Keltisch kruis - Graag jullie mening over mijn legging en verklarin

Gestart door Angel, december 26, 2010, 17:30:40 PM

Angel

Ik heb de tarot kaarten gelegd maar ik ben niet zo vertrouwd met de betekenis en de verbanden die je mogelijks kunt leggen.  Ik heb echter een poging ondernomen en een mogelijke verklaring geformuleerd.  Zou er iemand z'n visie hierover kunnen geven?

Ik ga m'n situatie eventjes wat verder toelichten.
Ik ben een getrouwde vrouw.  M'n huwelijk stelt niets meer voor en ik ben toevallig iemand tegengekomen waar het goed mee klikte.  Dus m'n vriend X en ik zijn een relatie gestart.  Eind juni is de relatie tussen m'n vriend en ik kapot gegaan door iets dat hij te weten gekomen is en het moeilijk kon plaatsen.  Begin juli is er nog een beetje contact geweest.  Enkele smsen weg en weer.  Hij heeft nooit gezegd dat ik mocht ophoepelen of zo maar sedert dan is er geen contact meer al doe ik wel geregeld pogingen om een gesprek met hem aan te gaan.  Tot nu toe zonder positief resultaat. 
Dus m'n vraag was : Hoe evolueert de situatie tussen X en ikzelf? 

1e kaart : 4 pentakels -> een situatie die mogelijkheden biedt
2e kaart : 9 bekers -> gunstig voorteken voor de relatie of liefdesleven; je wensen en verlangens worden vervuld
3e kaart : 2 zwaarden -> noodzakelijke verheldering in situatie die 2 mensen die verbonden zijn en elkaar niet nodig schijnen te hebben; conflict en strijd
4e kaart : 5 pentakels -> situatie wordt beter
5e kaart : Hogepriester -> geloven verbinden verenigen vertrouwen
6e kaart : Ster -> vooruitzicht op succes, vertrouwen hoop die de werkelijkheid van de dromen en plannen verwezenlijkt
7e kaart : 7 staven -> meer zelfvertrouwen hebben; je hebt alle troeven in handen om te slagen maar dit lukt enkel door moed en kracht en vastberadenheid
8e kaart : Hogepriesteres -> situatie die om bezinning vraagt
9e kaart : Kracht -> je wordt de situatie meester; je zet alles op alles door de zachte aanpak
10e kaart : 2 bekers > we worden terug verenigd? 

Ik heb een poging ondernomen om het geheel te begrijpen. M'n conclusie is positief.  We worden terug verenigd; misschien nog niet direct (kaart 6 en 10 in oogschouw nemend).  Maar misschien zie ik het volledig verkeerd en zie ik de dingen te positief.   

Wat is jullie mening?

Leeuwin

Pentakels 4: de huidige zekerheden loslaten, hetgeen véél makkelijker gezegd is dan gedaan.

Bekers 9: vervulling van je liefdeswens

Zwaarden 2: met elkaar praten is echter wel noodzakelijk.

Pentakels 5: het lukt je om je huidige zekerheden los te laten, al zal dat niet meevallen.

De Hogepriester: karmische verbintenissen

De Ster: toename van je zelfvertrouwen waardoor je je oude relatie kunt loslaten en met X kunt beginnen.

Staven 7: je omgeving zal niet altijd positief reageren op je besluit en dit kan een behoorlijke druk leggen op je relatie met X. Zorg er dus voor dat je daartegen bestand bent.

De Hogepriesteres: er komt toch wat afstand tussen jou en X

Kracht: je geeft je grenzen duidelijk aan X aan. Ik heb het idee dat X duidelijk minder tegen zijn omgeving bestand is dan jij. X en jij moeten daar samen uit zien te komen. Geef aan dat je meer ondersteuning van hem wilt.

Bekers 2: Uiteindelijk komt het goed tussen jou en X

Liefs van Leeuwin

Mira

Hoi Angel!!

Mooi eind!! Hoop dat het goedkomt tussen jou en X  ;D

Wat doe je met je huwelijk? Er een eind aan maken of laat je het doorsudderen....

Liefs
Mira

Angel

Lieve Leeuwin,

Hartelijk dank voor je bijkomende uitleg.  Het doet me goed te weten dat ik het niet volledig verkeerd ingeschat had.  Het spirituele interesseerde me al in het verleden.  Maar ik heb er me nooit echt mee beziggehouden.  Dankzij de situatie met X ben ik me er meer voor gaan interesseren en heb ik een paar consults achter de rug.  Ze gaven me ook aan dat X en ik weer samen komen maar dat het nog even ging duren en dat het zeker niet gemakkelijk zou zijn. Dat is ondertss 4 maand geleden en ja, ... ik twijfel en twijfel en twijfel, ...  Je begint te denken dat ze het verkeerd voorhebben en zo.  Nuja, deze legging en je uitleg geeft me opnieuw het nodige vertrouwen.

