Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

?

Gestart door Belle, januari 26, 2011, 11:29:06 AM

Belle

wat betekend het als je droomt over mensen die je kent?
die tot het verleden behoren.. ik had er ruzie mee en was aan het slaan..
het ligt nogal persoonlijk.. de situatie lijkt niet op hoe die nu is..
kan iemand wat informatie geven met de informatie die ik hier geef..
alvast bedankt als iemand het kan, groetjes belle

Doesje

Hoi Belle,

Dromen slaan niet altijd op de 'werkelijke' personen die je ziet.
Dromen over een 'onbekend' persoon betekent een verborgen/ onderdrukt gedeelte van jezelf.
Dus dromen over bekende personen betekent dat het een duidelijk deel van jezelf, wat je van jezelf ziet en herkent, van je afslaat. Je bent dus met 'iets' in gevecht over jezelf. Waar je zelf bewust van bent.
Dat je erover droomt, houd dus in dat je het echt bezig houd en dat je die kant ook probeert te veranderen.
Herken je er iets in?

Liefs Doesje  :-*

Belle

Heej Doesje  :)

Oke.. bedankt voor de informatie ik heb nu geleerd dus wat het betekend als je over onbekende personen droomt, namelijk dat dat iets zegt over jouzelf een deel van jezelf wat je dan nog niet geheel duidelijk is je
wegstopt, dat komt dan dus nog later.
En dromen over bekende personen een deel is van jezelf wat je weet, herkent, ziet aan jezelf waar je last van hebt, en mee aan de slag bent of kunt.
Heb er wat aan dit gaat me helpen mijn dromen beter te kunnen interpeteren droom op het moment nogal veel.

Ja klopt ik ben met mijzelf in gevecht van binnen over iets en,
ben me er idd bewust van en er ook mee bezig er dingen in te veranderen van voor in mijn binnenste met hulp van buiten.
Zo ook vandaag hulp gehad in de zin van een telefonisch gesprek.
Als het mij teveel word praat ik er in het vervolg over zodat, het bij mij niet overloopt.

Ja dankjewel je hebt mij heel wat op weg geholpen hiermee lief  :)
ik heb er wat aan en kan ermee vooruit!  :)  :)

Liefs, Belle.  :-*

Belle

mensen ervaring met een dromenvanger? ben benieuwd.. reactie's zijn welkom ;)  :)

Doesje

Hoi Belle,

Mocht je de dromen als 'niet welkom beschouwen' dan raad ik een dromenvanger aan, dat heeft bij mijn kinderen wel geholpen (ondanks ze op een vaste tijd wakker werden, door de dromenvanger niet meer).
Het jammere is, als je niet bang bent van onbewustzijn zullen de dromen betekenloos voor je zijn, vooral je zult je dromen niet eens herinneren.
Voor kinderen vind ik het een goede optie...ouderen weten wel beters.
Als je meer over jezelf wilt weten is elke boodschap welkom.

Liefs Doesje  :-*

Belle

Hoi  Doesje  :)

bedankt voor jou reactie, fijn om te hebben gelezen.
het kan dus idd wel helpen zo'n vanger ;)
ja zelf zou ik hem willen voor mijzelf dat ik rustiger wakker word,
ik droom soms idd heel onprettig en kan dan ook wel boos wakker worden vanuit de droom,
schelden, vechten, vlak voor het ontwaken..
ik zou het dus kunnen proberen, misschien mensen daar hier nog ervaring mee?
reactie's zijn welkom ;)

:-*