Zou iemand mij willen ondersteunen dmv een legging?

Gestart door Tasha, juni 08, 2011, 23:26:15 PM

Tasha

Hoi lieve mensen. Ik begeef me al een tijdje in een situatie, waarbij mijn intuïtie me inmiddels in de steek gelaten heeft. Het betreft een "relatie" met een man waar ik inmiddels diepe gevoelens voor koester en niet loslaten kan. Voor een lange tijd dacht ik vooruitgang te merken, maar twijfels slaan toe en ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben. Uiteraard kan ik mijn gevoelens opbiechten, maar ik vrees dat ik hem daarmee afschrik met als gevolg hem nooit meer te zien. Zou iemand voor een liefdes / relatie legging willen doen, om mij op deze manier weer een beetje de juiste richting op te sturen? Ik zou het enorm waarderen als iemand een poging zou willen wagen, want mijn inzicht betreft lenormand is nog niet optimaal.

dameblanche

hallo tasha
ik zal een poging wagen:
de 13 legging heb ik hier voor je getrokken:
1 de sleutel
2 het kruis
3de ruiter
4 het kind
5 de muizen
6 de slang
7 de boom
8 het anker
9 de klavers
10 de beer
11 de ring
12 de roede
13 het schip
allereerst zie ik dat je een oplossing hebt proberen te zoeken, maar deze heeft je meer zorgen opgebracht dan wat anders. dit alles heeft je nog onzekerder gemaakt dan je eigenlijk al was.
je wil vooruit zegt de slang maar je weet niet hoe, je blijft in gedachten verzonken, je wil afstand nemen van je eigen gedachten, maar je blijft in een cirkeltje ronddraaien, je wordt er als het ware ziek van zegt de boom.
in de toekomst zie ik die ruiter liggen, maar daarnaast ligt dan ook weer de roede.
de man die je voor ogen hebt is eigenlijk ook onbereikbaar geworden door je gevoel voor eigenwaarde. hierdoor zet je hem op een te hoog voetstukje tasja!
ik ik het ook wel waard, vraag je je steeds af.
onrustige gedachtes daarover.
toch ben je hierdoor nieuwe energie gekregen op een of andere manier, het mijmeren over die liefde tilt je ook weer uit je dagelijkse sleur.
het anker geeft advies om de toekomst positief te kunnen gaan beinvloeden:
zoek naar houvast en steun in je zelf, kom weer terug in je eigen intuitie, kom weer veilig terug eerst in je eigen haven.
bouw je zelfvertrouwen weer op, dan kom je vanzelf weer positief in het leven te staan, dan durf je ook zelfbewuster op hem af te gaan stappen.
het antwoord dat je dan krijgt zal je niet meer zozeer uit je evenwicht gaan brengen.
want daar ben je bang voor, het antwoord van hem dat je dan nog meer uit je evenwicht brengt.
zorg dat dat evenwicht er is.
de klavers liggen op je persoonskaart, dit is de wenskaart, het kan uitkomen, maar zorg eerst voor dat zelfvertrouwen!
succes, liefs marianne

Tasha

Lieve Marianne, dankjewel voor je lezing!
Ik herken jouw benoeming van onzekerheid, de eindeloze cirkel en alle zorgen die daarbij komen kijken.
Momenteel ben ik druk bezig mijn privé leven en dan voornamelijk mezelf te transformeren naar wie ik ben en wat ik wil bereiken, maar onzekerheid en twijfel slaat steeds weer toe.
Deze man betekend heel veel voor mij en ik weet dat ik deze cirkel uit moet komen voordat ik hem verder in mijn leven betrek, maar juist hij en mijn gevoelens voor hem brengen mij van slag.
Ik ga mijn best doen hieraan te werken en dank jou oprecht voor je steun.
Als iemand anders nog een poging wil wagen, dan lees ik ook deze graag. Liefs

Leeuwin

Hoi Tasha,

Hierbij van mijn kant een legging met Tarotkaarten.

