hulp bij uitleg 5 kaarten legging

Gestart door ladybird, mei 02, 2011, 22:01:17 PM

ladybird

Goeiedag allemaal!

Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met het leggen van lenormandkaarten.. Maar ik heb er nog niet heel veel handigheid in, dus vroeg me af of iemand mij kan helpen met de uitleg van de volgende legging

Ik heb een 5-kaarten legging gedaan
De vraag die daarbij hoort is..,. Is hij de ware voor mij

Kruis   Anker    pk/weg    wolken    tuin

Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij hierbij kon helpen

Alvast bedankt!

dameblanche

de weg ligt op je pk, dat geeft dus aan dat je twijfelt, het anker geeft hier je vertrouwen aan, daar twijfel je dan ook aan, je hebt in het recente verleden dan ook afstand genomen om over de zaak te kunnen nadenken. je bent niet in evenwicht.
liefs marianne

Angel

In het verleden heb je veel verdriet gekend.  Op vandaag ben je op zoek naar stabiliteit in je leven.  Iemand op wie je kan terugvallen.  Je twijfelt veel en meestal is dat niet nodig.   Er zijn echter wat problemen die naar boven komen maar die problemen kunnen overwonnen worden.  Ik denk hier bv aan samen dingen doen, samen erop uittrekken, ... Jijzelf moet echter een keuze maken.  Je staat op een tweesprong in je leven en jij moet een knoop doorhakken.  Daar begint het mee. 
Ik hoop dat je je hierin wat kunt terugvinden.
Groetjes
Angel

Shazia1961

Citaat van: ladybird op mei 02, 2011, 22:01:17 PM
Goeiedag allemaal!

Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met het leggen van lenormandkaarten.. Maar ik heb er nog niet heel veel handigheid in, dus vroeg me af of iemand mij kan helpen met de uitleg van de volgende legging

Ik heb een 5-kaarten legging gedaan
De vraag die daarbij hoort is..,. Is hij de ware voor mij

Kruis   Anker    pk/weg    wolken    tuin

Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij hierbij kon helpen

Alvast bedankt!
hallo Ladybird
een onverwachtse ontmoeting lijkt een nieuwe liefde, maar je bent er nog erg onzeker over.
ik vermoed dat je in jouw hart nog een pijnlijk verdriet hebt ivm een grote liefde(in het verleden), bedrog(of mogelijk zelfs een overlijden) uit het verleden waar je nog een beetje aan vast hangt of niet helemaal verwerkt hebt??
ik zie weer de onzekerheid of deze relatie een succes zal zijn/kans van slagen heeft(zekerheden heb je bijna nooit in het leven).
je hecht extra veel waarde aan trouwheid in een relatie door ervaring die je hebt meegemaakt.
verzwegen gevoelens voor een man, hij weet nog niets van jouw gevoelens voor hem af.
is het soms iemand van jouw werk of via een huwelijksbureau/datingsite?(hoef je geen antwoord op te geven hoor ;) ).
ik zie de mogelijkheid voor jou door een leuk uitstapje met de man een een leuk gesprek die je met hem kan hebben.

groetjes Shazia