Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Buren in mijn woning

Gestart door janice, april 22, 2011, 11:08:09 AM

janice

Ik droom dat ik de trap oploop en dat dat mn buurjongetje rankelings langs me voorbij omhoog rent.
Ik zeg er wat van maar krijg een grote mond terug.
Daar komt bij dat hij over dit voorval loopt de klikken tegen zn moeder. Beiden staan in mn ouderlijk huis , net doen alsof ze er wonen.
De donkerbruine houten stevige tafel in de eetwoonkamer is door de moeder opgedekt voor 4 personen , 2 van de 4 borden zijn leeg.
Moeder en zoon zitten (schuin tegenover elkaar) aan tafel klaar om te eten.
Blijkbaar is het de bedoeling dat ik plaats neem achter 1 van de 2 lege plekken. Maar ik sta rechts van de tafel naast de zoon beduust bij. Ik voel me een gast in mijn eigen woning en ik ben totaal niet blij met het feit dat de buren hebben besloten om mijn ouderlijk huis volledig op te eisen.

(In het echt heb ik ook totaal niks met mn buren)
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

toch een duidelijke droom janice.
als we in onze droom ruzie hebben met de buren en deze dan ook niet kunnen vertrouwen dan kan het erop wijzen dat je je vrienden eens onder de loup moet gaan nemen, sommige personen doen zich anders voor  dan jij hen kent. :-\
kijk dan naar het aantal borden die op tafel staan, waarschijnlijk gaat het om 2 vrienden die je niet zo goed kent als dat je eerst dacht.
liefs marianne

Laure

Hi Janice,

Je hebt niets met je buren zeg je, daarom denk ik dat deze droom uitbeeldt dat je je eigen situatie (jij in je huis) vanop afstand bekijkt, objectief.

Het feit dat jullie elkaar rakelings passeren op de trap, en dat moeder en zoon bij het maal schuin tegenover elkaar zitten met jou ernaast, doet me denken aan een soort uitwisseling, een soort kruisbestuiving.

Tot daar mijn ideetjes
X

janice

be dankt voor de reacties, ik heb echt compleet nix met mn buren,
het zou me niks verbazen als de droom niet ook deels over hun gaat.

Shazia1961

Citaat van: janice op april 22, 2011, 11:08:09 AM
Ik droom dat ik de trap oploop en dat dat mn buurjongetje rankelings langs me voorbij omhoog rent.
Ik zeg er wat van maar krijg een grote mond terug.
Daar komt bij dat hij over dit voorval loopt de klikken tegen zn moeder. Beiden staan in mn ouderlijk huis , net doen alsof ze er wonen.
De donkerbruine houten stevige tafel in de eetwoonkamer is door de moeder opgedekt voor 4 personen , 2 van de 4 borden zijn leeg.
Moeder en zoon zitten (schuin tegenover elkaar) aan tafel klaar om te eten.
Blijkbaar is het de bedoeling dat ik plaats neem achter 1 van de 2 lege plekken. Maar ik sta rechts van de tafel naast de zoon beduusd bij. Ik voel me een gast in mijn eigen woning en ik ben totaal niet blij met het feit dat de buren hebben besloten om mijn ouderlijk huis volledig op te eisen.

(In het echt heb ik ook totaal niks met mn buren)
hallo Janice,

ik heb er eens mijn kaarten bijgenomen.
heer kruis weg
zou het kunnen dat je veel verdriet hebt meegemaakt in het huis waar je nu nog woont? en ben je nu bezig om de dingen voor jezelf op een rijtje te zetten?
ik zie jou een afscheid nemen van iets.
wat is mij niet helemaal duidelijk, mogelijk weet jij het wel ;)
erger je je in het dagelijkse leven soms ook aan jouw buren? en verlang je o.a. hierdoor naar een adresverandering?
ik zie toch een verhuizing voor jou in de kaarten liggen die ik altijd gebruik bij een droomverklaring.

groetjes Shazia

janice

zie je ook wanneer ongeveer ? :)

Ricca

Lieve Janice,

De droom lijkt een vervolg op je vorige droom en laat zien wat er in chakra 1 speelt. De donkerbruine stevige houten tafel is het middelpunt van de droom en meubelstukken horen altijd bij chakra 1. Het is een eettafel en misschien tevens werktafel en in dat geval zinspeelt hij op de vraag of je van je werk kunt leven, in je levensonderhoud kunt voorzien. Op het eind van de droom is er voor jou een leeg bord, maar dat heeft volgens mij een andere betekenis. Als stevige tafel laat hij zien dat je wel tegen een stootje kunt. Donkerbruin is een warme kleur van huiselijkheid, moederlijkheid en toewijding. Bruin is ook de kleur van de aarde en geeft grond onder de voeten (chakra 1). Als materiële kleur kan hij zowel wijzen op aardse rijkdom als op soberheid en soms op een conflictsituatie. Een tafel is echter ook een geschikte plek om een conflict op te lossen en samen te komen...

Het ouderlijk huis, het huis van je jeugd, is in de droom tevens je eigen woning van nu. Dat legt een verband tussen gevoelens van vroeger en gevoelens van nu. Je hebt in het dagelijks leven geen nauw contact met je buren, maar je herkent ze wel, het zijn geen totale vreemden voor jou en blijkbaar heeft je onderbewustzijn iets in ze opgemerkt waardoor het ze geschikt achtte om in jouw droom een verhelderende rol te spelen. Niet als zichzelf, maar als spiegels voor jou. Ze doen alsof ze in je ouderlijk huis wonen, zeg je, maar ze wonen er natuurlijk écht. Ergens in jou... Tot jouw ontzetting hebben ze nu het huis volledig opgeëist en lijken er de dienst uit te maken en dat is wel wat véél van het goede, want je staat er beduusd bij.

Het buurjongetje dat jou in een explosie van energie rakelings voorbijrent op de trap, is waarschijnlijk een innerlijk kind van jou (de kleine Janice van de leeftijd van het jongetje). Het is wel een brutaaltje, want als jij er wat van zegt, geeft hij jou een grote mond. :o Het zou me niet verbazen als hij ook te maken heeft met de explosie van energie in chakra 3 in de vorige droom. Het feit dat het een jongetje is, past bij chakra 3 (vuur is mannelijke energie). Het innerlijke kind is natuurlijk volop actief als jij je mooie sieraden maakt (ik heb je site gezien, en ook die op Etsy, prachtig! :D), het kan zich daarin helemaal uitleven en heeft totaal geen boodschap aan jouw vermanende of afremmende woorden op de trap... En dan kan het gebeuren dat je, in de spiegel van de droom gezien, jezelf voorbijrent zoals het kind jou op de trap voorbijrende.

Nou, verder ben ik nog niet. Dus tot zover voor nu.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

janice

bedankt voor je uitleg ricca! ik kom hier nog op terug!