Leven lijkt positieve wending te nemen (na 40 jaar) Wie wil legging doen?

Gestart door scirocco, mei 27, 2011, 23:40:49 PM

scirocco

Goedenavond iedereen,

Ik zal maar met de deur in huis vallen, na een heftige periode, misschien moet ik wel zeggen leven, gebeuren er dit jaar hele bijzonder dingen/ontmoetingen. Mensen uit een verleden duiken op, familielid waar ik nooit contact mee mocht hebben, mijn jeugd en alles wat daarin gebeurd is lijkt een plaats te gaan krijgen in mijn leven. Ik word geholpen door mensen (zomaar) om mijn leven verder op de rit te krijgen/houden.
Nu ben ik heel benieuwd hoe het verder gaat. Hou ik nu een stabieler leven met een familielid die zomaar is opgedoken om me heen, wat mijn leven positief veranderd, krijg ik misschien een vaste relatie met de man die ik momenteel zie, gaat alles op zijn plaats vallen. Het voelt n.l. wel zo, ik voel me heel sterk en krachtig.
Zou er iemand zin hebben om een legging te doen?

Leeuwin

Hoi Scirocco,

Ik heb een KK-legging voor je gedaan.

1. Situatie: Staven 8
2. Obstakel: Staven Ridder
3. Eerste ontwikkeling: Pentakels 7
4. Fundament: Zwaarden Koningin
5. Verleden: Zwaarden Koning
6. Toekomstige ontwikkeling: Zwaarden Ridder
7. Persoonskaart; Zwaarden 3
8. Omgevingskaart: Zwaarden 9
9. Hoop/angst: Zwaarden 6
10. Uitkomst: Staven 4

Gelet op het grote aantal zwaardenkaarten in deze legging, zegt mij dat je inderdaad veel strijd hebt gevoerd. Zwaarden Koning zegt mij echter dat je het verleden sinds heel kort achter je hebt gelaten. Vooral omdat je toch wel een aantal hofkaarten in je legging hebt, geeft mij dit ook het gevoel dat je een aantal dingen hebt afgesloten.
Het enige wat ik zie is dat je bang bent voor het nieuwe, het onbekende. Ik zou haast willen schreeuwen, ke moet er wel voor gaan!! Juist als je er niet voor gaat verval je misschien weer in je oude strijd of je krijgt opnieuw een strijd waar je niet op zit te wachten.
Weet dat mensen van je houden, gewoon puur omdat je bent zoals je bent. Daar zijn geen uitgebreide demonstraties jouwerzijds voor nodig.

Ik zie wel dat jij erg bang bent om mensen te verliezen (Zwaarden 6) Daarom trek je je al bij voorbaat terug van mensen om wie jij geeft. Dit heeft juist vervelendere consequenties voor jou.

Ga voor de goede nieuwe start en je zult geluk vinden (Zwaarden Ridder/Staven 4)

Groetjes van Leeuwin

scirocco

Goedemorgen Leeuwin,

Alvast heel erg bedankt! Wat heb je dat al snel gedaan.
Al die ''zwaarden'' en ''strijd'' dat klopt wel. Frappant aan het bericht was dat ik me inderdaad (vroeger meer dan nu) vriendschappen bij voorbaat al beeindig (self-fulfilling prophecy)
Angst voor het nieuwe en onbekende is eigenlijk het enige wat niet klopt. Als er één is die juist altijd op avontuur gaat, alle kansen grijpt die voorbij komen ben ik dat wel en ''er vóór gaan'' is zo ongeveer mijn lijfspreuk. Door die instelling heb ik kunnen overleven, desondanks zelfs een eigen bedrijf op kunnen bouwen..enz. Maar goed, ik las dat ik wellicht (meer) geluk zal vinden, dat stemt al heel positief!
Nogmaals heel erg bedankt.