Je duidt aan dat X en ik moeten praten.  Wel dat is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan.  Hij reageert op niets wat ik doe, schrijf of stuur.  Dus ik weet echt niet hoe ik het kan aanpakken.  Moest de tarot mij daar nu eens een hint kunnen geven, ... dat zou pas iets zijn :)

Mira,

Je vraagt me wat ik met m'n huwelijk ga doen.  Wel als X en ik er samen uitgeraken, dan kies is volledig voor X.  Dan laat ik alles achter en ik ga voor m'n geluk met X.  Ik weet dat we het niet gemakkelijk zullen hebben en daarom versta ik de uitleg van Leeuwin heel goed.  Ze zegt dat X bang is van z'n omgeving.  Ik begrijp het.  Je moet weten dat ik ouder ben dan X (toch wel enkele jaren) en X heel erg met z'n imago bezig is.  Dus voor hem zal het een grote stap zijn om in het openbaar toe te geven dat hij voor me kiest.  Voor mij zal het ook moeilijk zijn aangezien m'n omgeving (familie ed.) het niet gaan accepteren.  Dus als X en ik voor elkaar kiezen dan zullen we het de eerste tijd niet gemakkelijk hebben.  Maar ik denk dat onze band daarvoor wel sterk genoeg is om het te overleven.  Alleen is hij nu heel erg koppig en dat moet ik doorbreken.  Maar hoe?  Pffff

Liefs
x

Mira

Hoi Angel!!

Je heb er over nagedacht en ik hoop dat daadwerkelijk hetgeen uitkomt wat je wil!! Als dat is wat jouw gelukkig maakt dan moet je alleen maar je geluk najagen  ;D

Andere vraag, misschien niet zo heel aardig, maar heb je daadwerkelijk X nodig om uit je huidige situatie te stappen? Je zegt duidelijk dat je een eind maakt aan je huidige relatie (waarvan je zelf zei dat je huwelijk niet veel meer voorstelt) als jullie een relatie krijgen in een duidelijke vorm.

Zelf denk ik dat X een excuus is om geheel uit je huidige relatie te stappen. Soort van veilige haven en niet alleen zijn....misschien zie ik het verkeerd...

Liefs
Mira

Angel

@Mira
Ik denk niet dat ik X echt nodig heb om uit m'n huidige situatie te stappen.  Ik ben gewoon bang om de stap te zetten en nergens steun te vinden.  Ik weet dat gans m'n familie achter m'n man zal staan en dat ik zeker de wind van voor zal krijgen.  We spelen het perfecte gezinnetje maar de werkelijkheid is anders.  Dus ze zullen m'n vertrek zeker niet appreciëren.  Ik weet dus niet goed waar ik naartoe moet of kan of wat ik het best doe.  M'n ouders zijn van de situatie op de hoogte (niet van X, wel van de rest) en die hebben me gesmeekt om bij m'n man te blijven. 
Met X aan mijn zijde zou het voor mij ietsjes gemakkelijker zijn.
Ik ben inderdaad bang om alleen te zijn.  Ik kan moeilijk tegen het alleen zijn. 

@Leeuwin en Mira
Weet je ik ben een weegschaal van sterrebeeld.  Ik twijfel dus enorm over X.  Van zodra ik iets negatiefs hoor dan komt de twijfel terug boven.  Dus ik was vandaag op consult.  Het was gereserveerd van vorige week hoor en het was bij iemand waar ik nog nooit geweest ben.  Ik heb er zelfs 200 km ver voor gereden.  Ik vind het erover van mezelf infeite en ik had het beter niet gedaan. 
Dus er wordt een kaartlegging gedaan (ik weet zelfs niet via welke kaarten maar het waren zeker geen tarotkaarten en volgens mij ook geen lenormandkaarten.  Het was een boek van een 30-tal kaarten).  Resultaat is dat ze zegt dat ik met een recente liefdesbreuk zit.  Dus das correct; direct erop zou ik zeggen.  Maar dan zegt ze dat het met X vermoedelijk nooit goed komt. :( Totaal tegenstrijdig aan m'n vorige consulten (bij iemand anders) en m'n eigen legging.  Ik heb het haar ook gezegd.  Ze zei dat de tijd het uit zou wijzen.  Verder nog een uitleg over X z'n karakter.  Dat was wel correct moet ik zeggen; hij is nogal moeilijk om mee samen te leven en is een pietje egoïst. 
Dus in plaats van een bevestiging gekregen te hebben heb ik er een twijfel bij.  Pffff.  Ik versta niet hoe die kaarten nu opeens een negatief resultaat geven.  Logischerwijs kan dat toch niet.  Of wel?
Ik wou eens een andere mening horen en uiteindelijk had ik het beter niet gedaan.     

