mijn kaartjes ook eens leggen

Gestart door Shazia1961, mei 29, 2011, 01:14:13 AM

Shazia1961

wolken      brief        slang

Een bericht(vertrouwelijk document) zorgt voor vermindering van problemen na uitstel en waardoor ik meer inzicht krijg.
Onverwachts geluk door een bericht na een afspraak(klopt wel, ik heb maandag een afspraak bij het UWV ivm re-integratie).
Een positieve verandering.
Succes door een behulpzame man.

ik wacht het af ;)

groetjes Shazia

dameblanche

als ik ook even over je schouders mag meekijken:
wolken-brief kunnen ook slaan op geblokkeerde gedachten, de slang geeft aan dat je een ondernemende vrouw bent die graag vooruit wil, en zich heel graag van die blokkade wil ontdoen.

Angel

Hey Shazia,

Als ik je kaartjes bekijk dan zie ik dat er problemen zijn die via communicatie (brieven, berichten, mails) zal opgelost worden.  Je moet echter opletten dat er geen addertje onder het gras zit.  Het zou kunnen dat de berichten mooie beloften beloven maar de werkelijkheid kan heel anders zijn.  Dus wees maar extra alert.
Het nieuws kan wel een verandering in je leven brengen.

Groetjes
Angel  :)

Shazia1961

Citaat van: dameblanche op mei 29, 2011, 16:46:23 PM
als ik ook even over je schouders mag meekijken:
wolken-brief kunnen ook slaan op geblokkeerde gedachten, de slang geeft aan dat je een ondernemende vrouw bent die graag vooruit wil, en zich heel graag van die blokkade wil ontdoen.
hallo Dame Blanche,

heel goed gezien :)
ik heb een lichamelijke blokkade door een nekhernia.
ook meerdere blokkades door omstandigheden waar ik graag van af wil en wat je schrijft klopt heel goed, ik ben een ondernemende vrouw die graag vooruit wil.

heel mooi gezien en bedankt voor jouw duiding,

groetjes Shazia

Shazia1961

Citaat van: Angel op mei 29, 2011, 19:24:55 PM
Hey Shazia,

Als ik je kaartjes bekijk dan zie ik dat er problemen zijn die via communicatie (brieven, berichten, mails) zal opgelost worden.  Je moet echter opletten dat er geen addertje onder het gras zit.  Het zou kunnen dat de berichten mooie beloften beloven maar de werkelijkheid kan heel anders zijn.  Dus wees maar extra alert.
Het nieuws kan wel een verandering in je leven brengen.

Groetjes
Angel  :)
hallo Angel,

ik vermoed dat ik het even moet afwachten over welke communicatie het gaat, het zijn er namelijk meerdere.
hopelijk krijg ik woensdag via een instantie te horen of iets positief of negatief zal veranderen, zo te zien aan jouw duiding gaat dat mogelijk positief veranderen :)
ook jij bedankt voor jouw visie op mijn kaarten,

groetjes Shazia

Shazia1961

nog even een berichtje van mij,

ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een cursus mag gaan doen.
ik ben hier heel blij mee, weer een stapje verder.
nu even afwachten ivm een andere kwestie,

groetjes Shazia

dameblanche

ha fijn voor je shazia, maar wat voor een cursus ga je eigenlijk volgen????
in gevolge van je nekhernia heb ik hier nog info voor je:
de nek symboliseert de ontspanning en de rust in onszelf, wanneer wij ons in vertrouwen openstellen vor onze ineerlijke wijsheid, waardoor wij ook instaat zijn ons op buigzame wijze open te stellen voor anderen en voor indrukken van de buitenwereld.
alles van bovenuit kunnen aanschouwen [met je bewuste IK], durven in alle richtingen kijken zonder zelfbeperking.
alle aspecten van een probleem durven bekijken.
je vrij voelen, je losgooien uit een beklemmende situatie.
trots, innerlijke zekerheid, maar in dienstbaarheid, zacht gebogen naar anderen toe.
in voorzichtigheid het middelpunt weten te houden: ik of de anderen???
ik hoop dat je hier iets aan zult hebben.
liefs dameblanche