Lenormand - Verleden - Heden - Toekomst

Gestart door Basic, februari 22, 2011, 21:23:41 PM

Basic

Hoi iedereen,

Ik heb mijn allereerste legging gedaan met de Lenormand kaarten. Het was online op de website www.symbolic.be

Dit is de trekking:

Het Verleden =             27. De Brief
Het Heden =                16. De Ster
De Toekomst =            10. De Zeis

Hoe ik deze kaarten moet interpreteren weet ik niet.
Kunnen jullie mij eventueel helpen daarmee.

Ik heb mij ondertussen ook een set kaarten Lenormand kaarten gekocht.
Nu ergens nog een goed boek vinden om het interpreteren te leren met voorbeeld leggingen enzo.
Iemand een idee de welke?

Dank bij voorbaat
& Groeten

Basic

Angel

Basic,

We gaan de kaarten eerst eens één voor één proberen te duiden

Brief = Dit kan 2 richtingen uit.  Ofwel kan het zijn dat je nieuws (een mailtje of een brief of telefoontje of papieren of documenten) gekregen hebt van iemand.  Het soort nieuws kan zijn over de liefde, geld, werk, ...  Het kan echter ook heel goed betekenen dat je met een nieuwsgierig persoon te maken hebt.  Iemand die graag dingen te weten komt.  Door dingen te weten te komen kun je dus bepaalde situaties anders gaan inschatten of je houding gaan wijzigen of problemen gaan zien. 

Ster : Je houdt van vrede en geluk.  Je boekt vooruitgang en succes in de dingen die je doet.  Je inspanningen zullen beloond worden. 

Zeis : Plotselinge gebeurtenis, breuk.  Wie zaait zal oogsten.  Deze kaart is niet altijd negatief maar moet geïnterpreteerd worden rekening houdend met de situatie.  Deze kaart kan ook een hardwerkende man voorstellen; een harde werker.

Laat ons nu een de kaarten samen bekijken.  Ik ken je achtergrond niet en ik weet ook niet welke vraag je gesteld hebt maar dit kan ik er voor jou van maken.

De brief staat eventueel voor een periode van veranderingen.  Veranderingen kunnen zorgen voor twijfels (Ster).  Je gaat momenteel een periode door in dewelke je twijfelt.  Deze periode van twijfelen zal echter in de toekomst weggemaaid worden (Zeis). Dus het gaat beteren.  Je ster zal terug rijzen.  Je zal succes boeken.

Ik hoop dat je je hierin kunt terug vinden.
Groetjes
Angel

meis

Knap dat je dat zo, uit de 3 kaarten kan lezen, nu heb ik geen ervaring haha
maar ik blijf het fascinerend vinden  :)

Shazia1961

Citaat van: Basic op februari 22, 2011, 21:23:41 PM
Hoi iedereen,

Ik heb mijn allereerste legging gedaan met de Lenormand kaarten. Het was online op de website www.symbolic.be

Dit is de trekking:

Het Verleden =             27. De Brief
Het Heden =                16. De Ster
De Toekomst =            10. De Zeis

Hoe ik deze kaarten moet interpreteren weet ik niet.
Kunnen jullie mij eventueel helpen daarmee.

Ik heb mij ondertussen ook een set kaarten Lenormand kaarten gekocht.
Nu ergens nog een goed boek vinden om het interpreteren te leren met voorbeeld leggingen enzo.
Iemand een idee de welke?

Dank bij voorbaat
& Groeten

Basic
hallo Basic :)

brief ster nieuws dat je gelukkig maakt.
ster zeis  onverwachts nieuws voor jou, slagen/succes ivm werk (de kaart Zeis is ook vaak een werkkaart).
ster zeis  ivm een plan wat doorgaat.

er komt een positieve verandering nadat je er mogelijk geen vertrouwen(meer)in had.
contact van een officiële instantie/bedrijf.
wrs een uitnodigingsbericht.
ik vermoed dat de kaarten over werk gaan.
er komt een einde aan de zorgen die je had door een grote onzekerheid.
is er op jouw werk soms een reorganisatie aan de gang?, of deze komt er aan.
een verlangen ivm het beroep gaat in vervulling.
slagen/succes ivm iets nadat een pan wat je had eerder niet door was gegaan.
ik zie nieuw of ander werk voor jou liggen,

groetjes Shazia