Wordt dit een nieuwe liefde

Gestart door Mira, juni 13, 2011, 17:03:36 PM

Mira

HoiHOi!!

Ik heb de volgende kaarten getrokken op de vraag of dat de persoon die ik nu leer kennen een toekomstige liefde gaat zijn waarmee ik een stabiele leuke relatie ga opbouwen. Op dit moment zijn wij vrienden, we vinden elkaar erg leuk maar er zijn wat obstakels. Ik geef diegene ook bewust niet te veel hoop want ik wil niets en niemand kwetsen. Aan de andere kant is deze persoon best wel een verademing voor me....zo anders dan wat ik allemaal al meegemaakt heb. Durf mezelf ook niet goed helemaal te geven....heb echt zoiets van de tijd zal het wel leren  ;D

Het gaat nu om een keltisch kruis wat ik gebruikt heb voor de vraag. Graag jullie commentaar op de legging alsjeblieft   :)

1- rechtvaardigheid
2- kracht
3- koningin van zwaarden
4- duivel
5- aas van kelken
6- zeven van pentagrammen
7- koning van staven
8- zeven van staven
9- koningin van pentagrammen
10- drie van pentagrammen

Valt het mij op of is dit heel normaal dat ik in deze legging toch wel veel pentagrammen heb?
Wat wil dit zeggen? en zie eigenlijk heel weinig kelken kaarten.....heeft dit te maken met mijn verstand en dat ik mijn gevoelens niet goed durf prijs te geven?

Graag jullie bevindingen op het bovenstaande.

Liefs
Mira

Leeuwin

Hoi Mira,

Gelet op Kelken Aas/Pentakels Koningin, is de intentie om een relatie met hem te beginnen er wel maar ik denk dat enige bindingsangst je nu nog te veel parten speelt. Je zit nog boordevol twijfels (Rechtvaardigheid/Kracht). Met Rechtvaardigheid op de 1e plaats, denk ik dat jouw grootste angst is om beduveld te worden.

Pentakels 7/Pentakels 3 geven aan dat dit contact zich prima kan ontwikkelen tot een liefdesrelatie. Belangrijk is wel dat je over al je twijfels met hem gaat praten. Ik heb nu namelijk een beetje het gevoel dat je je angsten en twijfels voor jezelf houdt en hij niet zo goed weet wat er in jou omgaat.

Staven 7 op de omgevingsplaats (hij dus) zegt mij dat hij serieus is en er samen met jou voor wil gaan en Koning van Staven (jij) wil dat volgens mij ook! Ruim onzekerheden en misverstanden zo snel mogelijk uit de weg zou ik zo zeggen.
Je geniet nog steeds van je kingdom (de Duivel/Zwaarden Koningin) maar dat zal niet voor eeuwig zijn Mira!

Ik zie drie pentagrammenkaarten, met de Duivel erbij vier aardekaarten
Een zwaardenkaart, met Rechtvaardigheid erbij twee luchtkaarten.
Twee stavenkaarten, met Kracht erbij drie vuurkaarten
Kelken Aas is de enige waterkaart.

Aarde lijkt mij hier het overheersende element. Kelken Aas ligt in het verleden, wat zeker kan aangeven dat je je gevoelens niet goed prijs durft te geven/niet toe durft te geven aan je gevoel. Dit heeft dus met ervaringen uit het verleden te maken.

Groet van Leeuwin

Mira

Hoi Leeuwin,

Bedankt dat je zo snel bent!! Jeetje wat ben je gewoon supergoed!!

Ja, inderdaad is mijn angst dat dit het niet is wat het lijkt te zijn en of dat ik hier niet beduveld word.
Verleden speelt daarin een hele belangrijke rol, daarom durf ik mezelf niet zo goed in prijs te geven.
Heb hierover ook met hem gesproken en gezegd dat hij het tijd moet gunnen.

Kan mijn twijfels wel uitspreken maar dan ga ik nog meer twijfelen omdat hij dan misschien wel nog meer bewijsdrang krijgt. Ik wil zijn natuurlijke kant zien, en geen gemaakt persoon die zich naar mijn angsten gaat vormen.

