Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

"vieze droom"

Gestart door frommeltje, juni 10, 2011, 08:48:35 AM

frommeltje

Hoi allemaal,

Dit is mijn droom:
Ik ben in het huis van mijn zusje.Haar man is in de kamer en nog een paar vrienden van hem.Hij pakt hun deurmat en deze is nogal vies,er zit overal poep. :o
Hij begint de deurmat af te spuiten met een hogedrukreiniger.
De poep lost zich op met het water en word dus heel dun en vliegt alle kanten op.
Heel het gezicht van mijn zwager zit onder de poep en die vrienden hebben er ook last van.Bij mij vliegt er een deel van op mijn mond en op mijn been.

Nou sorry hoor,niet erg smakelijk maar ja,daar word in een droom geen rekening mee gehouden.
Iemand enig idee wat deze droom kan betekenen.

Bedankt en groetjes.

Ricca

Lief Frommeltje,

Ik weet niet over wie de droom gaat. Hij kán over je zwager en zijn vrienden gaan - als er tenminste een aanleiding was om over ze te dromen - maar hij kan ook over jouw beeld van de buitenwereld in het algemeen gaan. En in ieder geval gaat hij natuurlijk ook over jouzelf. Ik kan alleen iets over de symboliek zeggen. Hopenlijk kun je dan zelf de verbinding met het waakleven leggen.

Deurmat en poep horen beide bij het basischakra en een van de functies van het basischakra is loslaten. Iemand heeft poep op de deurmat achtergelaten en ik vermoed dat die poep van jou is. Dat is helemaal niet zo gek of vies als het lijkt, want het betekent gewoon dat je bezig bent iets los te laten. Het is een bevrijding of ont-lasting van iets dat jou misschien dwarszat en dat je eruit gegooid hebt. Maar het valt bij de anderen niet in goede aarde. Verkeerde plaats, verkeerde tijd misschien. Men gaat meteen over tot verwijdering van de poep, er ontstaat spanning of hoge druk (hogedrukspuit) en de reactie heeft ook iets opvliegends (de poep vliegt alle kanten op). Een deel ervan komt op je mond terecht, zodat je het misschien bijna weer inslikt. Maar inslikken is natuurlijk niet de oplossing. De oplossing is eigenlijk eerlijk praten over wat je dwarszit, maar dan wel op een manier die deuren opent en tot begrip leidt. Niet met de deur in huis vallen en alles meteen op de deurmat deponeren. Dat doet meestal de deur juist dicht. Als je iets wilt loslaten kun je dat nog beter eerst in afzondering doen. Je doet het immers voor jezelf...

Herken je hier iets in?

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

frommeltje

Hoi Ricca,

Heel erg bedankt dat je m'n droom hebt uitgelegd.Nee ik denk dat mijn zwager en zijn vrienden er niet toe doen in deze droom,daar sta ik eigenlijk heel erg mee op goede voet.
Ik droom eigenlijk heel vaak over ontlasting,naar de w.c. moeten.Ik weet dat ik teveel dingen vasthoud en meer moet loslaten.
Er zijn op het moment wel meerdere dingen die ik moet loslaten dus ik kan me zeker vinden in je uitleg.
Praten over dingen die me dwars zitten is iets wat ik niet zo snel doe.Met inderdaad als gevolg dat ik soms dingen in slik.
Andere keren kan er iets uitkomen terwijl het niet het juiste moment is,of het komt er verkeerd uit.
Ik herken er zeker wat in......en bedankt voor de tip,dat ik beter in afzondering eerst iets los kan laten,past ook eigenlijk wel beter bij mij.
Hoewel ik veel dingen niet makkelijk uit m'n hoofd krijg.

Groetjes.