Wordt dit een nieuwe liefde

Gestart door Mira, juni 13, 2011, 17:03:36 PM

Leeuwin

Hoi Mira,

Ik wil je vriendin niet afvallen hoor maar is het misschien beter om door een onbekende te laten fotolezen? Die is meestal wat objectiever en haalt ook meer uit zo'n foto.

Liefs van Leeuwin

Mira

Hoi Leeuwin,

Om eerlijk te zijn ga ik gewoon geen waarde hechten aan haar bevindingen maar meer aan mijn eigen gevoel. En dat zegt eigenlijk dat het wel goed zit  ;D

Altijd als ik naar mijn eigen gevoel luister zit ik gewoon bij het goede eind. En als ik de feiten er naast leg, dan zit ik goed met mijn eigen gevoel. Ook tegen haar gezegd dat de tijd het wel zal uitwijzen en dat het voor nu wel goed zit.

Ik geloof er heilig in dat je als persoonzijnde gewoon goed naar je intuitie moet luisteren, en als dat zegt dat het niet goed zit, dat het dan ook echt niet goed zit. Heb wel vaker niet naar mijn intuitie geluisterd en dat bracht mij altijd op het verkeerde pad.

En anderen er naar laten kijken heeft me in het verleden alleen maar teleurstellingen gebracht. Om als voorbeeld te geven, ben naar een dame geweest voor een baan. Was erg gespannen en wilde graag weten of dat dit de baan zou worden. Haar krachtige duidelijke antwoord was: JA DIT WORDT DE BAAN!! De volgende dag op gesprek geweest, gesprek ging supergoed, beide partijen waren superenthousiast. Na het weekend kwam het verlossende woord, ja we wilden graag een derde gesprek aangaan, maar we moeten de vacature intrekken was het verhaal. Wat ben ik intens verdrietig daarvan geworden. En wat heb ik mijn best gedaan om door alle moeilijke gesprekken door te komen. Zelfs mijn boeken erbij gepakt en zitten studeren voor de benodigde vakkennis.

Kortom, wat anderen zeggen en heilig overtuigd zijn van hun beweringen, dat leg ik gewoon naast me neer en zie wel waar het op uit gaat lopen.

Hoe raar en dom het ook klinkt, en hoe niet realistisch het geheel is, toch heb ik er vertrouwen in  ;D
Mocht mijn eigen gevoel er naast zitten, dan zal het wel een levensles zijn die ik nodig heb/had.

Liefs
Mir

Leeuwin

Hoi Mira,

Dank je voor je verhaal.

Ik hoop echt voor jou dat je je over je onzekerheden kunt heen zetten en dat je met deze man zielsgelukkig wordt.

Liefs van Leeuwin

Mira

HoiHoi!!

Zo weer even een korte update over het geheel.

Gisteravond net iets later dan dat ik nu schrijf heb ik een einde aan het contact gemaakt tussen mij en X.

Dit vanwege de reden dat ik te weinig actie van zijn kant zie en daarnaast opmerkte dat hij toch wel veel van mij verwachtte, en juist datgene wat ik niet wilde. Ik ben heel duidelijk geweest dat ik dit zo verder niet wil, dat ik geen andere uitweg zie dan ons contact te beƫindigen.

Ik heb een hele verontwaardigde reactie terug gekregen vol verwijten. Zelf vind ik dit pure verwaandheid en dat meneer de spiegel eens voor zichzelf moet gaan houden. Als hij goed had geluisterd, wist hij hoe dat de zaken er voor stonden. Van mooipraat heb ik gewoon helemaal niets....sprookjes zijn leuk maar waar blijft de
realiteit.

Ja, op dit moment is het even slikken en weer doorgaan. Vind het zonde, maar ik heb echt een partner nodig doe voor mij gaat en dan niet alleen de mooie woorden maar ook de daden :)

Ergens hoop ik natuurlijk wel dat hij die prins gaat zijn die alsnog achter zijn prinses aan gaat rennen om te bewijzen dat ik er naast zit.
Maar tja....wederom we leven niet in een sprookje waarin geldt eind goed al goed.

Liefs
Mira

Leeuwin

Hoi Mira,

Jammer joh! Ik hoop echt voor jou dat de prins op het witte paard binnenkort weer langs komt!

Groet van
Leeuwin

Mira

Hoi Leeuwin.

Ik geloof dat ik gewoon eens flink uit dromenland terug moet komen en dat er helemaal geen prins
op het witte paard bestaat.

Liefs
Mira

Lizzy

Jawel hoor Mira, ook jouw prins op het witte paard loopt ergens rond! Nu alleen elkaar nog tegenkomen....

Actief zoeken, maar ook geduld en vertrouwen. Volg de stroom van het leven.... enne... niet met minder genoegen nemen.

Liefs, Lizzy

Kleintje

Mira, hoe hoog leg jij de lat als het gaat om verwachtingen?