wil er aub iemand voor mij een relatielegging doen

Gestart door yuklom, april 19, 2011, 20:46:53 PM

Leeuwin

@Yuklom,

Kan het zijn dat jij door je afbrokkelende zelfvertrouwen je toekomstige partner te veel gaat vastklampen? Ik zeg absoluut niet dat je dat doet hoor, het zou KUNNEN zijn dat je dat doet.

Ik denk dat jullie contact over een paar maanden aan intensiteit toeneemt!

Sterkte en liefs van Leeuwin

yuklom

bedankt leeuwin
het klopt inderdaad dat ik de neiging tot vastklampen heb , slechte eigenschap van de kreeft he
bedankt ik zal proberen dit niet te doen

yuklom

liefste leeuwin
zou je aub nog es een legging kunnen doen voor mij, we zijn nu een paar maanden verder en ik heb nog steeds contact met hem maar het loopt allemaal wat moeilijk.
Ondertussen heeft hij me ook verteld dat hij een borderline persoonlijkheids probleem heeft en ik moet zeggen dat komt de laatste tijd wel heel erg naar boven en ik weet niet of ik dat aankan. Maar ik kan hem ook niet lossen. Zo maakt hij afspraken, vraagt me om langs te komen om dan plots weer van gedacht te veranderen en het uit te stellen, heel moeilijk allemaal.
Net of hij mij voortdurend wil testen, zijn gemoed gaat erg up en down en ik kan moeilijk volgen maar heb er wel het geduld voor als ik zou weten dat de toekomst beter zal zijn.
Kan jij dit voor mij aub eens uitzoeken kzou je heel erg dankbaar zijn

liefs yuklom

Leeuwin

Hoi Yuklom,

Het is lief dat je rekening wilt houden met zijn persoonlijkheids probleem maar jij mag best grenzen aangeven hoor. Je kunt hem namelijk wel aanspreken op zijn gedrag. Hij mag best weten dat hij afspraken niet zomaar kan afzeggen bijvoorbeeld.
Het is zeker lastig als je zo'n last hebt van wisselende stemmingen. Ik heb echter het idee dat hij hier niet ten volle zijn verantwoordelijkheid voor neemt. Ik ben zo dus kan ik veranderen wanneer ik dat wil, dat voel ik een beetje aan. Heb ik dit goed of niet?

Ik doe nog een legging voor jou met de vraag of het met zijn stemmingswisselingen in de toekomst beter gaat.

1. Hoofdaspect: Matigheid
2. Verleden: Staven 3
3. Toekomst: Staven 4
4. Fundament: De Toren
5. Bekroning: Pentakels 8

1. Matigheid
Nogmaals: het is heel mooi dat je rekening met hem wilt houden maar let ook op je eigen grenzen. Probeer hier een middenweg in te vinden; tussen rekening houden met hem en met jezelf.

2. Staven 3
In het verleden wist je heel goed wat goed was voor jezelf en wat niet, waar jouw grenzen lagen. Ik denk dt dit nu ook best wel het geval is.

3. Staven 4: in de toekomst zullen er perioden zijn dat het beter gaat.

4. De Toren: weet dat hij altijd perioden/momenten heeft waarop het minder gaat en zijn stemmingswisselingen best heftig kunnen zijn.

5. Pentakels 8: hij wordt wel stabieler in stemmingen maar het zal altijd een gevoelig punt bij hem blijven. Ik zou het voorlopig bij een latrelatie houden en niet met hem gaan samenwonen. Ik heb het idee dat dit een te grote stap voor jou kan zijn.

