Ik zie het in een glazen bol

Gestart door Leeuwin, januari 31, 2011, 16:45:06 PM

Leeuwin

Ik ben midden in de natuur, samen met een voor mij onbekende man, in een houten clubgebouw. De plek waar dat clubgebouw is ken ik ook niet. Mijn houding t.o die onbekende man is neutraal. Ik schat hem in mijn droom ongeveer veertig jaar.
In dat houten clubgebouw staat een glazen bol. Ik kijk erin en zie een hart met daarachter naar alle waarschijnlijkheid een zwaard maar het kan ook een kruis zijn. Het heft ziet er wel als een kruis uit maar gevoelsmatig is het voor mij een zwaard. Het zwaard doorboort het hart niet. Wel zie ik een hele lichte beige kleur in die glazen bol dus heel misschien toch een klein druppeltje bloed?
Vervolgens draai ik me naar die onbekende man toe. Hij zegt (ik versta het heel goed!) politiek gezien zullen wij nooit klikken maar persoonlijk......vervolgens begint hij mij hartstochtelijk op mijn wang te zoenen en ik hem.

Ik heb wel enig idee wat e.e.a betekent maar ben toch ook benieuwd naar jullie visie.

Heel veel liefs van Leeuwin

Belle

'T engiste wat in me opkomt is dat je vriendschappen kunt sluiten met mensen zonder er al teveel mee gemeen te hebben.

Doesje

Hoi Leeuwin,

Toen ik het eerste stukje droom las dacht ik, dat is het praktische gedeelte van je waar nog wat aan gewerkt kan worden...bijv. op je werk.
Dat houten gebouw staat wel voor een goede gezondheid en vernieuwing.

Mij vertelt het meer dat je een teleurstelling hebt meegemaakt in een confrontatie.. Dat vertelt de Glazen bol en druppeltje bloed me.
Die confrontatie heeft wel iets in je los gemaakt, iets wat je niet verwachte.

Verder kom ik niet.

Liefs Doesje  :-*

Laure

't zal toch niet waar zijn zeker, toch weer geen tranen van bloed hé!
:P  ;)  :-\  :-X  :-[  :'(  :(  :)

Doesje

Whahaha Daphne, dit grapje moet kunnen.
Ik kan er in ieder geval om lachen!!!  ;D

Liefs Doesje :-*

Leeuwin

@Daphne,
Nee hoor, zo eng ben ik niet ;D Ik kom niet verder dan een druppel!

Een teleurstelling in een confrontatie? Er schiet me even niets te binnen maar ik ga hier zeker over nadenken. Want er wil mij op een later tijdstip nog weleens wat te binnen schieten.

Liefs van Leeuwin