ik ben hem (weer) tegengekomen in het uitgaansleven en op het moment dat ik hem weer zag, vond ik het eigenlijk wel leuk om hem weer te zien. En...ergens heb ik het ook aangevoeld dat ik hem zou tegenkomen, want hoe dichterbij de datum van het feest kwam, hoe vaker ik aan vorig jaar terugdacht, hoe het toen allemaal verlopen was. Op het feest zelf dacht ik hem al eerder gezien te hebben, en dat bleef even in mijn hoofd zitten. Toen ik het "vergeten" was, kwam ik hem juist net op dat moment tegen. :)

Ik zou nu graag willen weten wat ik hiermee aanmoet. Moet ik contact blijven zoeken of zal hij dit als hinderlijk ervaren? Want in mijn belevenis vraag ik mijzelf af waarom hij mij begroette? Ik ben vorig jaar echt kei- en keihard voor hem geweest en had juist verwacht dat hij mij, logischerwijs, geen blik meer waardig zou gunnen na die actie, hoe hard hij dat toen ook verdiend had. Hij had gewoon kunnen doorlopen en dan had ik hem niet eens gezien, dan had ik niet eens meer aan hem gedacht. Had hij misschien gedacht dat ik hem geen blik meer waardig zou gunnen en wilde hij dat zeker weten? Ik vraag mezelf af wat hij gedacht heeft/denkt, want ik had die dag ook mijn hoofd kunnen omdraaien en doorlopen, toch heb ik dat niet gedaan.

Leeuwin, wat kunnen jouw tarotkaarten erover vertellen?

Alvast bedankt en een groet van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Ik leg vanavond wat kaarten voor jou, ik heb zo een afspraak. Ik wil wel even met aandacht naar de kaarten kijken en niet met een vluchtige blik.

Tot vanavond!! Liefs van Leeuwin

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Jij vraagt aan mij of je het contact moet behouden of niet. Heb je aan hem weleens gevraagd wat hij nou eigenlijk wil? Ik vind dat hij jou wel aanmoedigt om toenadering tot jou te zoeken maar iedere keer lijkt hij uiteindelijk niks te doen.
Na een half jaar kan hij zijn ex nog niet vergeten. Dat zal allemaal best maar waarom stelt hij dan wel voor om met jou te gaan eten?

Wat hij heeft meegemaakt is inderdaad heel erg maar gelet op Zwaarden 3 op de Jupiterplaats, lijkt het erop dat hij wel lang in dat verdriet blijft hangen en er niet uit kan of wil komen. Ook Kelken 4 bevestigt dit voor mij. Het lijkt wel alsof hij bepaalde dingen niet kan accepteren die gebeurd zijn in zijn leven. Kan het zijn dat hij dit op jou projecteert of afreageert?
Ik hoop dat die plotselinge doorbraak van hem er uiteindelijk wel komt (Uranus/Staven 9) maar dat krijg je denk ik voornamelijk door hem om duidelijkheid te vragen.

Ik heb bovendien ook de indruk dat hij wegloopt voor zijn eigen gevoelens/problemen, gelet op de maan. Hij weigert (onbewust) om de kern van de zaak aan te pakken. Normaal gesproken is het niet zo'm weifelaar en had hij namelijk allang knopen doorgehakt.

Liefs van Leeuwin