Ja, hij wil er inderdaad ook echt voor gaan, ik wil dat ook wel maar we moeten nog wat barrieres overwinnen.

Nou wie weet, ik vind het ook wel tijd worden om een stevige betrouwbare relatie op te bouwen waarin ik mezelf helemaal kan geven  :)

Ik houd jullie op de hoogte of dat er nog wat leuks gebeurt. Het zou toch wat zijn dat dit dan ook echt de persoon zal zijn waarmee ik weer wat serieus ga opbouwen.

Liefs
Mira

Leeuwin

Ik hoop voor jou Mira, dat allee liefdesbarrieres overwonnen worden en dat hij en jij een hele mooie relatie krijgen! Ik zal voor je duimen!

Groet van Leeuwin

Mira

Beste Leeuwin,

Lees je beantwoording nog eens en je hebt echt meer dan gelijk. Je omschrijft precies wat er in mij omgaat en wat diegene eigenlijk wil. En ja ik heb zoveel twijfels en durf niet toe te geven aan mijn gevoelens omdat ik
inderdaad echt heel erg bang ben voor leugens. Durf niet goed meer te geloven in de liefde en al helemaal niet dat het ook voor mij weggelegd is.

Is er een andere soort legging die mij antwoord kan geven op de vraag of dat ik met deze persoon een goede stevige stabiele liefdesrelatie ga hebben die dan ook echt voor de lange duur is. Ik heb gewoon kippenvel van de hele situatie. Probeer hem los te laten, maar hij laat me niet los....hij ziet de angst in mijn ogen maar vecht daar tegen en probeert mijn angsten weg te nemen. Hij heeft zoveel geduld en zegt echt voor me te gaan.

Liggen daar nog andere andere redenen om met mij te willen zijn, of is het echt pure eerlijke liefde? Wordt dit dat mijn toekomstige relatie voor een hele lange tijd? Wordt dit de partner voor het leven en de vader van mijn kinderen? Of is het slechts een test of ik van het verleden geleerd heb????

Welke soort legging zou antwoorden kunnen geven op deze vragen waarmee ik zit?

Liefs
Mira

Leeuwin

Hey Mira :)

Ik vind het op zich een heel goed teken dat deze man jou niet zomaar laat gaan! Als hij ontrouw zou zijn dan had hij het veel sneller opgegeven toch? Waarom moet jij getest worden om te kijken wat jij in het verleden geleerd hebt? Me dunkt dat je dat sowieso al genoeg hebt gedaan! Anders was je nu niet zo op je hoede. Hier heb ik een nieuwe legging voor je, kijk maar wat je ermee kunt.

1. De persoon waarvan je iets wilt weten/belangrijke karaktereigenschap
2. Wat voelt je wenspartner voor jou?
3. Wat voel jij en verwacht jij van je wenspartner?
4. Wat vindt je wenspartner belangrijk na verloop van tijd?
5. Is er iets wat hem tegenhoudt?
6. Hoe gaat de relatie zich ontwikkelen?
7. Is het de moeite waard om met hem in zee te gaan?

En hier nog een legging

1. Je partner
2. Jij zelf
3. Een verbindende kracht tussen ons
4. Onze gemeenschappelijke basis
5. De bronnen van mijn partner
6. De bronnen van jouzelf
7. Brandpunt. Jullie gezamenlijk doel.

Geef maar aan wat je het liefst wilt. Dat jij ze voor jezelf legt en dat ik en/of anderen je helpen met interpreteren of dat ik/anderen voor je leggen.

'
Liefs en sterkte van Leeuwin

Mira

Hoi Leeuwin!!

Bedankt voor je snelle reactie, je bent daadwerkelijk zo lief dat ik het niet anders kan omschrijven.

Je eerste voorbeeld is denk ik de legging die antwoorden zou kunnen geven op mijn vragen. De tweede legging is ook heel interessant.

Zou jij de kaarten willen leggen voor mij? Ik weet niet goed hoe ik het zou moeten doen, en interpreteren voor mezelf gaat ook niet zo van een leien dakje.

Bedankt dat je mijn topic leest en er op reageert!! Ik houd jullie op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen.