x

Mira

Hoi Angel,

Spijtig dat het consult je niet de bevredigende boodschap heeft gegeven  :(

Ik herken je verhaal, weet nog goed dat ik naar consult ben gegaan en dat ik diep in tranen ben
vertrokken. Niets goeds had de dame me te melden en dat ik nog een hele zware weg te gaan had.
Gebroken was ik en wilde er niets van geloven, boos was ik op haar en op rest van de wereld,
want nee ik had gelijk!! Gehuild heb ik die dag.....dat weet ik nog goed.

Uiteindelijk had die dame gelijk, hoe erg ik het niet wilde geloven, hoe dat mijn hart gebroken was.

Ik hoop dat de dame in jouw geval ongelijk heeft!! Niet iedereen heeft het altijd bij het goed eind!!

Een wijs advies was in ieder geval altijd: luister naar je eigen eerlijke gevoel....(ik wil vaak genoeg verstand gebruiken en anders romantiseren) Denk dat je intuïtie je een hoop antwoorden zal geven op onbeantwoorde vragen! And time will tell!!

Sterkte!!

Liefs
Mira

Leeuwin

@Angel,

Waarom wijkt X (nu) van je zijde? Vind je bij hem geen of onvoldoende steun ofzo?
Wat versta je onder moeilijk om mee samen te leven? Dit is namelijk een zeer relatief begrip want wat voor de een moeilijk is, is voor de ander niet moeilijk.
Waar twijfel jij dan aan?

Liefs van Leeuwin

xliefjex

@ Angel,

Waarom bij iemand blijven als je niet meer van hem houd zoals dat hoort in een huwelijk.
Ik denk juist dat je een goed gesprek moet hebben met je man dat je hem moet vertellen dat je niet meer
op de juiste manier van hem houdt en samen met je man daar een oplossing voor moet vinden.
Misschien heeft je man wel de zelfde gevoelens als jij, of kunnen jullie met hulp elkaar opnieuw vinden.
Vaak kost het tijd om je los te maken en dat is heel moeilijk.
Onthoud dat familie misschien wel tijdelijk boos zal zijn, maar uiteindelijk zal dat wel goed komen.
Misschien krijg je juist steun uit onverwachte hoek.
In ieder geval je moet jezelf gelukkig maken een ander doet het niet voor je.

groetjes liefje

Angel

@ Iedereen  :)
Doordat ik gisteren echt geschrokken was van het eindresultaat van de legging had ik m'n vertrouwde kaartlegster opgebeld.  Ik mocht deze morgen bij haar langs gaan en we hebben de legging van gisteren volledig besproken.  Ik moet zeggen dat m'n vertrouwde kaartlegster m'n situatie kent en dus ook weet waar ze moet op letten als er kaarten getrokken worden.  Dus ze nam het gewone kaartspel en ik moest het in 3 stapels leggen.  Ik doe het en wat komt er uit?  Hartendame, Hartenheer, Hartenboer.  Mezelf, m'n man, X.  Dus ze zei, kijk ik weet hierdoor dat ik me voornamelijk op je emoties moet focussen.  Ik had gewoon 3 stapeltjes gemaakt en die kaarten kwamen er uit.  Bizar he.
Dus dan heeft ze kaarten gelegd.  En het kwam duidelijk naar boven dat ik momenteel met zorgen zat ivm liefdesleven.   Maar dat die zorgen gingen opgeklaard worden, dat ik me infeite nodeloos zorgen aan het maken was.   Dat ik berichten zou ontvangen en dat ons startpunt zou zijn om terug verder te doen.  Maar dat het in eerste instantie niet gemakkelijk zou zijn want dat we elkaar terug moesten vinden.  Dat hij al op het punt gestaan heeft om me te bellen maar dat het een constante strijd is tussen z'n hart en z'n verstand.  Enfin ze heeft de gewone kaarten gelegd, lenormand, tarot, dan nog bijkomende vragen mogen stellen via nog andere kaarten (vraag me niet dewelke want ik ken ze niet) en dan ook nog de zigeunerkaarten gebruikt; en dan nog eens de verificatie via nog andere kaarten.  Het kwam iedere keer op hetzelfde neer.  Het komt terug goed. 
Dusja, ik ben wel weer gerustgesteld.  De persoon waar ik gisteren was is eerder iemand die kan helen, aura's herstellen en zo, ...  Ze heeft ook maar 1 legging gedaan met 1 soort kaarten. Maar ze was zeker correct ivm de bespreking van X z'n karakter en z'n manier van doen. 

