Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

verhuis

Gestart door Juicyloveaffair, juni 06, 2011, 15:39:06 PM

Juicyloveaffair

Laatste tijd droom ik erg veel over verhuizen. Snel ga ik de twee die ik me goed herinner even samenvatten

1 droom zit al verder weg, en de verhuiskeuze ging tussen turnhout en ik geloof leuven. graag wou de dromende ik gaan voor leuven, daar dit verder weg is van mijn huidige woonplek. Hoewel ik destijds wel een vriend in turnhout had zitten. De woning in leuven was erg groot, en zeer licht qua kleuren. Wit kwam er het meeste voor.
Ik zocht er meteen naar een kamer, en vond mezelf een ruime kamer met grote ramen, en dus ook veel lichtinval.

Vannacht had ik weer zo'n droom. We kwamen aan bij onze 'mogelijke nieuwe woning'. Meteen gingen we op zoek naar onze eigen kamer. De kamer voor mijn zusje hadden we al snel gevonden, een ruime kamer, met veel groene accenten en natuurelementen.
Toen ik verder op zoek ging naar mijn kamer, bleek dat het een volledig vakantie-oord was, dat mijn moeder graag wou uitbaten. Alles was inbegrepen, een grote, riante blok met gastenverblijven, een groot zwembad, ...
Ik vond geen kamer in het echte huis, dus zocht ik verder in het gastenblok. Daar vond ik al gauw een ruime kamer, met tweepersoonsbed. Ik herinner me vooral dat de kamer erg donker was.

Zelf vind ik het vreemd dat deze dromen steeds wederkeren. Ook is mijn vader nooit aanwezig in de dromen.
Is er iemand die me kan uitleggen wat dit betekend?

Thanks! ;D

Kiwiwoman

Wil jouw moeder iets van jou, dat jij niet wilt?