(leeuwin) nieuwe tijdelijke baan

Gestart door lampion, mei 27, 2011, 13:25:38 PM

lampion

hoi hoi,

Ik heb nu voor een tijdelijke periode (3, 5maand) een baan binnen de instelling.
Het bevalt me heel goed. Zou je een kaart willen trekken om te kijken of t er misschien inzit dat ik hier voor vast kan blijven?

Super bedankt alvast,
Lampion

Leeuwin

Hoi Lampion,

Voor jouw vraag trok ik Pentakels 10

Er is in ieder geval een grote betrouwbaarheid en een goede samenwerking tussen jou en je collega's. Ook is het bedrijf financieel gezond. Ik heb het gevoel dat jij daar een contract krijgt. In ieder geval een jaarcontract.

Groetjes van Leeuwin

lampion

Hoi hoi,
Ik heb al een vast contract binnen mijn organisatie. Alleen ik wil graag weten of ik hier op deze plek mag blijven of dat ik over 3,5 maand weer ergens anders heen moet?
dank je wel alvast.

groetjes Lampion

Shazia1961

Citaat van: lampion op mei 27, 2011, 13:25:38 PM
hoi hoi,

Ik heb nu voor een tijdelijke periode (3, 5maand) een baan binnen de instelling.
Het bevalt me heel goed. Zou je een kaart willen trekken om te kijken of t er misschien inzit dat ik hier voor vast kan blijven?

Super bedankt alvast,
Lampion
hallo

ivm jouw vraag heb ik 3 Lenormandkaarten getrokken:


De kaartjes bevestigen wat jij al schrijft, de angst of onzekerheid dat iets niet zal slagen of door zal gaan ivm het werk(dat een tijdelijke overeenkomst beƫindigd of niet verlengd zal worden).
Door jouw positieve manier van hulp verlenen en jouw inzet op het werk zal jou straks niets meer in de weg staan ivm het werk.
Je bent een zelfverzekerde verschijning.
Veiligheid/waarborg ivm jouw huidige werkpositie.
Een wens gaat in vervulling ivm beroepsmatige verzorging(werk je in de zorg?).
Er wacht jou een aangename verrassing ivm het werk.
Succes ivm het werk wat je nu doet.
De kaartjes zien er positief voor jou uit.

groetjes Shazia

dameblanche

mijn kaartjes voor jou:
vosje-ruiker-tuin
het vosje geeft ook aan dat je argwanend hiertegenover staat, de kat ook uit de boom kijken wil, er komt een uitnodiging voor een contract.
kan het zijn dat je met mensen in een team-verband gaat werken?
ik wens je in elk geval veel succes :-*

lampion

ja ik werk inderdaad in zorg en in teamverband!

zijn wel positieve kaarten allemaal!!

dank je wel

Shazia1961

Citaat van: lampion op mei 30, 2011, 13:02:20 PM
ja ik werk inderdaad in zorg en in teamverband!

zijn wel positieve kaarten allemaal!!

dank je wel
graag gedaan en bedankt voor jouw feedback :)

groetjes Shazia