Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

In de vrachtwagen

Gestart door Leeuwin, juni 12, 2011, 13:04:33 PM

Leeuwin

Hallo allemaal,

Ik wil mijn droom weer eens met jullie delen.

Ik zit met een bekende man in een vrachtwagen, hij zit aan het stuur. Het is een vroegere kennis van mijn ouders, weet zijn naam en alles nog!
Op een gegeven moment moesten we stoppen en wachten voor een flatgebouw. Hij zegt: we gaan zo verder hoor. Ik trek mij daar niet echt veel van aan, stap dat flatgebouw in en sta op een gegeven moment in een keuken. In die keuken smeer ik brood voor hem en doe er ei met zout op.

Op een gegeven moment komt mijn broer langs, in paniek!! Je weet toch dat hij op jou staat te wachten :o Ik: ja, dat weet ik (onverschillig). Afijn, ik ga naar de vrachtwagen toe en geef het brood aan die man. Hij is, in tegenstelling tot wat mijn broer dacht, heel erg blij met het brood 8) Wel zegt hij nog even 'je weet dat ik eigenlijk al snel weer weg moest hé' verder wordt er niks meer over gezegd.

Dan word ik wakker!

Groet van Leeuwin

star in the night air

Hoi,

Is de vraag waar deze oude kennis je aan doet denken. Staat hij ergens symbool voor? Ik lees dat brood voor positieve ervaringen staat, een eerste levensbehoefte. Misschien dat je indruist tegen een deel van jezelf of wat anderen zeggen, en weet wat goed voor je is, en een bepaalt deel van je zelf moet voeden (het symbool waar de man voor staat). Dat je er ei op doet heeft mogelijk iets te maken met groei. Zout hoort daar ook bij. Er komt iets positiefs aan, maar je moet wel voor dat deel aandacht hebben, zoals je in je doom hebt, ondanks wat anderen zeggen. Een vrachtwagen kan de druk aangeven in je dagelijkse leven hierop, zeker omdat deze in je droom eigenlijk maar kort kon stoppen. Flatgebouw weet ik niet.

Star

Leeuwin

Die oude kennis was kapitein op een groot schip, hij vaarde overal ter wereld naartoe. Hij kan iets over mijn avontuurlijke kant zeggen, wat indruist tegen de mening van sommigen (uit die tijd).

Ik weet wat goed voor me is ja. Ik heb niet het gevoel dat het indruist tegen mezelf maar eerder tegen sommigen. Sommigen in mijn omgeving hechten grote waarde aan gehoorzaam zijn jegens autoriteiten. Tot op zekere hoogte is dat natuurlijk goed maar slaafs zijn is naar mijn mening (maar) iets te veel van het goede. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat op een normale manier in normale bewoording. Bij iemand in mijn omgeving valt dat niet. Op zich heb ik daar geen problemen mee, dat is uiteraard zijn/haar gevoel. Ik vind het alleen vervelend om mijn gedrag te moeten verantwoorden ten opzichte van haar. Zij hoeft dat namelijk ook niet bij mij want zij is ook zoals ze is, ik ga aan haar ook niet vragen waarom ze zoveel over zich heen laat komen. Dit kan de druk aangeven die jij bedoelt.

Ik heb zeker aandacht voor dat positieve deel! Ik heb ook het gevoel dat er iets goeds aan zit te komen!

Ik eet dat brood met ei en zout zelf niet, ik geef het aan die man. Er is verschil tussen zelf het brood eten of dat eten weggeven toch?

Leeuwin

star in the night air

met dromen is het toch dat zeker oude bekenden voor een deel van jezelf kunnen staan. op die manier voedt je eigenlijk jezelf.

Leeuwin

In die context kan ik wel e.e.a van mezelf plaatsen ja.

Leeuwin