Dromen over kwaadaardige geesten in huis

Gestart door zee-sterretje, februari 07, 2011, 11:13:24 AM

zee-sterretje

Nog nooit heb ik zoiets gedroomd zoals vorige nacht..
Ik hoop dat jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen...
(schrik niet, kan best akelig overkomen..)

Ik sta in de garage en door heel de garage vliegen schimmen/geesten..
Ze trekken aan me, er vliegen sommige zelfs door me heen.
Terwijl ze door me heen vliegen proberen ze iets mee te pakken wat diep vanbinnen in me zit, ik voel ze trekken, maar ze krijgen niet mee wat ze willen.
Ze voelen allemaal kwaadaardig aan, maar ik 'herken' niemand...
Ik zie de garagepoort die open is, maar de poort hangt halverwege, niet vanboven.
En de garagepoort is nog eens ondersteboven (raar beeld!)
Ik probeer in mijn droom een lichtzuil rondom me te plaatsen maar hoe harder ik probeer hoe agressiever die schimmen worden en proberen die lichtzuil terug te persen naar me toe.
Het lukt hun ook nog vrij aardig!

Buiten de poort staan de kinderen van de buren, de buurvrouw zegt tegen me : "hier ben ik weg, ziet er niet goed uit bij je, is veel te gevaarlijk, trek je plan hiermee"
En ineens zie ik haar kinderen verdubbelen. Alsof het ineens allemaal tweelingen zijn.
De kinderen zien er hetzelfde uit, ze dragen dezelfde kleren, maar de kleren zijn een andere kleur.
De ene draagt geel, de dubbele draagt het in blauw.
De andere draagt roze, de dubbele draagt het in zwart.
Ze zijn allemaal wel heel lief en vriendelijk.

Plots bel ik naar mijn moeder en vraag om hulp, maar zij weigert, ze zegt dat als ze mij nu gaat proberen te helpen dat ze zelf niet meer uit haar droom ontwaakt, ik moet het maar zelf oplossen, want ik kan dat zegt ze.

Ineens heb ik mijn zoontje van 2,5j vast.
Hij ligt op mijn bed en ik heb zijn voeten vast.
Ik begin heel hard te schreeuwen: "Ga weg, ga wegggg!!!"
Plots verkleurt heel zijn huid alsof al zijn kleine rode adertjes te voorschijn komen.
Ik blijf schreeuwen dat het weg moet gaan en ineens is het weg.
Mijn handen en mijn armen tot aan mn ellebogen doen verschrikkelijk veel pijn en voelen verlamd aan.

Zo schiet ik wakker..

Ik ben wel wakker, maar ik kan mezelf niet bewegen, ik lig precies verlamd in bed.
Mijn handen en armen doen nu ook echt verschrikkelijk veel pijn, alsof ik het echt heb meegemaakt.
Plots krijg ik de kracht om mij toch om te draaien in bed zodat ik nu op mijn rug lig.
Maar ook dan verlam ik weer helemaal.

En ineens hoor ik via de babyfoon dat mijn zoontje begint te praten in zijn slaap, wel een minuut lang.
(doet hij anders nooit)..
Ik krijg een heel akelig gevoel vanbinnen..

Ik probeer opnieuw een zuil vol met licht rondom mij en mijn zoontje te plaatsen.
En ik krijg ineens het gevoel alsof het hele huis nu een vierkante lichtzuil is.
Met heel veel schrik (terwijl een lichtzuil toch bescherming zou bieden) blijf ik mn ogen dicht houden, ik durf nog niet eens te kijken hoe laat het is, uit schrik dat ik weer iets zou zien.
En dan val ik terug in slaap.
Ik droom dan dat ik onterecht in een gevangenis zit, met allemaal vrouwen, maar meer herinner ik me niet van die 2e droom..

Tot ik weer wakker wordt en ineens in mijn zoontje zijn kamer sta omdat hij aan het huilen was.
Ik had zelfs mijn gsm vast en keek toen hoe laat het was.. weer 5u.. het vaste uur dat hij altijd huilend wakker wordt ( meestal om 5u, maar soms ook tussen 5u en 7u)
Ik probeerde me te  herinneren hoe ik in zijn kamer geraakt ben, maar blijkbaar moet ik nog aan het slapen geweest zijn toen ik opstond voor hem. Echt raar, alsof ik op automatische piloot stond..

Ik heb hem toen wat getroost, hij is hij terug in slaapt gevallen.
's Morgens toen hij terug wakker werd was hij heel aanhankelijk (is hij anders ook, maar viel extra fel op).