1. De persoon war je iets van wilt weten/belangrijke karaktereigenschap: Matigheid
Is het zijn uiterst rustige houding wat jou onzeker maakt? Ben je bang dat hij je uiteindelijk toch nog afwijst? Hij is waarschijnlijk iemand die in gedachten en ideeen behoorlijk anders is dan jij, hetgeen bij jou die onzekerheid veroorzaakt.

2. Wat voelt die man voor jou?: Staven 3
Hij voelt zich in ieder geval heel goed bij jou. Zet de vriendschap in ieder geval op dezelfde manier voort, en dan wordt het op een gegeven moment meer dan vriendschap.

3. Wat verwacht je van die man?: Zwaarden Aas
Dat hij het initiatief neemt of dat je het zelf op een gegeven moment wat meer kunt aantsturen op een relatie en dat hij daar op in gaat.

4. Wat vindt die man belangrijk na verloop van tijd? Zwaarden 2
Elkaar goed aanvoelen en zo ongeveer op dezelfde golflengte zitten.

5. Is er iets wat hem tegenhoudt?: De Keizerin
Angst voor een relatie met veel strijd en/of ruzies

6. Hoe gaat jullie contact zich ontwikkelen?: Zwaarden Schildknaap
Ik heb het idee dat er iemand gaat bemiddelen tussen jullie. Iemand die het goed met jullie voor heeft hoor!

7. Is het de moeite waard om met hem in zee te gaan?: Pentakels 5
Ja, ik denk dat hij net zo onzeker is als jij! Ik heb echter het idee dat sommige mesen iets tegen jullie relatie hebben. Op zich zal dat niet veel invloed op jullie hebben maar het kan op jullie samenzijn een domper leggen. Zorg ervoor dat dit niet gebeurt.

Groet van Leeuwin

Tasha

Hoi Leeuwin. Dankjewel voor de moeite die je genomen hebt! Hij reageerd soms erg tegenstrijdig. De ene keer word ik verrast met een handkus, de andere keer met een vriendschappelijke omhelsing, maar hij rustig blijft hij inderdaad voornamelijk wel. Ik probeer steeds vaker in te gaan op bepaalde reacties en aan te tonen dat hij meer voor meer me betekend dan hij waarschijnlijk denkt, maar dan lijkt hij lichtelijk verrast en ontdaan te reageren. Zoals jij ook aangeeft, heb ook ik het gevoel dat bepaalde mensen invloed hebben op de situatie en alles nog stroever laat verlopen dan nodig is.

Leeuwin

Hoi Tasha,

Om nog eens even op Matigheid terug te komen: je hoopt dat hij wat evenwichtiger wordt in zijn stemmingen?
Ik heb het gevoel dat zijn omgeving een grotere invloed op hem heeft dan je nu vermoedt. Ik heb het gevoel dat hij wel voor jou wil kiezen maar dit vanwege zijn omgeving niet durft. Als dat zo is, wat is er dan met hem en zijn omgeving aan de hand, zou ik me afvragen als ik jou was. Zijn reactie naar jou toe lijkt mij eerder wat geschrokken maar dat kan ik natuurlijk niet goed zien.

Zwaarden Schildknaap zegt mij dat je op den duur toch wel achter het probleem komt wat hij met zijn omgeving heeft.

Pentakels 5: het is de moeite waard om met hem in zee te gaan als hij je op een gegeven moment wel in vertrouwen durft te nemen. Dit is volgens mij het grootste struikelblok van jullie twee.

Groet van Leeuwin

Tasha

Liefste Leeuwin,

dankjewel voor de verdere toelichtingen.
Ergens kan ik het wel plaatsen, maar het roept toch ook wel vraagtekens op.
Wel weet ik, dat hij moeite heeft met vertrouwen van andere en ik heb te weinig vertrouwen in mezelf.
In die zin, weet ik dat dit zal moeten veranderen om vooruitgang te kunnen boeken.

Als er mensen zijn die misschien nieuwe om aanvullende punten kunnen zien, dan hoor ik dit graag.
Ik waardeer de moeite en dank jullie bij voorbaat.

Liefs, Tasha