Lange gang en ik kom mensen tegen

Gestart door Evy1996, juni 04, 2011, 23:59:13 PM

Evy1996

Ik loop door een hele lange gang. Ik loop tegen de richting in, iedereen gaat de andere kant op. Ik kom mn moeder een paar keer tegen, maar ze besteed nauwelijk aandacht aan me. Een vriendin van me loopt de hele tijd met me mee. De meeste mensen die ik tegenkom vind ik niet aardig. Ik word door iemand naar de trap geroepen, en ik zie een bekende bovenaan de trap. Ik loop een stukje de trap op, maar ik ga toch weer de trap af. Iedereen loopt naar beneden. Een tijdje later kom ik in een andere gang een vriendin tegen, die wederom de andere kant in loopt, en die zegt tegen mij "Ik zie er echt rommelig uit", waarop ik zeg, "Nee, je ziet er juist leuk uit'. Vervolgens loop ik weer in de lange gang, en komt ik een stel onbekende jongetjes tegen die iets aan het zingen waren, volgensmij zeiden ze "everybody is looking at me".

En toen werd ik wakker.

Kiwiwoman

Het lijkt me, dat die gangen je levensloop zijn. Wat al geweest is en wat je kan verwachten. De keuzes die je al gesteld zijn en die gesteld zult krijgen. Je zult zelf best wel weten, waar al die mensen voor staan. Welke opdrachten denk je dat ze je geven?

Ik denk dat je in die richting moet denken, vind je niet?

Evy1996

Bedankt :)

Alleen als je het hebt over wat ik kan verwachten, waar slaat dat laatste stukje van mijn droom dan op?

En waarom loop ik tegen de richting in?

Kiwiwoman

Het is JOUW weg en die mensen kom je tegen. De anderen lopen hun eigen weg en die komen JOU tegen.

Evy1996

Heel erg bedankt voor het snelle reageren trouwens!

Ok. Dan snap ik het. :)

Kiwiwoman

Goed, en dat snelle reageren.... zelfs van de andere kant van de wereld! Ik woon in Nieuw-Zeeland en jij waarschijnlijk in Nederland?

Wat is internet toch fantastisch, he?  :D

Evy1996

Das een eind weg ja :'] Jup, ik woon in Nederland.