Liefs van Leeuwin

yuklom

hoi leeuwin
Wauw wat ben jij goed alles wat je zegt klopt helemaal, hij gebruikt zijn probleem inderdaad soms als een excuus van ik ben zo en kan er niets aan doen.
Ik moet ook mijn grenzen leren stellen klopt helemaal, ben daar soms een beetje bang voor, bang om hem te verliezen denk ik maar loop het risico mezelf hierin te verliezen.
Ben ook meer geinteresseerd in een latrelatie want samenwonen zou ik niet aankunnen denk ik omdat hij zo wissselvallig is.
Gewoon go with the flow zal het beste zijn en niet te hoge verwachtingen krijgen

bedankt

Leeuwin

yuklom

Hallo hier ben ik weer.
we zijn nu een paar maanden verder en ondertussen is er veel veranderd.
Momenteel hebben we geen contact meer door bemoeinissen van buitenaf, vrienden die jaloers waren en roddelden waardoor alles is mis gelopen. En ook door hemzelf die blijkbaar zelf niet goed weet wat hij nu eigenlijk wil.
Kan je me zeggen of we in de toekomst terug samen komen of dat het definitief over is.
Mijn eerste legging zag er zo positief uit dat ik dacht dat alles met de tijd wel in orde zou komen, blijkbaar is dit niet zo maar kan hem niet vergeten.
Maken we nog een kans of niet?

Leeuwin

@Yuklom,

Mijn legging zag er wel wat genuanceerder uit dan positief hoor ;)

Ik zag vrijwel gelijk al dat jouw vriend nogal onderhevig is aan buien. Het feit dat hij nu nog niet weet wat hij wil vind ik daar wel wat bij passen als ik eerlijk ben. Ik heb ook geschreven dat zijn gevoelsstemmingen altijd wel een punt zal blijven.
Ik denk dat het tijd wordt dat jijzelf je grenzen richting hem duidelijker gaat aangeven.

Voor jouw vraag heb ik een tarotkaart getrokken: Pentakels Schildknaap

Een goed gesprek kan zeker een aanleiding zijn voor een mooi nieuw begin tussen jullie. Ik vraag mij echter af of hij bestand is tegen de mening van zijn omgeving of dat hij voor zichzelf wel duidelijkheid krijgt wat hij wil. Het nieuwe begin zal goed zijn maar daarna....

Groet van Leeuwin

kristina1975

@Yoklum,  Leeuwen licht al heel lang mijn weg :D en ik wens je veel sterkte en vooral heel veel liefde. Alleen ik ben met Leeuwin eens:

Ik vraag mij echter af of hij bestand is tegen de mening van zijn omgeving of dat hij voor zichzelf wel duidelijkheid krijgt wat hij wil.

De jaloezie en de omgeving etc hebben eigenlijk niets met je relatie te maken. Je partner is degene die beslist om voor jou te kiezen of voor hun.

@Leeuwin, hoe is het? en als je zou willennnnnn kan je svp kijken over boarderline gelezen hier of B ok is en ok blijft ipv hij opeens in de aardbodem verdwijnt? :(

Liefs,
K

Leeuwin

Ik wil best kijken naar boarderline maar kan niet voorspellen of B ok is en ok blijft.

Leeuwin

kristina1975

ooo ik bedoel niet dat B boarderline heeft, ik wil weten of hij oke is of hij juist van plan is punt achter zijn leven te zetten? T is gewoon vreemd allemaal vind ik.
:-* :-* :-*

dameblanche

ik denk dat het zo,n vaart niet zal lopen kristina, ik trek hier voor hem de kelken schildknaap op zijn kop, een toepasselijke kaart, b is iemand nog volop in een leerproces en heeft duidelijke nog geen controlle over zijn emoties.
hij is zelfzuchtige en indolent, maakt zich vooral druk over zichzelf, diegene die het hardst roepen er een einde aan willen maken zullen dat nooit doen.
het is enkel een vorm van aandacht vragen.
liefs marianne

kristina1975

Hi Dameblanche :D dank je!!! Alles kan ik goed platsen  :D Behalve dat B juist niet over zijn emoties praat, niets over een einde. Vrolijk en een grote grijns  en of serieuze uiterlijk. Bij zulken verwacht men juist niets :( Degene bij wie hij volgens mij warmte zoekt laat hem ook nog in de steek.
Hij is zeker in een leerproces en zijn emoties zijn waarschijnlijk een achtbaan. :(
heel veel liefs terug :):):)
:-*
K

dameblanche

als hij zich dan maar goed ingesnoert heeft in die achtbaan kristina........... ;D