Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

legging

Gestart door Guzzie, april 22, 2011, 20:42:44 PM

Guzzie

eigenlijk heb ik 2 vragen, eerst lijkt het wel of mijn relaties gedoemd te mislukken zijn en ik elke keer iemand weet te vinden met versterkte eigenschappen van de vorige! de laatste relatie is al even verbroken maar ik ben nog steeds erg gekwetst en hou ook nog steeds van hem. Wil iemand voor mij een relatie legging doen.

Dan vraag 2, ik heb verschillende tarot kaarten geprobeerd om hier mee overweg te kunnen, resulteerde dat ik ze altijd maar weer weggaf omdat ik er echt nix mee kon! Nu heb ik het Lernomand ontdekt, en ik heb hier echt een gevoel bij! wellicht is dit iets voor mij, hoe weet ik dit nu echt?? ik bedoel heb al kapitalen uitgegeven aan tarotkaarten en de meest dure en elke keer eindigde ik weer met het weggeven ervan

Alvast bedankt

Guzzie

Leeuwin

Hoi Guzzie,

Ik heb een KK legging gedaan met de vraag wat er de oorzaak van is dat jouw relaties gedoemd zijn tot mislukking.

1. Situatie: De Geliefden
2. Obstakel: Zwaarden 10
3. Eerste ontwikkeling: Zwaarden 9
4. Fundament: Pentakels Aas
5. Verleden: Bekers Schildknaap
6. Toekomstige ontwikkeling: Zwaarden Koning
7. Persoonskaart: Pentakels 4
8. Omgevingskaart: Staven 2
9. Hoop/vrees: De Dood
10. Uitkomst: Pentakels 5

De Geliefden geeft voor mij overduidelijk jouw verlangen naar een goede vaste relatie aan. Jouw obstakel is dat jij nogal bang bent voor afwijzing in sociale en/of liefdesrelaties.
Afgaande op jouw persoonskaart Pentakels 4 denk ik dat jij daarom heel erg op zekerheid speelt op het relationele vlak. Misschien ben je geneigd om die ander te snel en/of te sterk aan je te binden zodat die ander het benauwd krijgt?
Heel erg zonde allemaal want het fundament voor een goede relatie voor jou is wel degelijk aanwezig (Pentakels Aas). Staven 2 geeft aan dat je betrouwbaar over komt en wel in staat bent om de goede partner voor jou aan te trekken.
Gelet op Zwaarden 9, denk ik dat jij door je angst voor afwijzing, je dusdanig gaat gedragen dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Dit partroon heb jij al heel lang geleden ontwikkeld om je oude pijn (voor afwijzing) niet meer te hoeven voelen. Zwaarden 10 geeft je de kans om tot besef te komen dat de mensen die jou afwezen zelf ook hun reden(en)/angsten hadden om dit te doen. Het ligt dus niet allemáál aan jou.

Bekers Schildknaap/De Dood. Het is raadzaam om eerst eens helemaal tot jezelf te komen en bij jezelf na te gaan wat nou ECHT belangrijk voor je is! Bij welk gemis (en dat kan van alles zijn!!!) voel je je echt niet goed? Begin vervolgens weer helemaal met een schone lei en blijf niet hangen in vervelende gebeurtenissen uit het verleden.
Door jouw steeds meer toegenomen inzicht in je eigen behoeften (Zwaarden Koning) ben je veel beter in staat om voor jezelf dingen te kaderen en keuzes te maken. Op een gegeven moment kom je dan iemand tegen waarmee je wel een langdurige relatie krijgt.

Het valt mij verder op dat er slechts één vuurkaart in de legging voorkomt. Ik heb het idee dat dit in jouw geval betekent dat je nu nog niet genoeg energie en/of inzicht hebt om voor een langdurige relatie te gaan.

Liefs van Leeuwin

Guzzie

hoi Leeuwin, ik ben er even stil van, je legging is erg accuraat inderdaad!! dank je wel, wel deck gebruik jij en hoe ben je er toe gekomen om dit deck te gebruiken?? ik ben hier momenteel erg nieuwschierig naar. Is iedereen geschikt om tarot leggingen te doen of moet je daar zeg maar aanleg voor hebben??

Leeuwin

Hoi Guzzie,

Ik heb het Raider Waitedeck gebruikt. Vanaf mijn allereerste kennismaking met Tarot voelde ik me tot dit deck het sterkst aangetrokken. Als dit gevoel uit je allerdiepste wezen komt dan werkt het ook zo.
Grote invoelendheid en vooruitziendheid zijn goede eigenschappen om met Tarot te kunnen werken. Een zekere aanleg moet je daar wel voor hebben ja.

Verder hoop ik van harte dat jij op een gegeven moment iemand tegenkomt waar je heel veel om gaat geven en met wie je een zeer langdurige relatie zult hebben.

Liefs van Leeuwin

Guzzie

Hoi Leeuwin, inderdaad ik moet eerst zelf maar eens uitzoeken wat  ik wil precies en niet meer over me heen laten lopen! ik hoop stiekum nog steeds dat het goed komt met mn ex dus eerst dat maar eens afsluiten.

Ik vraag me ook af of tarot iets voor mij is, hoe kom ik daar dan achter of ik er feeling voor heb??