Auteur Topic: wie wil voor mij een legging doen over mijn hobby?  (gelezen 1175 keer)

tweeling13

• Gast
wie wil voor mij een legging doen over mijn hobby?
« Gepost op: april 26, 2011, 15:51:50 pm »
Hoi lieve mensen; :D

Wie zou er voor mij een legging willen doen over mijn hobby?

Ik ben sinds enkele maanden aan een nieuwe hobby begonnen en dat gaat goed! Ik twijfel of ik hiermee echt voor mezelf moet beginnen (gedeeltelijk dan). Soms denk ik ja ik ga het doen en dan slaat de onzekerheid weer toe!
Zou iemand daar eens de kaarten op willen leggen?

Liefs Tweeling

Leeuwin

• Gast
Re:wie wil voor mij een legging doen over mijn hobby?
« Reactie #1 Gepost op: april 26, 2011, 17:48:43 pm »
@Tweeling,

Ik geef je hierbij drie aanrader en drie afraders.

Aanrader: De Gehangene
Afrader: Het Oordeel

Je speelt nu nog op zekerheid maar als aanrader krijg je mee om de gok te wagen (De Gehangene) en voor jezelf te beginnen. Uiteraard is het ook een aanrader om zakelijk gezien alles goed te regelen.
Het Oordeel raadt je zelfs af om je stem niet te volgen.

Aanrader: Pentakels 8
Afrader: Kelken 2

Kap niet eerder met je huidige werkzaamheden eer je zaak(je) goed loopt. (Pentakels 8)
Wees niet te bescheiden en laat duidelijk merken wat en hoe je het wilt hebben (Kelken 2) Ga alleen over tot compromissen als het echt niet anders kan.

Aanrader: Zwaarden 9
Afrader: Zwaarden 8

Als aanrader krijg je mee om aan de plankenkoorts te werken waar nogal wat startende ondernemers last van hebben (Zwaarden 9)
Moedig jezelf regelmatig aan om door te zetten en vooruit te gaan!
Maak alles juridisch gezien goed in orde, vraag (ook) daarbij om hulp maar weet wel dat je het uiteindelijk zelf zult moeten doen. Weet dat je het ook kunt!!

In welke hobby wil je verder gaan?

Groetjes van Leeuwin
Geef j