Keltisch kruis gelegd, graag uitleg

Gestart door Nymphe, juni 02, 2011, 11:37:38 AM

Nymphe

Ik heb deze week een keltisch kruis gelegd en zou graag een interpretatie van iemand hier krijgen...

1) Staven Koningin 
2) Kelken 3
3) Zwaarden 6
4) Pentakels 7
5) Staven 3
6) Matiging
7) Schildknaap Zwaarden
8) Pentakels Koning
9) Kelken Koning
10)de Ster

Volgens de legmethode in mijn boekje staat kaart 5 voor wat mij te wachten staat en kaart 6 voor mijn opties. Maar in andere boeken is het weer net anders. Ik ben in ieder geval hiervan uitgegaan...
Alvast ontzettend veel dank.

Leeuwin

Hoi Nymphe,

Ik heb het gevoel dat de achtergrond van deze vraag is of en wanneer je geluk in de liefde zult hebben (Staven 3/Bekers Koning).

Gelet op Staven Koningin gaat het momenteel best goed met jou! Het enige is misschien dat jij graag onafhankelijk wilt zijn en het moeilijk vindt om jouw onafhankelijkheid op te geven. Gelet op Pentakels 7 krijg ik het gevoel dat dit in het verleden nogal eens problemen heeft gegeven in contacten en relaties. Ik heb het gevoel dat je brede interesses hebt en je graag hebt dat een partner dat ook heeft. Dat je bij te weinig belangstelling voor de dingen om je heen je belangstelling voor een ander snel verliest (Kelken 3) Ook hiermee ben je in het verleden nogal eens mee geconfronteerd. Dit alles bij elkaar heb jij je een tijdje niet open gesteld voor een relatie.

Zwaarden 6 zegt mij dat je toch weer gaat open staan voor een relatie met iemand. Je bent in ieder geval al verkennend bezig (Zwaarden Schildknaap) Ik heb zelfs het idee dat je iemand op het oog hebt en uit nieuwsgierigheid op zijn FB hebt gekeken. Want je vindt het leuk maar ergens toch ook wel weer eng.

Matigheid zegt mij dat er inderdaad een goede optie voor een binding aanwezig is. Klopt het dat je weinig moet hebben van dominante mannen (Bekers Koning)? Is dit de reden waarom je je gevoelens niet zo gauw bloot geeft aan je misschien toekomstige geliefde?

Matiging en De Ster zeggen mij overduidelijk dat je in ieder geval het grote geluk zult ervaren.

Liefs van Leeuwin

Nymphe

Beste Leeuwin,
Dank je wel voor je rake interpretatie! Dat klopt erg goed met de werkelijkheid. Wat je noemde aan het begin van je uitleg was inderdaad mijn vraag. Pff, goede vooruitzichten dus, ik ben benieuwd. Is de Ster een positieve kaart?

dameblanche

even een toevoeging t.a.v. de matiging en de ster.
bij de kaart de matiging zien we de persoon zorgvuldig water scheppen, er mag niks verloren gaan van het water, d.w.z. je hebt intussen mogen leren van je ervaringen, je bent er ook door gegroeit.
bij de ster zien we de persoon min of meer knoeien met het water, het water wordt zomaar weggeschonken, hier hoeft men niet meer zo zuinig te zijn met het water, daar waar bij de matiging niks verloren mocht gaan, daar hoeft bij de ster niet meer op gelet te worden.
je mag je ervaringen meenemen en opstijgen tot wedergeboorte.
idd een heel positieve kaart....... :-*

Nymphe

Dank voor de toevoeging Dame Blance. Inderdaad een positieve kaart dus.
Ik had ook een droom gepost onder Dromen. Misschien dat je daar ook eens een blik op wilt werpen?