Liefs
Mira

Leeuwin

Hey Mira :D

Nou, hierbij een legging volgens het eerste legpatroon dan.

1. De persoon waarvan je iets wilt weten/belangrijke eigenschap: Staven 3
Hij is iemand met een gezond portie zelfvertrouwen die zeer zeker geloofd in jou en in een relatie met jou 8)

2. Wat voelt je wenspartner voor jou: De Gehangene
Hij wil zich het liefst helemaal aan jou overgeven maar door jouw twijfels lijkt hij op een plezierige manier gelaten. Jij komt betrouwbaar op hem over en hij is dat ook!

3. Wat voel jij en verwacht jij van je wenspartner: Zwaarden Ridder
Jij bent minstens zo enthousiast als hij, je hebt een groot respect voor zijn gevoelens. Helaas spelen jouw twijfels je parten. Jij wilt er ook het liefst helemaal voor gaan.

4. Wat vindt jouw wenspartner belangrijk na verloop van tijd: Pentakels Schildknaap
Dat jij hem een kans geeft!!

5. Is er iets wat hem tegenhoudt: De Zon
Hij is bang om je kwijt te raken als hij zijn wil doorzet bij jou. Je moest eens weten hoe bang hij is om je kwijt te raken ;)

6. Hoe gaat de relatie zich ontwikkelen: Pentakels 9
Het kan zijn dat hij misschien eerst wat meer afstand van jou gaat nemen als jij onzeker blijft. Vrij snel daarna zul je hem gaan missen en dan benader jij hem. Ik heb het gevoel dat het dan weleens heel snel kan gaan.

7. Is het de moeite waard om met hem in zee te gaan: Zwaarden Koning
Ja. Het enige wat afkoeling tussen jullie kan veroorzaken dat is jouw onzekerheid. Alleen als je die laat varen dan is het zeer zeker de moeite waard om met hem in zee te gaan.

Ik ben benieuwd wat jij van deze legging vindt.

Liefs van
Leeuwin :-* :-*

Mira

Hoi Leeuwin!!!

WOWWWWW.....ik ben zo blij met deze legging en uitleg!!!

Ik zal eens wat toelichting geven op de situatie en dan zul je zien dat je volledig gelijk hebt!!!

1. Ja, diegene komt als een stabiele persoon over en dat hij weet wat hij wil en wat hij zoekt. Een relatie met mij is dan ook iets wat hij heel graag wilt, maar ik op dit moment toch ook wel tegenhoudt omdat ik bang ben om gevoelens te ontwikkelen.

2. Meneer heeft zich ook aan mij overgeven tot zover dat kan, hij ziet het helemaal voor zich hoe dat wij een relatie zouden hebben. Wil ook van mij horen dat ik volledig voor hem ga. Echter heb hem gisteren gezegd dat hij me los moet laten en naar andere leuke dames moet uit kijken. Iemand die hem verdient en niet iemand die twijfelt en heel voorzichtig is. Zijn vraag was of dat ik last had van pms.....en maakte ook nog zo leuk de opmerking dat hij weet wat hij wil en dat hij niet blind is. Als hij zou vinden dat ik niet de moeite waard ben, dan was hij allang met de noorderzon vertrokken.

3. Ik heb deze persoon erg hoog zitten, wil hem dan ook echt niet kwetsen. Omdat ik mijn twijfels heb durf ik niet zo goed.

4. Ja, het is heel duidelijk dat hij wil dat ik hem een kans geef en dat ik het laat groeien.

5. Ja, hij is inderdaad wel ergens bang om me kwijt te raken, ik kan namelijk heel goed dichtklappen en koud worden. Soort van zelfbescherming waar hij niet goed tegen kan en niet goed weet hoe om mee om te gaan. Van mij naar hem toe niet eerlijk natuurlijk, maar dat gaat af en toe echt vanzelf zo. Heb ook echt gezegd tegen hem dat hij verder moet, niet meer naar mij om kijken, genoeg andere vissen in de zee die veel beter zijn dan ik. Hij wil gewoon niet en heb het gevoel dat hij met de dag verliefder op me wordt.

