4 x Lenormand

Gestart door nieuwsgierig_lelie, februari 15, 2011, 20:23:54 PM

nieuwsgierig_lelie

Hallo allemaal,

Ik ben een paar weken begonnen met het interpreteren van lenormand kaarten. Ik vind het nog steeds lastig.
In de catharinaweb heb ik de legpatroon gebruikt van de 5 kaarten:

Bij de 1e legging heb ik gevraagd wat zou gebeuren tussen mij en de man waarmee ik contact heb. Dit was het resultaat:
3 1 PK(5) 2 4

1. Vissen; 2. Beer; 3. Brief; 4. Boom; 5. Hart

Bij de 2e legging heb ik gevraagd of hij de ware van mijn leven is. Dit was het resultaat:
3 1 PK(5) 2 4

1. Sleutel; 2. Anker; 3. Kruis; 4. Ring; 5. Ruiker

Bij de 3e legging heb ik gevraagd wat hij op dit moment voor mij voelt. Dit was de uitkomst:
3 1 PK(5) 2 4

1. Anker; 2. Toren; 3. Berg; 4. Huis; 5; Ooievaar

Bij de 4e legging heb ik gevraagd wat het contact tussen mij en hem vandaag geresulteerd heeft. Dit was de uitkomst:
3 1 PK(5) 2 4

1. Ruiter;2. Toren;3. Lelie; 4. Tuin; 5. Ring

Kan iemand mij helpen met de betekenis van deze kaarten?  :)

Alvast hartelijk dank voor jullie moeite.
Liefs,
Lelie

Laure

Volgens mij ben je nog vergeten te vragen of jullie bij elkaar passen!
Grapje hoor... je hebt je naam alleszins niet gestolen, nieuwsgierig_lelie!

Hier mijn indrukken, let wel: zonder garantie want ik ben maar een simpel meiske en geen helderziende hé.

1) wat zou gebeuren tussen mij en de man waarmee ik contact heb.
1. Vissen; 2. Beer; 3. Brief; 4. Boom; 5. Hart
*** Je hebt het idee, wow dit kan echt iets worden, als jullie praten voel je vlinders in je buik. Met geduld en zorg, kan die verliefdheid gestaag uitgroeien tot een duurzame liefde.

2) of hij de ware van mijn leven is.
1. Sleutel; 2. Anker; 3. Kruis; 4. Ring; 5. Ruiker
*** Lol, dat is wel op de man af gevraagd, gedurfd hoor! Maar de kaarten lijken me te zeggen van wel! Je hebt hem gevonden en laat hem niet los.

3) wat hij op dit moment voor mij voelt.
*** De berg kan ik niet zo goed plaatsen, woont hij ver weg en wil hij dichterbij jou komen?

4) wat het contact tussen mij en hem vandaag geresulteerd heeft.
*** Het was een intiem gesprek dat zal leiden tot een verbintenis?

Kort: ja, ja, ja, JA is wat ik ervan denk.
Veel geluk!

Ricca

Hi Lelie,

Het was Daphne (Î"άφνη) die reageerde op jouw leggingen. Ere wie ere toekomt. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Laure

hey Lelie,

Citaat van: Î"άφνη op februari 16, 2011, 14:00:02 PM
3) wat hij op dit moment voor mij voelt.
*** De berg kan ik niet zo goed plaatsen, woont hij ver weg en wil hij dichterbij jou komen?
Met wat ik nu weet moet ik dit toch nuanceren: hij is inderdaad ver weg van je, niet letterlijk maar figuurlijk, hij is afstandelijk. De ooievaar zorgt echter voor een geleidelijk verandering daarin.

4) wat het contact tussen mij en hem vandaag geresulteerd heeft.
*** Het was een intiem gesprek dat zal leiden tot een verbintenis?
Ook dit moet dus anders benaderd worden, want blijkbaar was er niet echt contact, zeg je.
Volgens mij zal je eerst moeten infiltreren in zijn vriendenkring, vooraleer jullie weer voor een one-on-one relatie gaan.

5) of hij niet meer met haar is en dat hij nou trouw is aan mij.
1. Huis; 2. Hond; 3. Tuin; 4. Roede; 5. Lelie
*** Het is misschien een sociale en populaire kerel en ook een passionele man, iemand voor wie de grens tussen vriendschap en liefde niet altijd duidelijk is, niet voor hemzelf en niet voor anderen?
De roede waarschuwt (denk ik) om eerst voorzichtig een vriendschap op te bouwen en dan de passie, de liefde en het vertrouwen de kans te geven om zachtjesaan te ontluiken.

6) of hij deze week nog contact met mij zou opnemen om het huidige probleem op te lossen.
1. Lijkkist; 2. Brief; 3. Boek; 4. Sleutel; 5. Weg
*** Nog niet, heden is er nog stilstand, stilte en onwetendheid, maar in de toekomst zal er wellicht weer communicatie zijn en zoeken jullie naar een oplossing.

Hey Lelie, al die 6 leggingen werken wellicht een beetje verwarrend voor je, nou voor mij ook...ik hoop dus stellig dat iemand anders ook nog iets kan zeggen hierover!
veel liefs
Daphne,
het enige
simpel meiske en geen helderziende hé.
alhier.