Auteur Topic: legging voor mij.. wie wil?  (gelezen 1896 keer)

precious_86

• Gast
legging voor mij.. wie wil?
« Gepost op: mei 31, 2011, 23:46:27 pm »
Hallo,

Zou er iemand zo lief willen zijn om eens een legging voor mij te doen?
Ik zou graag een liefdeslegging willen, zo uitgebreid mogelijk zou ik super vinden.

Alvast enorm bedankt!

Leeuwin

• Gast
Re:legging voor mij.. wie wil?
« Reactie #1 Gepost op: mei 31, 2011, 23:50:05 pm »
@Precious,

Ik heb nu geen tijd meer maar morgen doe ik een uitgebreide liefdeslegging voor je!

Groet van Leeuwin

precious_86

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2011, 00:12:13 am »
Ooh wat fijn, dankje wel leeuwin!!
Ik kijk er al helemaal naar uit zeg.

Ik ben met name benieuwd naar toekomst in liefde, maar goed kijk maar waar jouw gevoel naar uit gaat.

Veel liefs en slaap lekker.  :)

Leeuwin

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 01, 2011, 23:01:30 pm »
Hoi Precious,

1. De persoon waarvan je iets wilt weten/belangrijke karaktereigenschap: De Maan
Het gaat om een persoon die iets nieuws in jou naar boven haalt waarvan je je nog niet of niet meer bewust was. Dit is o.a de reden waarom deze persoon jou zo fascineert. Het lijkt mij in ieder geval iemand die nogal op zichzelf is en heel afstandelijk overkomt. Ik vraag me af of deze persoon wel erg bestendig is wat betreft de partnertrouw. Maar dat is nog afwachten en voor later.

2. Wat voelt je wenspartner voor jou: De Toren
Betreffende wenspartner heeft zichzelf op het liefdes,-en het relationele vlak 'op slot'' gezet. Door jou komt betreffende partner tot dat inzicht. Hij/zij heeft in ieder geval een angst voor omknelling (te groot verlies van onafhankelijkheid). Op slag krijgt je wenspartner wel gevoel voor jou maar voor mij zeer de vraag wat je wenspartner hiermee zal gaan doen.

3. Wat voel je en verwacht je van je wenspartner?: Pentakels Koningin
Trouw, eerlijkheid, moederlijkheid, zorgzaamheid, (materiele) zekerheid.

4. Wat vindt je wenspartner belangrijk na verloop van tijd?: Zwaarden 3
Het terug krijgen van zijn/haar zelfstandigheid. Ik denk dat de wenspartner een vrouw is maar dat weet ik overigens niet helemaal zeker. De oude angst voor een te grote afhankelijkheid lijkt weer terug te keren! Hoewel het gevoel voor jou als persoon niet weg gaat, vraag ik mij af of je wenspartner niet op rationele gronden van je af wil. Ik heb het gevoel dat je wenspartner het gevoel heeft dat ie iets moet doen. In een andere legging kom ik daar meer over aan de weet.

5. Is er iets wat hem/haar tegenhoudt?: Het Rad van Fortuin.
Je wenspartner is een ondernemend type die zichzelf wil blijven ontwikkelen en ontplooien. De angst dit niet meer te kunnen houdt hem/haar tegen.

6. Hoe gaat de relatie zich ontwikkelen?: Staven 9
Ik denk dat een gemis aan openheid zich parten gaat spelen tussen jullie.

7. Is het de moeite waard om met betreffende wenspartner in zee te gaan? Staven Schildknaap
Ik heb het idee dat je het zéér rustig aan moet doen met je wenspartner en zeker niet te vlug een relatie met de wenspartner moet beginnen. Ik kan het mis hebben maar ik heb het gevoel dat deze toekomstige relatie in hoofdzaak op verliefdheid stoelt en op te weinig realiteit. Ik vraag mij af of jullie beiden elkaars realiteit aan kunnen.
Het zal in mega grote mate op geven en nemen aankomen in ieder geval!

Wat wil jouw wenspartner gaan doen na verloop van tijd (zwaarden 3)? Omdat ik het gevoel heb dat hier iets belangrijks uitkomt, heb ik besloten om hier ook maar een legging aan te wagen.

1. Het verleden van je wenspartner: De Dood
Een tijd waarin hij'/zij hele ingrijpende dingen heeft meegemaakt waarin je wenspartner een stuk onafhankelijkheid kwijt was. Ik heb het gevoel dat je wenspartner voor een ziekte partner heeft moeten zorgen.

2. Heden: Matigheid
Hij/zij geniet nu van de herwonnen vrijheid, ondanks dat die zorg voor de verloren partner met liefde gegeven is.

