Wie wil er voor mij een legging doen

Gestart door Darlene, december 26, 2010, 19:41:39 PM

Darlene

Hallo Ik ben nieuw hier en zou graag weten of mijn nieuwe liefde ook beantwoord zal worden.
Ik ben geboren op 24-04-1964

Alvast bedankt

Leeuwin

Hoi Darlene,

Meteen toen ik voor jou de kaarten schudde viel Pentakels Koningin er spontaan uit. Toen ik die kaart oppakte bleek dat Kelken 8 erachter zit. Het zegt mij dat je heel zorgzaam voor anderen kunt zijn (Pentakels Koningin) maar dat het wel raadzaam is om je ook te bezinnen op je eigen grenzen. Je gaat op dit punt nog weleens je grenzen voorbij.
Je stelt je eerst een hele tijd (te) flexibel op en dan ineens komt er met kracht en grote bogen uit wat je dwars zit. De (potentiele) partner is vervolgens ontredderd en vervolgens is de relatie voorbij. Ik heb het gevoel dat het bij jou vaak zo gaat en dat dit de kern is waaraan je kunt werken.
Nu naar de legging:

1. Hoofdaspect: Kelken 4
2. Wat reeds is: Pentakels 8
3. Wat er bij komt: Kracht
4. Basis: Staven Koningin
5. Tendens: De Zot

1. Je bent op relationeel gebied vaak teleurgesteld geweest waardoor je op dit punt onzeker bent geworden.

2. Heel voorzichtig begin je weer wat hoop en zelfvertrouwen te krijgen.

3. Deze kaart geeft aan dat je met deze nieuwe liefde voor jezelf moet opkomen en tijdig je grenzen moet aangeven. Pentakels 8 (ook een 8) zegt mij dat je hier een voorzichtig begin mee gaat maken.

4. Kan het zijn dat je in de basis angst hebt voor afwijzing en/of dat je bang bent om niet beminnenswaardig genoeg te zijn? Je stelt misschien wel hoge eisen aan jezelf en als je die eisen voor jezelf niet waarmaakt dan voel je je misschien ook niet beminnenswaardig? Terwijl je in de grond heel veel te geven hebt. Niet alleen aan je geliefde maar sowieso aan veel mensen.

5. Jouw nieuwe liefde zal beantwoord worden als je onzekerheden niet de overhand nemen en jij laat zien dat je in jezelf gelooft! De Zot maant je namelijk om je niet te laten overweldigen door je angsten.

Liefs van Leeuwin

Darlene

Hallo Leeuwin

Bedankt om de kaarten voor mij te leggen.
Het is waar dat ik op relationeel vlak onzeker geworden ben.
En ook ben ik bang voor een afwijzing.

Darlene

Leeuwin

Ik hoop dat je je angsten vroeg of laat kwijtraakt Darlene :( Rot voor je!