Weten jullie wat deze droom mij vertellen moet?
Ik ben zo bang om terug te moeten gaan slapen 's avonds, schrik dat ik opnieuw zoiets zal dromen.
Nog nooit heb ik zoiets akeligs gedroomd... en nog nooit heb ik die 'verlamming en pijn' gevoeld toen ik wakker werd.

Liefs,
Zee-sterretje *

Doesje

Hoi Zee-sterretje,

Erg vervelend allemaal zeg. Ook dit is allemaal erg herkenbaar voor mij. Ik had zo'n soort horror- thriller nachtmerries toen ik in een depressie zat. Angst en paniekaanvallen. Ik heb toen een dromenvanger aangeschaft omdat ik het overdag nog nauwelijks functioneerde, laat staan s'nachts bang of je de volgende dag wel wakker zou worden. Mij hielp het enorm omdat ik mijn energie hard nodig had voor overdag.
Ik werd s'nachts wakker (dacht ik) met mijn tong geklemd tussen mijn tanden en kreeg mijn mond niet open. Mijn tong deed zeer het was net alsof ik 'm eraf beet. Ik besefte dat ik nog niet helemaal wakker was en moest eerst rustig worden en toen kreeg ik mijn mond weer open. Ook dromen dat er s'nachts iemand op me zat ... ik dacht dat ik doordraaide.

Zulke nachtmerries zeggen mij dat je je verantwoordelijkheden betreft je zoontje erg naar je toe trekt.
Voel jij je onzeker? In jezelf, opvoeding of betreft je zoontje? Ben jij je bewust van je gevoeligheid?

Liefs Doesje  :-*

zee-sterretje

Hey Doesje  :)

Wederom bedankt voor je antwoord op mijn droom.

In een depresie ofzo zit ik niet, sommige dingen gaan op het moment niet zoals ik zou willen, maar de tijd zal er nog niet klaar voor zijn, en ergens leg ik me er wel bij neer (hoewel verlangens blijven...)

Ik weet van mezelf dat ik een heel beschermende moeder ben, soms zelfs een beetje té beschermend denk ik.
Maar ik kan dat niet veranderen, ik wil altijd dat hij veilig is, dat hem niets overkomt en dat hij de beste opvoeding krijgt (wat in mijn denken het beste voor hem is).
Ik twijfel er ook niet aan dat ik hem dit niet geven kan, ik doe mijn best zo goed en slecht ik kan.
Hij is ook een heel gemakkelijk kind dus daar ondervind ik ook geen problemen in.

Maar wat je zei heeft me wel tot denken gezet.
Het is wel zo dat ik binnenkort hem 'los' moet gaan laten, omdat hij binnenkort met school gaat beginnen.
En dat ik hem daar dan niet meer kan beschermen zoals ik dat thuis altijd doe.
Daar heb ik het wel enorm moeilijk mee!
Misschien dat die droom een reactie daarop is?

Ook heb ik gehoord dat mijn zoontje spiritueel begaafd zou zijn en een indigokind zou zijn...
En dat de donkere kant van het spirituele hem probeert te raken, maar omdat ze hem niets kunnen maken omdat ik hem bescherm dat ze proberen mij aan te pakken, mij emotioneel/geestelijk zwak proberen te maken zodat ik hem niet meer kan beschermen.
Toch kunnen ze ook mij niet raken want als het om mijn zoontje gaat blijk ik krachten te hebben waarvan ik niet wist dat ik ze had, blijkbaar durf ik zelfs het donkerste aan te pakken, terwijl ik eerst schrik had ervan.

Gek toch allemaal he..
Vannacht heb ik wel heerlijk geslapen! Zonder dromen of toch allesinds zonder dat ik ze herinner..

Goh wat jij gehad hebt, zo je tong geklemd hebben zitten moet ook vreselijk zijn, al een geluk dat je besefte dat je ergens nog aan het 'dromen' was.
Kan me voorstellen dat je denkt dat je doordraait na zoveel akelige dromen.
Dat iemand op je zit heb ik ook al eens gedroomd.. was zelfs zo dat die op me zat, me daarna optilde, dat ik zwevend horizontaal in de lucht hing en dat hij me zo 'verkrachtte'... maar die persoon zag ik niet, was precies 'lucht' maar ik voelde wel alles... Dat heb ik toen opgezocht en kwam telkens terug bij "Incubus" een kwaadaardige demon.
Dat doet ook even vies als je dat leest wat je precies gedroomd hebt..

Brrrr.. ik hou het toch liever bij 'aangename dromen' hoor...
En als ik dan toch eens een slechte droom heb, ze dan liever niet herinneren!!!!  :-\

Liefst,
Zee-sterretje *  :-*