Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vluchten

Gestart door henny28, februari 04, 2011, 13:32:07 PM

henny28

Hallo Allemaal,

Laatste paar maanden droom ik weleens dat ik achterna word gezeten door mensen/iemand.
Die mij wilt vermoorden ofzo, en dan zie ik mijzelf keihard wegrennen en altyd bel ik bij iemand aan, was ook een x bij opa en oma.
En dan ga ik mezelf verstoppen, en dan vinden ze mij niet.
En dan word ik wakker.
Afgelopen nacht droomde ik dat ik opgesloten zat en er was iemand bij, en ik kon gelukkig ontsnappen
Wat betekent dit
Vind egt wel eng
Ik hoor het wel

Gr Henny

Leeuwin

Dit voelt voor mij een beetje aan alsof mensen/iemand iets moois/waardevols van jou kapot willen maken. Dat gevoel heb jij lange tijd gehad, klopt dat?

Groetjes van Leeuwin

henny28

Hoi hoi,

Ja nou soms voel ik wel jaloezie van fam/vrienden.
Kan dat het zijn.
Heb in juni 2010 maagverkleining laten doen ben nu 47 kilo kwijt.
En heb een goede relatie.
Weet ook niet waar aan het zou liggen

Gr Henny

Xuma

Hey Henny,

je loopt weg voor (iets in ) jezelf.
Je stopt iets weg, je houd iets van jezelf verborgen.
Er is iets wat je omtrent jezelf (nog) niet onder ogen wilt/kunt zien, een gevoel, een eigenschap; iets waarvan je bang bent het te accepteren.

Neem de tijd om stapje voor stapje je angst en andere gevoelens hieromtrent te voelen en te leren accepteren.
Langzamerhand kan e.e.a. je dan duidelijk worden.
(Fear is just the other side of love.)  :D

:) Xuma  

Just a closer walk with Thee...........

henny28

Hoi hoi,

Ja dat kan wel kloppen.
Heeft dat met nu te maken of meer met het verleden?

Gr Henny

Xuma

Datgene wat je in het verleden niet verwerkt hebt zal zich herhalen in het heden.
Op deze wijze schep je steeds opnieuw de gelegenheid om jezelf te genezen, again and again.
(Such is the law of love.)  :D

Leeuwin

Henny,

Het kan zeker zijn dat het met je familie te maken heeft en dat jou dat (enigszins) beangstigd.

Leeuwin

henny28

hoi hoi,

nou moet ik goed gaan nadenken wat het moet zijn.
had je mijn privebericht al gehad?

Gr Henny

Xuma

Ik ben niet in de gelegenheid om de gehele dag op het forum te zijn beste Henny.
Maar ik heb je pb's ontvangen en zal deze zeker beantwoorden.