mijn legging (LeNormand) graag jullie inzicht..

Gestart door zee-sterretje, mei 19, 2011, 12:48:10 PM

zee-sterretje

Hey allemaal,

Ik heb voor mezelf deze legging gedaan ivm "ons gezinnetje"
Graag had ik wat meer inzicht van jullie gekregen aangezien ik voor mezelf nogal eens meer op zoek ga naar positieve dingen en ik liever de negatievere dingen zelf niet zie, maar toch met de realiteit wil geconfronteerd worden.
Graag jullie hulp hierin..
Alvast bedankt voor jullie moeite!!
Groetjes, Zee-sterretje *

Dit was mijn legging :


                                            De ster


                        De muizen      De Heer       De slang

De boom       Het hart          Dame (dwars)             De wolken      De hond
                                       Ooievaar ligt op dame

                        De beer          De maan        De zon
                                   

                                             De roede

dameblanche

hallo zee-sterretje,
in het recente verleden is er op liefdes gebied het een en ander niet in orde geweest waar je verandering in hebt weten aan te brengen, iets wat er ontbrak, hier heb je zelf die verandering  door weten te voeren, boven je hoofd ligt de heer en de ster, het is weer allemaall door jouw toedoen ook in beter vaarwater gekomen, maar wees desondanks toch op je hoede, de maan ligt onder je dat betekend ook dat je/jullie kunnen terugvallen in oude gewoontes,  blijf optimistisch, ook omdat er in de toekomst toch weer diezelfde problemen de kop op kunnen gaan steken.
de hond ligt erbij het gaat dus om bepaalde denkpatronen te kunnen gaan loslaten.
onder je liggen angst en onzekerheden, die behorlijk wat onrust veroorzaakt hebben.
de ooievaar wijst ook op een bepaalde flexibiliteit die je aangenomen hebt.
ik hoop dat je het een en ander kunt plaatsen, liefs marianne ;)

zee-sterretje

Dank je wel Marianne om je snelle antwoord!!

Het is inderdaad zo dat jaloerzie (de Beer) en de omgang met mijn partner niet altijd even goed verliep en ik heb hier idd verandering in proberen te brengen. We hebben nu een heel close band maar het is nog niet helemaal zoals ik het graag zou willen (meer genegenheid enzo), maar het is idd al veel positiever!
Had het er ook uitgehaald dat als ik optimistisch zou blijven en het blijf aanhouden zoals nu dat er mooie dingen zullen volgen.
De hond had ik ook met de trouw/ontrouw/jaloerzie in verband gelegd maar omdat ik zie dat deze langs de wolken ligt (langs de donkere zijde) ben ik toch bang voor ontrouw langs zijn kant (iets waar ik altijd bang voor ben geweest).

De ooievaar op De dame, wat haal je daar uit?
Want deze is eigenlijk de uiteindelijke afloop..
Mijn allereerste gedacht toen ik de ooievaar op de dame zag liggen was dat zich er een zwangerschap aankondigt in de nabije toekomst. Maar dit is natuurlijk een mega-grote wens van me, dus ik kan natuurlijk weer wat zien wat er niet is, puur door mijn verlangen..
Het klopt wel dat ik een bepaalde flexibiliteit heb aangenomen die me zelfs redelijk goed bevalt. (we zijn dan ook beide van verschillende culturen, dus verschillende denkwijzes, omgang, e.d.)

Wat ik ook uit mijn legging heb gehaald is dat ik goed moet oppassen met de mensen rondom me, dat ze vaak niet zijn wat ze lijken, en ook vriendschappen die niet altijd eerlijk zijn, klopt dat?

Nogmaals merci dat je me hierin verder wou helpen!!

