legging voor een vriendin

Gestart door yuklom, april 25, 2011, 15:19:50 PM

yuklom

hallo
kan er iemand aub een legging doen voor mijn vriendin die momenteel door een moeilijke periode gaat op relationeel gebied, haar geboortedatum is 31/05/58
misschien kan ik haar zo een hart onder de riem steken
bedankt

Leeuwin

Hi Yuklom,

Hier van mij een relatielegging

1. Zij zelf: Staven Koningin
2. Hoe zij haar partner ziet: Pentakels 6
3. Hoe zij hun relatie ziet: Staven 5
4. Dit maakt hun relatie sterker: Bekers 6
5. Dit verzwakt hun relatie: Pentakels 5
6. Wat zij hoopt: Zwaarden Koning
7. Wat zij vreest: Zwaarden 10
8. Haar verantwoordelijkheid in hun relatie: Pentakels Ridder
9. Zijn verantwoordelijkheid in hun relatie: Het Oordeel
10. Dit gaat er gebeuren: Zwaarden 6

1. Jouw vriendin lijkt me iemand die ambitieus is en daarbij ook nog eens een levensgenieter. Ze is heel onafhankelijk met natuurlijk wel de behoefte aan een normaal portie nabijheid. Ze houdt echter wel van mannen die ook een zelfstandige aard hebben.

2. Ik heb het idee dat ze haar partner een te afhankelijke opstellen t.o.v haar heeft. Zijn nabijheid ervaart zij mogelijk regelmatig als beklemmend.

3. Ik heb het idee dat ze het gevoel heeft dat ze overal alleen voor moet knokken. Ik heb ook het gevoel dat haar partner mensen om zich heen verzamelt als hij geen steun van je vriendin krijgt en dat zit haar helemaal dwars.

4. Meer emotionele uitwisseling met elkaar i.p.v anderen erbij te halen maakt de relatie alleen maar sterker.

5. Juist door te zwijgen over (dit) drukkende aspect(en) groei je alleen nog maar verder uit elkaar. Ik heb het idee dat ze inmiddels allebei op hun eigen eilandje zitten.

6. Momenteel gaat het in dermate moeilijk tussen hen, dat ik mij afvraag in hoeverre ze hoopt dat het goed komt. Ik heb het idee dat ze steeds maar weer haar grenzen moet aangeven en ze hoopt in ieder geval wel dat haar partner hier zelf op gaat letten. Dat zij dit steeds moet doen kan namelijk (ook) met zijn afhankelijjke houding naar haar te maken hebben.

7. Mocht het zo zijn dat ze deze relatie wil beéindigen dan is ze bang voor de reacties van haar omgeving. Ze is bang dat mensen haar laten vallen en hem niet. Ze is ook bang voor geniepige streken die hij haar met behulp van zijn medestanders zou kunnen aandoen.

8. Praten over o.a zijn houding die zij als beklemmend ervaart.

9. Bij zichzelf eens nagaan wat zijn rode draad in het geheel van hun moeilijkheden is.

10. Ik denk de communicatie tussen hun moeilijk blijft en ik krijg het gevoel dat ze hier zelf niet zo goed uit kunnen komen. Het kan zelfs zijn dat de misverstanden alleen maar toenemen. Het is misschien iets om met behulp van een relatietherpeut te gaan praten. Ik zie nog geen onmiddelijke scheiding maar deze situatie moet niet nog jaren voortduren want dan zit dat er misschien wel in.

Sterkte en groeten van Leeuwin

dameblanche

ook ik wil een duit in het zakje doen en dan wel met een 13 kaart legging van de lennormand;
1 de beer, 2 het anker, 3 het uis, 4 de ster, 5 vissen, 6 het hart, 7 de ring, 8 het boek, 9 de ruiker, 10 de toren, 11 de ruiter, 12 vogels, 13 de berg
de beer zegt dat zij zich zorgen maakt en wel om de rolverdeling binnen in het huwelijk, de toren ligt er ook naast en dat geeft aan dat de partner nogals gesloten is.
men maakt elkaar te veel verwijten, toch is er wel degelijk nog gevoel zegt het hart, je wil zekerheid, en geborgenheid terug kijgen gaan, de ruiker zegt dat jullie in een time out zitten, m.a.w. er is enigzins vrede gesloten, maar er is nog niks concreets uitgekomen omdat de partner niet praat.
toch moeten jullie meer communiceren gaan.
de streeren geven aan dat jij zelf vooruitgang wilde boeken maar je werdt geblokkeerd door de berg, je kon eigenlijk helemaal niks wederom omdat niet alles besproken werdt en wordt.
openheid van zaken moeten gegeven worden zowel op emotionele en op hartstukken vertelt de ring hier ook.
de ruiker geeft daarom ook een uitnodiging aan, uitnodiging om uit dat isolement te komen, openheid in gedachten te geven en vooral de vogels zijn van belang voor jullie allebei.
ik hoop dat je hier iets mee kan, liefs marianne

