Wie wil een legging doen?

Gestart door donna, februari 12, 2011, 13:32:52 PM

donna

hallo beste mensen,

Graag zou ik willen weten of er hier iemand aanwezig is die voor mij een legging zou willen doen?
Ik zit een benarde situatie waar ik graag zou willen zien wat de kaarten mij erover kunnen vertellen. Zelf heb ik de rider waite hier maar in deze situatie kan ik er niet neutraal in staan.
In een PM wil ik uiteraard wel wat meer toelichting geven.

Bijvoorbaat is mijn dank groot!

Groeten,
Donna  :)

Leeuwin

Beste Donna,

Allereerst doe ik deze 10-kaartenlegging voor je. Mocht het zo zijn dat je meer wilt weten dan kan ik altijd nog een andere legging voor je doen.

1. Begin: Bekers Koningin
2. Tegenwerking: Zwaarden 3
3. Medewerking: Bekers Schildknaap
4. Strijd: De Magier
5. Uitdaging: Staven 3
6. Verandering: Zwaarden 9
7. Geluk: Pentakels 9
8. Geheimen: De Dood
9. Onzekerheden: Gerechtigheid
10. Triomf: Kelken 3

Bekers Koningin geeft mij het gevoel dat jij je door je emoties hebt laten meeslepen en daarbij je verstand (in een vlaag van verstandsverbijstering?) hebt uitgeschakeld (Zwaarden 3).
Bekers Koningin in combinatie met Zwaarden 3 geeft mij ook het gevoel dat het om een (verboden) liefde gaat of een liefde die in andere moeilijke situaties niet kan standhouden.
Bekers Schildknaap: heb je deze liefde een brief of mail verstuurd waar je nu spijt van hebt, mogelijk uit angst dat er e.e.a aan het licht zal komen?

De Magier geeft aan dat jij je nu zo rot voelt dat je geneigd bent (vooral in combinatie met Bekers Schildknaap) om je aan bijvoorbeeld drank over te geven. Ik heb de indruk dat je momenteel niet erg gezond leeft.
Staven 3 maant je dan ook om weer zelfvertrouwen te krijgen en vervolgens de situatie op te lossen. Deze kaart geeft aan dat je dit ook gaat lukken.
Hoe moeilijk te geloven, er komt in ieder geval een lichtpuntje in de duisternis (Zwaarden 9). Maar haal jezelf niet neer door rare acties. Ik heb namelijk ook het idee dat jij je heel erg voor schut voelt staan. Het klinkt heel cliché, ik weet het ::) maar voor elke vorm van liefde (dus ook verboden liefde!) zijn er wel twee mensen nodig. Jij hebt hier dus niet alleen schuld aan. Maar goed, doordat jij je voor schut voelt staan, ga je misschien rare dingen doen waardoor je juist in the picture komt te staan op een manier die je helemaal niet wilt. :o En dat moet je nou juist niet doen. Hoe moeilijk ook: probeer te rekken en erbij te blijven.
Twee negens liggen naast elkaar waarvan een pentakelskaart: gaat het hier om een collegiale liefde? Indien ja, dan is overplaatsing naar een andere afdeling hier een goede mogelijke optie.

Pentakels 9 ligt ook nog eens op een geluksplaats dus behalve die kleine overplaatsing kan het best zijn dat je er een poosje tussenuit gaat om op adem te komen.

De Dood geeft aan dat je desalniettemin of ook angst doodsangst hebt om mensen of situaties te verliezen. Hetgeen wat je van het hele gebeuren kunt leren, is leren omgaan met de wetenschap dat alles vergankelijk is. Voorheen had je namelijk de illusie dat je alles onder controle had en dat is nu dus een ware ontmaskering. Vooral omdat je nu het gevoel hebt dat je tijdelijk de controle over jezelf was kwijtgeraakt. Dat is misschien nog wel het meest beangstigende voor je.

Gerechtigheid: je bent bang dat mensen je onrechtvaardig behandelen na hetgeen er is gebeurd.

Kelken 3: Hoe ongelooflijk dit ook klinkt: de afloop van de situatie is goed en je zult op weg naar je hernieuwde zelfvertrouwen morele ondersteuning vinden.

Liefs van Leeuwin

donna

Hoi lieve leeuwin,

dat is lang geleden, hoe is het met je?
Dank je wel je legging en uitleg. Ik ga er later rustig voor zitten en kom bij je terug met mijn reactie, goed?

liefs, donna  :)

Leeuwin

Het gaat goed met mij Donna! Ik wacht rustig je bericht af!

Liefs van Leeuwin