Legging over de aard van persoon

Gestart door Scorpioentje, februari 07, 2011, 16:53:01 PM

Scorpioentje

Eerst wil ik zeggen dat ik veel informatie kan hier vinden over de tarot karten.Een hele leuke forum!
Ik ben 3 maanden bezig met tarot kaarten en er is  nog hoop te ontdekken  :D

Ik heb een legging gedaan om achter te komen wie een bepaalde persoon is( wat is zijn ware aard). Het is een man.
En legde  deze kaarten:

1. De Duivel
2.Zwaarden 5
3. Zwaarden 7

Ik schrok beetje van toen ik deze kaarten zag. Mij eerste ingeving was hij denk dat hij verslavingen en slechte gewoontes  overwonnen maar dan komt weer die kaart van zwaarden7.
Als ik zou zie,beetje met zo man geen relatie te krijgen?!
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden?
Groetjes

Leeuwin

Hoi Scorpioentje,

1. De Duivel geeft naar mijn gevoel een verborgen duister kantje van hem aan. Ik heb het gevoel dat hij beslist niet het achterste van zijn tong laat zien! Mocht het zo zijn dat je met deze persoon een relatie wilt, neem daartoe dan een hele lange aanloop voor je weet waar je met hem aan toe bent.

2. Zwaarden 5 kan betekenen dat hij een type is die altijd, onafhankelijk van de situatie, moet winnen. Het kan zelfs zijn dat De Duivel op een verborgen agressief kantje van hem slaat. Het kan ook zijn dat het met zijn werk heeft te maken, dat hij werkt voor de spionagedienst ofzo. Als je meer over dat verborgen kantje van hem wilt weten, zul je misschien nog wel een andere legging moeten doen, wil je meer te weten komen.

3. Zwaarden 7: ik krijg het gevoel dat hij jou (een beetje) op afstand houdt uit angst voor ontdekking. Ook een heel tactisch en  geslepen persoon komt uit deze kaart voort.

Liefs van Leeuwin

Scorpioentje

Hoi Leeuwin,
Bedankt voor jou bevindingen. Het klopt heel veel oveer hem. Ik ben blij dat ik eindelijk beslissing genomen met hem te stoppen. Mij intuitie altijd gezecht,er iets klopt an die man niet. Dank je wel!

Leeuwin

Hopelijk vind je een lieve man Schorpioentje! 8)