Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

.....

Gestart door wondertje, juni 03, 2011, 19:01:53 PM

wondertje

.........

Leeuwin

Hoi Wondertje,

1. Hier draait het om: Pentakels Koning
2. Zo begint het:       Staven Koning
3. De reacties:       De Hogepriester
4. Het resultaat:  Bekers Koningin

1. Jullie hebben alle twee een nogal koppig, willen allebei graag de touwtjes in handen hebben waardoor er vaak conflicten ontstaan.

2. Om te beginnen zal een van jullie het initiatief moeten nemen tot het leggen van contact.

3. Jullie geven meer om elkaar dan jullie nu beseffen. Het lijkt mij het beste om een goed gesprek met elkaar te hebben en openlijk te praten op welke levensgebieden jullie elkaar dominant vinden en op welke juist niet. Is er de bereidheid om van elkaar te leren? Vertel dit ook aan elkaar!

4. Jullie worden een stuk inschikkelijker ten opzichte van elkaar! Er kan een mooi nieuw begin ontstaan tussen jou en S. maar wie neemt als eerste contact op?


Een groet van Leeuwin

wondertje

#2
.....

Leeuwin

Hoi Wondertje,

Op het moment dat jullie uit elkaar gingen, was er sprake van een behoorlijk machtsconflict, ik zal het zomaar even noemen. Nu jullie alweer een poos uit elkaar zijn, is hij ook de goede dingen van jou gaan waarderen en andersom, jij van hem ook! Dit maakt dat jullie niet geheel van elkaar zijn losgeraakt. Op een zuivere manier zit je dus in zijn positieve herinneringen.

Ik heb voor jou een extra kaart getrokken met de vraag hoe hij op dit moment tegenover jou staat. Ik trok: BEKERS 3! Nou, als dat niet mooi is!

Groet van Leeuwin

wondertje

#4
..........

Leeuwin

Hoi Wondertje,

Bekers 3 in een vriendschap/relatie betekent in zijn algemeenheid versteviging en/of gezamenlijke ondernemingen. Ook dat je met vertrouwen opnieuw kunt beginnen en dat problemen opgelost worden.

Duim voor je Wondertje!


Liefs van
Leeuwin