Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

rare droom

Gestart door Belle, januari 14, 2011, 21:04:55 PM

Belle

dat ik naast een groot dambord stond waar mensen op stonden die ik ken,
ook 1 ex die was boos deed ook zo tegen diegenen van de andere kant op het dambord
het was donker ik zei niks was verbaasd vond t vreemd

Doesje

Heb je het gevoel dat mensen (uit je leven) een spelletje met je spelen?

Meest logische verklaring...
Waarom het dam spel...met je stukken overwin je elke keer een stuk van je tegenspeler alsof je dus afscheid neemt van sommige mensen die je in je leven gekend hebt.
Zwart-wit zien, wie zijn goed en wie is bijv. 'slecht'.
Misschien dat je nu kritisch kijkt naar mensen waar je nog wat aan hebt, wie waar staat...?
Die ex van je valt je het meeste op dus dat stukje vind je misschien nog moeilijk om te verwerken of hij heeft een overweldige indruk op je nagelaten. Die ex kan ook staan voor iemand die je kent waar je vroeger een goede band mee hebt gehad en nu boos op je is.

Kan je er iets mee?

Belle

Bedankt alvast voor het uitleggen van mijn droom, ja ik snap het nu wel.
T klopt dat ik nu inderdaad sommige personen helemaal geen kans meer geef in mijn leven,
zodat ik niet meer teleurgesteld blijf worden door ze. ( oude vrienden, kennisen, exen )
Ja dat over me ex klopt wel die heeft ook een overweldigende indruk op mij achtergelaten,
en ik heb idd nog niet alles verwerkt daarin. Hij is idd boos omdat hij mij kwijt is.

Belle

Ik denk dat de droom dan ook betekend dat mijn lasten in deze minder gaan worden.. overgaan..

Doesje

Hoi Belle,

Je schreef:
T klopt dat ik nu inderdaad sommige personen helemaal geen kans meer geef in mijn leven,
zodat ik niet meer teleurgesteld blijf worden door ze.

* Die teleurstelling kan alleen plaatsvinden als je hoge of bepaalde verwachtingen van ze hebt.
In iedere relatie ben je haast verplicht om je grenzen aan te geven, zodra je die duidelijk hebt gemaakt hoef je er ook niet mee te zitten als ze over je grenzen heen zijn, daar kun je natuurlijk altijd over praten.
Maar de meeste mensen zijn niet hetzelfde en zul je sommige (ook negatieve) dingen/ kanten accepteren, kun je dat niet is het beter om het los te laten. Waar ik eigenlijk ik op doel is dat het meer over jezelf zegt.
'Het is pas een probleem, als je er een probleem van maakt'. Zo zul je ook meer rust vinden.

Succes.
Liefs Doesje

Belle

Ben ik het niet  mee eens groetjes

Leeuwin

Hoi allemaal,

Voor je in een relatie grenzen kunt aangeven moet er allereerst wel openheid zijn. Als je merkt dat grenzen aangeven moeilijk bij je gaat is het m.i raadzaam om eens bij jezelf na te gaan waar dit vandaan komt. In een goede relatie moet je niet al te beducht zijn op de reacties van die ander en moet je zonder grove bewoording kunnen zeggen hoe je bepaalde dingen ervaart.
Dit geldt trouwens niet alleen voor relaties maar ook voor vriendschappen!

In een goede vriendschap of relatie kun je zonder al te veel moeite iemands mindere punten accepteren. Ook als dit niet gaat is een stuk zelfanalyse m.i raadzaam.

Het is pas een probleem als je er een probleem van maakt gaat ten dele op want die ander is er ook nog. Zoals ik een ander in zijn totaliteit moet aanvaarden, zo moet die ander dat bij mij ook doen. Als dit niet van twee kanten komt, is het niet alleen de schuld van één persoon.

Liefs van Leeuwin

Belle

no comment  ;D vind het allemaal helemaal best geen zin om meer
over mezelf bloot te geven hier of,
in discussie te treden groetjes

Doesje

Hoi,

Het was alleen goed bedoeld maar respect voor ieder ander hoor!
* Vond het alleen opvallend wat je zei, over anderen...

Sommige dingen die ik vermeld heb worden verkeerd geïnterpreteerd, maar dat maakt niets uit.
Het ging me ook over zelf-analyse maar sommige zijn daar nog niet aan toe.
Anyway still respect! Worth to try...

Groetjes Doesje

Belle

ik ging er ook niet vanuit hoor dat het slecht bedoeld was  :)
kan er alleen niet verder op in gaan
ook respect voor jou! liefs