Liefs,
Zee-sterretje *

dameblanche

ja zee-sterretje daar staat de ooievaar dan ook voor, de ooievaar is in deze legging dan ook je kaart, in kombinatie met de slang[een vriendin].
wolken, idd moeilijheden waar de hond bij ligt, de hond staat hier ook voor moeilijkheden van lange duur, hier zul je toch bepaalde denkpartronen over moeten los gaan laten, vertrouwen winnen, maar ook je zelfvertrouwen.
laat zien wat je waard bent, pas je ook niet te veel aan, verlies je zelf hierin dan ook niet.
de zon ligt hier om de toekomst positief te kunnen beinvloeden.
neem daarin de roede mee en werk aan je ego, laat het krachtiger worden, wees energieke en blijf in je zelf geloven.
zon-maan duidt ook op spiritualiteit en de onzichtbare wereld.
het verenigen van 2 culturen is nu een maal moeilijker...er komt meer bij kijken...
liefs marianne

zee-sterretje

Wederom merci voor je antwoord Marianne!!

Doet me goed dat er zo lieve mensen als jou zijn die me verder willen helpen!
In elk woord van jou kan ik me helemaal terug vinden!
En je raad zal ik zeker met me meenemen en eraan werken.
Dankjewel !!!

Liefs,
Zee-sterretje *


dameblanche

graag gedaan hoor zee-sterretje....en hou me op de hooge als je wil ;) succes!
liefs marianne

zee-sterretje


Shazia1961

#7
hallo

verleden:
grote vermoeidheid door stress/spanningen.
waarschijnlijk heb je in deze periode hulp/steun gehad van iemand om die tijd door te komen(moederfiguur?).
je bent vermoedelijk ook iemand die goed met dieren en kinderen overweg kan.
je hebt in het verleden veel gepiekerd ivm de problemen.

heden:
een verandering door een goed bericht waardoor je meer succes/vertrouwen in de toekomst hebben en wat mogelijk ook gaat zorgen voor een meer positieve verandering in jezelf(nadat er weinig van jouw flexibiliteit was overgebleven).
deze verandering zal jou weer kracht en energie geven.
herken je dit niet dan zou het binnen korte tijd kunnen gebeuren.
heel vreemd misschien, ik weet niet of je single bent, maar er komt een man in jouw leven die een grote rol zal gaan spelen.

nabije toekomst:
ik heb het idee dat je een probleem probeert op te lossen wat mogelijk met "bureaucratie" te maken heeft of ivm een instantie die niet mee lijkt te werken.
dit probleem gaat opgelost worden via een positieve omweg.
iets zal opgehelderd worden.

groetjes Shazia

zee-sterretje

Lieve Shazia,

Dank je wel voor je toelichting!

Mijn verleden klopt helemaal!
Heb idd veel te kampen gehad met stress e.d.
Ik heb veel steun gehad aan een vriendin die voor mij als een zus was/is.
Ook merk ik dat ik terug meer steun begin te zoeken bij mijn ouders (waar ik in het verleden niet zo een goeie band meer mee had).
Ik heb idd dolgraag kinderen en met dieren bezig zijn is echt pure ontspanning voor me!
En dat piekeren, ja dat doe ik zelfs nog steeds...

Over het heden:
Neen er heeft nog niet echt een verandering plaats gevonden door een goed bericht..
Dus ik kijk er wel naar uit om eens goed nieuws te krijgen op een of ander vlak in de nabije toekomst :)
Single ben ik niet, ben bijna acht jaar samen met mijn partner waarvan bijna 6jaar getrouwd.
Hou zielsveel van hem.
Dus waar die man vandaan komt.. weet het niet.. misschien een innerlijke verandering bij hem?

Over de toekomst:
Neen, ik probeer niets op te lossen ivm bureaucratie of geen problemen met een instantie.
Het zijn wel soms 'regels' van mijn partner zijn cultuur waar ik soms niet mee overweg kan en waar ik (belgse) mijn eigen ik toch nog probeer te behouden zoals ik grootgebracht ben.
Ik hoop hier altijd het positieve te kunnen blijven uithalen.
Ben benieuwd wat gaat opgehelderd worden :))

Dank je wel vr de moeite die je herin gestoken hebt!!

Liefs,
Zee-sterretje *

Shazia1961

#9
hallo Zeesterretje,

en jij bedankt voor de feedback op mijn duiding voor jou :)
altijd fijn om te horen dat ik goed zit met een duiding, maar ook als ik niet goed zit want dat is voor mij een leerproces,

groetjes Shazia