6. Heel gek....hoe sterk ik ook probeer om afstand te houden, het lukt niet goed. Dus het zou op den duur weleens heel gek kunnen lopen en snel kunnen gaan.

7. Ik heb het gevoel dat hij inderdaad de moeite waard is om voor open te gaan. Ieder ander was allang en breed gillend ervandoor gegaan. Ik vind hem een heel bijzonder persoon en krijg gewoon kippenvel terwijl ik dit aan het typen ben.

Lieve Leeuwin bedankt voor je legging, het stelt me gerust dat dit zo positief eruit ziet en dat mijn eigen gevoelens me niet voor de gek houden.

We zullen zien hoe het gaat lopen, eind volgende week ben ik even weg voor een weekje, en wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren.

Hele dikke kus  :-* :-* :-*

Mira

Leeuwin

Hoi Mira!!

Met Liefde voor jou gedaan hoor :-* We zijn toch op de wereld op elkaar te helpen?

Ik kan je na jouw uitleg nog maar één ding zeggen: bel hem desnoods NU nog op en ga ervoor!! Ik weet zeker dat jullie het heel goed zullen hebben samen. Je kunt hem toch niet op een afstand houden :D dus geef maar toe aan je gevoelens voor hem! Ik weet namelijk zeker dat je er heel veel last van gaat krijgen als hij uit je leven is zonder jou :'(
Bel hem op, zeg hem dat je hem een bijzonder persoon vindt en dat je kippevel van hem krijgt ;D

Liefdesmakelaar Leeuwin :D

Mira

Hoi Leeuwin  :-*

Tussen hem en mij zit nog een ander probleem wat nog parten speelt, dat is namelijk dat hij op het moment in het buitenland zit. Dus dat speelt dan ook nog eens een rol waarom ik mijn angsten heb.

Ik stuur hem een lief smsje zodat hij weet dat ik aan hem denk. Dat doet hem altijd goed!!

Liefs  :-*  :-*  :-*
Mira

Leeuwin

Hoi Mira,

Heb je inmiddels al wat van hem gehoord?

Liefs van
Leeuwin :-* :-* :-*

Mira

Hoihoi!!

Lieve Leeuwin zal gelijk met de deur binnenvallen, ik en de persoon in kwestie spreken elkaar eigenlijk dagelijks.
Het is dat meneer op het moment vanwege gezondheidsredenen in het buitenland vertoeft en
nog onduidelijk is wanneer hij weer terug naar huis gaat.

Op het moment is het zoals het is. We houden contact en zien wel waar het schip gaat stranden.

Dikke kus
Mira

Leeuwin

Hoi Mira,

Ik hoop voor jou dat jullie schip op een mooi liefdesplaatsje strandt! Ik vind het echt fijn dat je me op de hoogte wilt houden van je ontwikkelingen hoor!

Liefs en een kus van Leeuwin

Mira

Hoihoi!!

Zoals beloofd even een korte update  ;D

Inmiddels alweer terug van een korte vermoeiende vakantie en weer helemaal aan het aarden op nederlandse bodem :)

Terugkomend op de liefde kan ik vertellen dat er niet veel veranderd is. Nog steeds hebben X en ik dagelijks contact, en dat gaat tot zover erg leuk. X heeft hoge verwachtingen van ons, maar hoe hij dat wil vervullen weet ik nog niet zo goed. En de angst om me volledig over te geven aan de situatie is nog veels te groot.

Gisteren heeft een vriendin van me naar zijn foto zitten kijken en vertelde me dat ik niet de enige ben waar hij mee bezig zou zijn, en daarnaast zou ik een soort van optie zijn. Hem er lichtelijk mee geconfronteerd maar ontkent uiteraard in alle toonaarden dat er iemand anders in het spel zou zijn.

Aangezien ik geen concreet bewijs heb, laat ik alles op z'n beloop. Het blijft hoe dan ook een schatje, maar zolang wij niet dichtbij elkaar zijn kan ik er niets meer of minder van maken. Had persoonlijk ook helemaal niet het gevoel dat er een ander in het spel zou zijn. Kortom twijfel twijfel en buikpijn.

Tot zover  ;D

Liefs
Mira