vacature gezien...??

Gestart door lampion, april 21, 2011, 20:13:07 PM

lampion

Hoi zou iemand voor mij een legging willen doen?
Ik heb een leuke vacature gezien en ik ben benieuwd of dit iets gaat worden??

liefs Lampion

Leeuwin

@Lampion,

Meteen toen ik begon met kaarten schudden n.a.v jouw vraag viel Zwaarden 2 spontaan uit het deck. Dit geeft mij het gevoel dat je zéér goed de kleine lettertjes met lezen alvorens je een overeenkomst aangaat.

Groetjes van Leeuwin

lampion

Hoi Leeuwin,
dank je wel voor de legging.
raad je me aan om niet deze baan aan te nemen?
klinkt in iedergeval niet echt positief!!!

liefs Lampion

Tarot75

Over zwaarden 2. Ik zou bij Zwaarden 2 de huidige situatie zien van de vraagstelster.
Op dit moment besluiteloos, niet goed weten wat te moeten doen, afwachten, ze heeft nog geen besluit genomen om te gaan solliciteren. Het voelt misschien nog niet helemaal van "yes" .. de vrouw op de kaart is afgebeeld met een blindoek haar rug naar het water, niet het gevoel willen volgen nog? Wat zegt je gevoel?

lampion

ik weet niet precies wat mijn gevoel me zegt.... :-\
ik kijk ook wel uit naar andere vacatures en staar me niet blind op deze.

tot eind mei kan ik hier ( oude baan)blijven en dan zal ik moeten solliciteren.
hoop dat ik iets leuks ga vinden voor die tijd!!

Tarot75

Lies

Hoe wel de kaart, zwaarden 2 een vorm van besluiteloosheid aangeeft. Is het nooit verkeerd om goed de kleine lettertjes te lezen. Zwaarden 2 staat ook voor onzekerheid, en raad vooral aan om goed naar het gevoel te luisteren, en alles te doorgronden. Soms kunnen mensen misbruik maken van het gevoel. Dus .. juist goed naar het gevoel luisteren, een eigen keuze maken, en ook de kleine lettertjes lezen.  ;D

Groetjes,
Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

lampion

Betekend deze kaart dat ik dan ook maar niet moet reageren op deze vacature??

Groetjes Lampion

Lies

Hoi Lampion,

afgezien van de hele kaart ; zwaarden 2, denk ik dat je best op een vacature kan reageren. Als je op gesprek komt ben je natuurlijk altijd nog vrij om zelf te beslissen of je de baan wel aan gaat, of niet. Heb je nog meer vacatures op het oog? Of ben je misschien al zelfs ergens op gesprek geweest ??

Groetjes Lies.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.