yuklom

bedankt allebei
ik vind persoonlijk dat jullie legging helemaal klopt met haar situatie hopelijk komt er snel een oplossing want dit is al veel te lang aan de gang

yuklom

mijn vriendin had nog een vraag;
het is zo dat zij sinds vorige week de relatie min of meer heeft beeindigd dit door toedoen van haar dochter die zonder medeweten van mijn vriendin met haar vriend gepraat heeft over hun moeilijkheden en zijn onmacht om gevoelens te bespreken en te tonen.
Volgens haar dochter heeft hij toen een aantal zeer kwetsende opmerkingen gezegd waardoor zij besloot dat het genoeg was geweest, maar nu duikt de twijfel op, is het allemaal wel waar wat haar dochter zegt.
kunnen jullie met een legging achterhalen of haar dochter de waarheid spreekt in het verleden is reeds gebleken dat ze soms durft te liegen.

Leeuwin

@Yuklom,

Meteen toen ik met het schudden van de kaarten begon viel Bekers Koning eruit!

Dit geeft mij het gevoel dat de dochter van je vriendin niet ronduit heeft gelogen, het zegt mij echter wel dat ze sommige feiten van het verhaal hier en daar heeft aangedikt of afgezwakt.

Groet van Leeuwin

dameblanche

ik heb hier ook een 9 legging op de daan en er komt hier dus uit dat het kind idd dingen heeft ondernomen om aan deze situatie die eigenlijk tot stilstand is gekomen een eind aan de maken, deslang ligt erbij, dus het geet hier om iid een ondernemende dame, die het wel goed met haar moeder meent, die ook niet kan aanzien hoe zij eronder lijdt, en die daa oom een einde aan wil maken, niet zozeer aan die relatie maar meer aan HAAR lijden.
zij wil dat haar moeder beter in haar vel komt te zitten en iid een leugentje van bestwil geeft hier de slang ook aan komt dan al snel op de proppen.
o meer houvast te krjgen in de nabije toekomst zal zij het zaakje eens van zich af moeten gaan zetten, een time-out moeten nemen om de zaak beter te kunnen overzien, dus op afstand het zaakje te gaan overdenken.
voorzichzelf zal ze dus een zwart-wit situatie moeten gaan creeeren om hier mee om te gaan.
kijk ook eens diep in jezelf zou ik zeggen, wat verwacht je wat wil je....
succes, het is niet gemakkelijk..... :-*

yuklom

hallo
jullie uitleg klopt helemaal met de situatie
ze heeft besloten jullie raad op te volgen en een beetje afstand te houden
ze heeft sinds deze week ook weer contact met een oude geliefde , het contact is eigenlijk al die jaren nooit verbroken geweest en er zijn nog altijd wederzijdse gevoelens.
zijn geboortedatum is 19/11/58
zou er hier eventueel nog iets moois kunnen uit voorkomen?

dameblanche

we zullen  ff kijken maar gezien de geboortedatum zit het wel goed hihi, komt aardig dicht in de buurt van de mijne ;) ik had al het eerste gevoel dat zij in het reine moet komen met haarzelf.
eerst haarzelf onde de loup nemen, goed uitbalanceren.
je kunt niet steeds weer op de vlucht gaan.
lukt het ene om een of andere reden niet, kan het volgende ook niet lukken vanwege die reden. een van de reden die ik hier uithaal is dat je graag de moederrol op je wil nemen. daar is niks mis mee, we hebbe n dat als vrouw nu eenmaal in ons zitten, maar heb je daar zelf vrede op den duur mee?
weer de kist op haar pk kaart, weer eens oude stukken afsluiten voor aan nieuwe te gaan beginnen.
inderdaad, het in hokjes plaatsen en verwijten naar elkaar maken ligt er weer aan ten grondslag, en  een nieuwe heer ligt weer boven haar hoofd, maar oppaseen de slang ligt erbij, vlucht niet in een fantasie wereld, dame..
kijkend naar weer de kist, overgens een heel mooie kaart, wijst ook op transformatie en dat er iets in beweging is.
liefs marianne