Zou iemand voor mij een legging willen doen?

Gestart door Evy1996, juni 06, 2011, 21:59:57 PM

Evy1996

Mijn vraag hierbij is: Wat zijn de de dingen die mij tegenhouden in mijn ontwikkeling?

Shazia1961

Citaat van: Evy :) op juni 06, 2011, 21:59:57 PM
Mijn vraag hierbij is: Wat zijn de de dingen die mij tegenhouden in mijn ontwikkeling?
hallo Evi,

ik heb een vraag, heb jij Lenormandkaarten in huis?
of anders gewone speelkaarten waarvan:
4 boeren
4 vrouwen
4 heren
4 azen
alle ruiten, schoppen, klaver en hartenkaarten 6 t/m 10

schud de kaarten en trek er dan als de kaarten omgekeerd zijn 3 kaarten uit.
deze kaarten graag even vermelden,

groetjes Shazia

Evy1996

Ik heb 2 vrouwen en een schoppen 8 gepakt.'

Dankje voor het snelle reageren :)

dameblanche

hallo evy,
het keltische kruis voor je:
als persoonskaart neem ik voor je de koningin van pentagrammen: deze staat voor een schrandere, nuchtere en gevoelig vrouw die openstaat vor magie, maar ook gestelt is op glamour en image.
het doel is echter hier aangegeven door zwaarden 8, je bent je bewust aan het worden dat je langzaam de stap gaat zetten om je zelf te willen gaan bevrijden.
dat wat je hierin blokkeert is je angst, maar ook dat je niet presies weet wat je wil [pentakels 9]
het verleden wordt weergegeven door schildknaap van zwaarden: er zijn nogal wat conflicten geweest, die je toch op een speelse manier te lijf bent gegaan, meer door er boven te gaan staan, dan daadwerkelijk in de aanval te gaan [een manier van ontvluchten]
het heden wordt weergegeven door kelken 3, je hebt op iets gehoopt, dit is echter niet doorgegaan, je hebt met een teleurstelling te maken.kan het te maken hebben gehad met een overspel?
de toekomst: zwaarden 3 geen leuke kaart, deze duidt op geleden verliezen, verdriet, de enige manier is aanvaarden en overstijgen.
de verre toekomst:
kelken 7: onderzie de realiteit onder ogen, richt je op wat haalbaar is.
eigen opvattingen: staven 5 op de kop:
ondanks alles, geef de hoop niet op!!
hoe anderen je zien:
pentakels 2
je komt evenwichtig over, je laat anderen zien dat je luchtig met problemn omgast maar jij alleen weet dat dit maar schijn is.
het resultaat: zwaarden 2; maak van je hart geen moordkuil, praat met anderen over wat je dwarszit, niemand hoeft in zijn eentje alles op te lossen, zoek hulp van buitenaf, evy
kom weer terug in je evenwicht.

het gaat zeker lukken, succes, ik hoop dat je hier iets aan zult hebben
groetjes dameblanche :-*

Evy1996

Dit is een heel erg goede legging. Alleen het heden kan ik even niet helemaal plaatsen.

Dat vluchten in het verleden klopt heel goed. En de controle die maar schijn lijkt.

Persoonskaart klopt ook heel goed, heel erg bedankt!

Resultaat is ook pakkend, ik had gister nog een droom over dat er op neer kwam dat ik het evenwicht kwijt ben.

Shazia1961

Citaat van: Evy :) op juni 07, 2011, 14:01:23 PM
Ik heb 2 vrouwen en een schoppen 8 gepakt.'

Dankje voor het snelle reageren :)
hallo Evy,

welke vrouwenkaarten waren het?
harten, schoppen, ruiten of klavers?

hopelijk weet je het nog ;)
anders trek je naar nieuwe als je wilt,

Shazia

Evy1996

Ik was vergeten om op te schrijven wat voor soort vrouwen het waren ( Ik had even snel zelf speelkaarten geinproviseerd bij gebrek aan.)

