Levenspartner

Gestart door Basic, februari 20, 2011, 21:02:55 PM

Basic

Hallo iedereen,

Welke tarot-legging moet je nemen om de juiste levenspartner te ontmoeten of te vinden?
Kan de tarot je daarin helpen?
Ik wil geen vrijgezel meer blijven, ik wil mijn leven delen met een vrouw.
Kan iemand eventueel een legging voor mij doen?
Zodoende dat ik een objectief beeld kan krijgen, zodat mijn eigen verwachtingen de legging niet
zou beïnvloeden.

Dank bij voorbaat
Groetjes,
Basic

nieuwsgierig_lelie

Hoi Basic,

Er is geen concrete advies om je levenspartner te zoeken/vinden.

Tarot heeft je een inzicht.
Uit ervaring adviseer ik je de lenormand kaarten.

Veel succes.
Liefs,
Lelie

Basic

Dag nieuwsgierig_lelie,

Dank u voor de tip dat ik daarvoor de Lenormand kaarten kan gebruiken.
Er is wel één ding, ik heb totaal geen ervaring met de Lenormand kaarten.
Kunt u mij eventueel een goed boek aanbevelen om aan de slag te gaan met deze kaarten als ik ze mij ga aanschaffen.
Zijn deze kaarten gemakkelijk te begrijpen en te leren?
Of weet u eventueel goede websites daaromtrent? Zoals soorten legmethodes, goede uitleg over de kaarten zelf etc...

Dank bij voorbaat
& Groetjes,

Basic

Angel

Hey Basic,

Je kunt heel wat informatie ivm leggingen en uitleg van kaarten op het internet vinden.  Misschien kun je je legging hier online plaatsen dan kunnen we ook even met je meekijken en onze visie op je legging geven.  Soms door een 4-tal kaarten te trekken verleden - evolutie - wat komt er op je af - uitkomst kun je al heel wat te weten komen.
Of een legging met 5 kaarten Verleden - Gevolgen van het verleden - Oorzaak van het probleem - Evolutie - Uitkomst.
In een boek leren is niet altijd zo gemakkelijk. Het zijn ook de combinaties die het hem doen.  Een kist trekken is niet altijd negatief.  Alles hangt van de omliggende kaarten af.

Liefs,
Angel

Basic

Hoi Angel,

Ik ga mij morgen de Lenormand kaarten kopen. Ik zal dan een legging doen en deze online plaatsen.
Het is leuk van jou dat je dan mij wil helpen hoe ik de kaarten moet leren interpreteren.

Groetjes,
Basic