Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

snoep strooien

Gestart door danseres, juni 09, 2011, 17:32:29 PM

danseres

Ik zit met mijn beste vriendin, haar vriend tussen ons in vanaf een soort balkon zoals je ook in het theater ziet naar beneden te kijken met nog een boel andere mensen en we gooien snoep en chocola naar beneden naar een hoop kinderen. alleen ze pakken er bijna niets van. Ik kan alleen maar denken: zonde zeg, terwijl ik er zelf zoveel van hou en pak hier en daar wat chocola. mn hele vingers zitten vol van de chocolade.

Op een gegeven moment krijgen mn vriendin en haar vriend ruzie en ze staat op en gaat weg naar beneden. Ik ben even perplex vooral wanneer er voor haar in de plaats een andere vrouw op haar stoel gaat zitten en met haar vriend gaat flirten en met haar hoofd tegen hem aan gaat zitten enhij laat het zich welgevallen. dan komt er een muziek waarbij je elkaar in de arm pakt (zeg maar zoals bij de muziek van André Rieu) en dan van links naar rechts zwaait met zn allen en hij neemt ons beiden bij de arm maar ik ben te boos op m omdat hij zo met mn vriendin omspringt en sta op en ga naar beneden.

Daar aangekomen blijk ik ineens op een Duits treinstation te zijn. Ik bel mn vriendin en vraag hoe t met dr is en zeg dat ik de trein naar huis neem. Alleen tis een gigantisch ingewikkeld spoornetwerk en ik moet constant vragen waar de trein naar V. (mijn vroegere woonplaats in NL) gaat. Ook het kaartje snap ik niet. Ik vraag in het Duits of het wel een goed kaartje is aan iemand en hoe het werkt en die laat me zien hoe ik het af moet stempelen. Met de trein moet je telkens rennen want hij stopt maar een paar seconden en rijdt dan weer weg. maar uiteindelijk vind ik een paar nederlanders die me de juiste trein wijzen. ik stap in de trein maar t blijkt toch de verkeerde te zijn en nog nét op het nippertje stap ik met een nederladns meisje in de juiste trein. tis heel druk in de trein.

en toen werd ik wakker.

iemand enig idee? snoepgoed? de geneugten des levens?

Kiwiwoman

Eerste alinea: Ondank is 's werelds loon (ha ha ha ha), dus vergeefse moeite om de geneugten des levens aan anderen te geven (op te dringen? Oei!)

Tweede alinea: dat gaat over betrouwbaarheid en ik denk dan, dat je toch wat meer achterdochtig zou moeten zijn en niet alles voor zoete koek moet aannemen (alweer snoep!), zoals wat ik nu schrijf over deze droom (LOL)

Derde alinea: lijkt te gaan over de toekomst. Als je iets nieuws aanpakt, zou het slim zijn om je vantevoren heel goed in te lezen (?) en te laten informeren bij de 'juiste' personen en instanties, voordat je echt start. Maar je krijgt hulp, da's mooi. ;D