Nieuwe kaarten: Ruiten vrouw, schoppen 9 en klaver boer

Shazia1961

Citaat van: Evy :) op juni 07, 2011, 17:20:54 PM
Ik was vergeten om op te schrijven wat voor soort vrouwen het waren ( Ik had even snel zelf speelkaarten geïmproviseerd bij gebrek aan.)

Nieuwe kaarten: Ruiten vrouw, schoppen 9 en klaver boer
hallo

een grote liefde zorgt er voor dat je een belangrijke keuze zal moeten maken, en je ergens nog onzeker door of twijfel je soms?
gaat het niet over de liefde, dan zeker over werk(zie in mijn duiding hieronder).
zou ook goed kunnen dat je iets aan het uitpluizen of onderzoeken bent.
iemand uit jouw omgeving is mogelijk jaloers en probeert je tegen te werken of te dwarsbomen.
mijn gevoel zegt dat dit een vrouw is, een gevaarlijke vrouw.
iemand heeft je proberen in de val te lokken met woorden.
er waren weinig andere mogelijkheden of manieren om dit aan te pakken, het is of was een kwestie van tijd.
iemand verspreid wrs leugens of roddels over jou, blijf er bij dat dit mogelijk een vrouw is.
het heeft met jaloezie te maken.
je hebt in verband met dit probleem heel erg met jezelf in de knoop gelegen en veel nagedacht.
maar toch zie ik een probleem verdwijnen na uiterste inspanning van jou om iets te doen slagen.
wat of wie er dan ook in de weg staat of stond zal verdwijnen.
ik zie weer een goede verandering voor jou aan komen en wat voor geluk zal zorgen( wat het ook mag zijn  aangezien ik het onderwerp van jouw vraag niet weet) ;)
ik vermoed dat het probleem van jou om een verzwegen relatie gaat en wat door omstandigheden voor een onzekere relatie zorgt.
heeft het houden van een belofte er soms ook iets mee te maken?
ik zie jou binnenkort een uitnodiging krijgen ivm iets waardoor jij er op uit gaat.
je hebt een moeilijke periode achter de rug waarin je mogelijk ook het slachtoffer bent geworden van een vals gekonkel of complot.
gaat jouw vraag niet over de liefde, dan gaat het zeker over werk, ook ivm wat ik hierboven heb neergezet.
je zal een andere koers in het leven gaan varen en een juiste beslissing nemen.
ik zie ook een afspraak ivm werk voor jou liggen, wrs doordat iemand er in bemiddelt(bv. uitzendbureau, UWV, werkcoach).
vermoedelijk heb jij een verzorgend of sociaal beroep.
er is/was op het werk een grote werkdruk of je hebt/had geen werk(denk het eerste want in de kaarten zie ik jou wrs afscheid nemen van het oude werk).
ik zie ook loonsverhoging of een vermeerdering van salaris voor jou liggen.
ben je soms aan het solliciteren voor iets waarbij je mensen gaat begeleiden/coachen?
een meer verantwoordelijke functie?
je kan een uitnodiging of aanbod verwachten voor werk zodat je iets nieuws kan beginnen.

komt goed voor je, even geduld ;)

groetjes Shazia

Evy1996

Aangezien ik 14 ben, op het moment niet in een relatie en ook geen werk heb maar school, kloppen die dingen niet, maar ik kan er wel een ander verhaal aan koppelen :) Eerder familiër. Ik heb geen idee wie die jaloerse vrouw is, het kunnen er namelijk meerdere zijn.

Ik zit nu in 3 havo, ik hoop dit jaar over te gaan naar de 4e.

Ik hoop dat dat aanbod in de vorm van de opleiding is die ik daarna wil doen, namelijk een modeopleiding.

Dat verzorgende/sociale uit zich meer in de vorm van andere mensen met problemen helpen, zo ver als ik kan.