hallo, wie heeft zin om een legging te doen

Gestart door wondertje, juni 21, 2011, 21:31:03 PM

wondertje

....

Leeuwin

@Wondertje,

1. Hoofdaspect: Pentakels 5
Je bent overduidelijk het alleen zijn zat!

2. Verleden: Kelken 4
Geeft een teleurstelling aan waar je nog niet helemaal overheen bent. Dit heeft een negatieve invloed op je toekomstige relaties.

3. Toekomst: Staven 4
Je ontmoet in ieder geval wel iemand waarmee je het goed zult krijgen!

4. Fundament: De Duivel
Het fundament voor een goede relatie is er nu nog niet. Op de een of andere manier word je vaak naar problematische mannen getrokken. Ik heb zelf het idee dat je momenteel in een voor jou niet zo goed passende vriendenkring zit of dat je eenzaam bent.

5. Bekroning: De Maan
De bekroning komt na enig zelfonderzoek van jouw kant. Relaties moeten niet meer op problemen stoelen zoals je tot op heden vaker hebt gehad. Probeer voor jezelf eens na te gaan waar JIJZELF behoefte aan hebt in een relatie, wat wil jij! Bovendien denk ik dat jij enerzijds een overaanpassing hebt in een verbintenis maar anderzijds om voor mij onbekende reden(en) erg koppig kunt zijn en datgene dan maar gewoon niet doet terwijl hetgeen waar het om gaat best belangrijk kan zijn dat je het wel doet.
Ik denk dat jij momenteel met mensen omgaat die een ook een diepe binding uit de weg gaan, waardoor je steeds weer in die vicieuze cirkel terecht komt.

Liefs van
Leeuwin

wondertje

....

wondertje

.....

Leeuwin

Al zijn er nog honder meisjes in zijn gedachte of andersom: als het hem niet lukt om een langdurige relatie te hebben dan doet hij toch iets wat voor hem misschien niet goed is. Dat probleem openbaart zich bij iedereen dus ook bij jou. Dan hellpt 100 keer per dag met jou bezig zijn ook niet.
Over de achterliggende oorzaak heb ik al geschreven.

Voor jou is nu het punt gekomen om voor jezelf na te gaan wat je in de toekomst op het relationele vlak wilt.

Leeuwin

hatsjepsoet

Hé Wondertje,

Heb net je verhaal gelezen. Ik snap je pijn en twijfels want ik kan vaak ook moeilijk iemand waar ik veel voor voel loslaten.
Hoe is het ondertussen met je?

Groetjes, Hatsjepsoet.

dameblanche

hallo wondertje:
ik heb ook voor jou de situatie bekeken met de lenormand kaarten.
deze kaartjes komen voor jou uit de bus:
1 het boek, 2 de slang, 3 het kind, 4 de kist, 5 de brief, 6 de maan, 7 het vosje, 8 de zeis, en 9 de muizen.
je lijdt er onder,  zeggen de muizen, immatieeel verlies; in het recente verleden heb je eigenlijk jezelf ook niet geheel uitgesproken,  angst en onzekerheid hebben een grote rol gespeelt,  vandaar dat de slang die boven je ligt ook zegt dat je enorm voorzichtige bent geworden, maar ook heb je in die tussentijd die relatie op een voetstukje geplaatst en ook hem.
de doodskist en de zeis vertelt ook dat je steeds bang bent geweest ook verlaten te worden, daardoor worden angst en onzekerheden ook groter bij je geworden waardoor het mogelijk is dat je in een slachtofferrol bent gekropen en dat hij zich dan beklemt voelt.

zie de situatie eens duidelijk onder ogen, kijk eens goed naar jezelf wees ook open naar jezelf en ook open naar die ander  toe.
liefs dame blanche

wondertje

.....

dameblanche

hallo wondertje in deze legging staat de brief voor nieuws dat je in het recente verleden ter oren is gekomen. dit nieuws heeft iets te maken gehad met dingen die voor je verzwegen zijn geworden. gr DB

wondertje

....

wondertje

.....