3. Toekomst: De Wereld
Ik "zie' dat hij/zij vooral grote reizen wil gaan maken. Ik denk dat je wenspartner behoorlijk is 'aangepakt' van wat er gebeurd is. Verdraagt daarom zeer weinig beperkingen, op welk vlak dan ook.

4. Wat gaat hij/zij doen?: De Keizer
Wenspartner gaat voornamelijk voor zichzelf leven, weet wel heel goed wat hij/zij wil. Heeft graag de touwtjes in handen.

5. Helpende/storende invloeden van buitenaf: Het Rad van Fortuin
Een gebrek aan flexibiliteit van die ander. Wenspartner wil voor mij overduidelijk op nummer 1 staan in een relatie en als dat niet (meer) het geval is kan wenspartner nog weleens lastig worden.

6. De hoogste verwachtigen en angsten van je wenspartner i.v.m jou: Kelken Aas
De grootste hoop is om helemaal van liefde vervuld te raken van jou! Uiteraard is dat volgens je wenspartner wederzijds. Je wenspartner heeft een mega grote behoefte aan zekerheid in een relatie met jou, waardoor er een hoop mooie dingen tussen jullie verloren kunnen gaan.

7. Wat jullie nog lang zal bezighouden: Staven 8
Jullie gaan een hoop inspanning leveren, wil het mooi worden tussen jullie. De mogelijkheden zijn er (Kelken Aas). Hoewel ik nog steeds twijfel of je wenspartner een man of een vrouw is, heb ik nu toch wat meer het idee dat het een man is.

Het lijkt mij een zeer goed uitziende man en mogelijk nogal in trek bij de vrouwen. Hij is echter wel heel serieus in de liefde. Ik zie ook dat hij een hele goede financiele basis heeft.
Wat is nu jullie grootste discussiepunt (Staven 8)? Ik heb het idee dat er een grote kloof zit tussen jouw wens om moeder te zijn/worden en de daarbij behorende huiselijke kant. Ik zal het zo maar even formuleren. Jouw moederlijke kant en zijn zeer ondernemende karakter wat een grote behoefte heeft aan onafhankelijkheid en ongebondenheid. Vooral omdat ik het gevoel heb dat hij daarin erg dominant kan zijn. Ik denk dat dit een van de grootste struikelblokken is, waarvan ik twijfel of dit niet ten koste gaat van al het moois tussen jullie.
Ik ben er ook op beducht dat hij uiteindelijk wel aan jouw kinderwens wil tegemoet komen maar dat hij het na een paar jaar niet meer ziet zitten en jou met kind en al alleen laat. Ik zeg niet dat dit gebeurt, zie dit echter wel als een mogelijkheid.

Groetjes van Leeuwin

precious_86

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 01, 2011, 23:41:54 pm »
lieve leeuwin,

Ik wil heel graag weten of ik deze persoon al ken? ik snap niet goed wat je bedoelt met wens partner?
Gaat dit om mijn ex? Want hij is wel zo als jij hem beschrijft, ondernemend, eigen bedrijven.
Of is het iemand die nog in mijn leven komt?

Want ik ken momenteel namelijk helemaal geen man.. niet op liefde althans..

Ben heel benieuwd lieve schat.

Leeuwin

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2011, 00:56:30 am »
Hoi Precious,

Ik heb het idee dat het iemand is die nog in jouw leven moet komen. Weliswaar is hij misschien nog niet in je leven maar wat niet is kan komen zeggen ze weleens..... Misschien iemand uit het zakenleven van je man die jou nog van vroeger kent?

Groetjes van Leeuwin

precious_86

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 02, 2011, 11:49:10 am »
Dankje wel Leeuwin, voor de legging! Voor je tijd en voor je energie.
Heel aardig dat je het zo uitgebreid gedaan hebt, waardeer ik zeer.

Ik heb alleen zo sterk het gevoel dat dit hele verhaal over een ex gaat, omdat de omschrijving helemaal klopt bij hem. Hij zat op slot, kwam daar door mij achter, hij was ongrijpbaar maar had behoefte aan zekerheid, terwijl hij aan de andere kant weer de egoistische zakenman was. Etc.. Alles klopt gewoon bij hem. En uiteindelijk zijn we dan ook niet geslaagd en zijn we idd uit elkaar gegaan. NIet omdat ik een kindje wilde, maar omdat ik hem wel meer naar het huiselijke wilde hebben. We zijn trouwens nooit getrouwd hoor, met ex  bedoel ik gewoon ex vriend.

Maar ik vind het super lief van je.