Dus conclusie is dat X terugkomt en dat we samen verdergaan; dat ik verhuis; dat m'n familie me in eerste instantie de wind van voor geeft maar het nadien wel meevalt als ze zien dat ik gelukkig ben; dat X en ik samenblijven maar dat het zeker geen gemakkelijk persoon is om mee samen te leven maar dat het wel zal lukken.  Dus een pos einde.  Ze is ervan overtuigd dat ze gelijk heeft.  En ik moet zeggen dat ik 3 leggingen laten doen heb (de laatste 4 maand - stom he) en dat het resultaat iedere keer hetzelfde.  Ik zie de kaarten ook liggen.  Dus ik kan het zelf wat volgen en dat doe ik ook.  Bij het consult van gisteren kon ik de niet lezen.

@Mira
M'n gevoel zegt me dat het goed komt.  M'n vriendenkring zegt zus en zo en dan speelt dat constant door m'n gedachten.  Ik begin te twijfelen en dan begin ik na te denken, alles af te wegen en ... te twijfelen.

@Liefje
M'n man en ik leven als broer en zus.  We komen overeen, er is weinig ruzie, maar er is geen passie.  Dit is al jaren zo.  Ik heb het lange tijd kunnen accepteren.  Maar door X te leren kennen weet ik wat ik mis in m'n leven en het lukt me niet meer om verder te doen zoals ik al jaren lang gewoon ben.  Komt erbij dat we een dochter hebben die constant voor conflictsituaties zorgt en waar ik me meer en meer alleen voel.  Ik zit op een eenzaam eilandje en ik zonder me meer en meer af.  Ik heb het m'n man gezegd dat er iets moest veranderen maar hij zegt 'ja,ja' maar neemt stelselmatig stelling tegen me.  Hij luistert niet.  Ik heb het gezegd, ik heb briefjes laten slingeren zodat hij het kan lezen als hij wil, ik praat erover als er gemeenschappelijke vrienden bij zijn.  Hij zegt dan "We gaan over iets anders babbelen".  Iedere gelegenheid grijp ik aan om het duidelijk te maken dat we zo niet verder kunnen.  Dus, ...       
Ik ben eens weggegaan op een avond en m'n man had m'n ouders gebeld.  Dus ik werd opgebeld met de dringende vraag om langs te gaan.  Het eerste wat ik te horen kreeg "Ajb geen scheiding, ..." 
Dus ik wil niet langer zo verder leven vandaar dat ik me opengesteld heb voor X.  Vroeger zou ik dat nooit gedaan hebben.  Nu dus wel, ik wil verandering in m'n leven, terug gelukkig zijn, samen dingen doen, ...

@Leeuwin
X heeft een heel moeilijke karakter.  Hij zit vol boosheid, kan hij zich zo ontzettend kwaad maken, wil altijd z'n eigen zin hebben, wil genieten zonder veel rekenschap af te leggen, heeft geen zin in problemen, wil iemand die hem een thuis heeft, zoekt een moederfiguur die hem bevestiging geeft, z'n imago is heel belangrijk (belangrijke vriendjes, cabrio, reisjes, ...).  Maar hij kan ook ontzettend lief zijn, charmant, met me begaan, romantisch, ...  Ik kon hem kneden, hem bijsturen als het nodig was.  Hij ging voor me door het vuur.  Dus ik ken z'n goeie kant, maar ik ken ook z'n slechte kant.  Ik ben ook niet blind voor z'n slechte kant.  Nu toont hij zich onverbiddelijk, hij is de sterkste, ik de zwakste.  Gisteren zei de kaartlegster jij bent de muis, hij is de kat.  En dat is zo, zo herken ik hem ook.  Maar moest ik z'n goede kanten niet weten of ervaren hebben dan zou ik zeggen, dit hoeft niet voor me. 
Maar ik weet 1 iets : "Ik zie hem graag".
Je vroeg waarom er een verwijdering tussen ons is.  Ik heb hem belogen.  M'n huwelijk, m'n dochter.  In eerste instantie had ik het gewoon verzwegen, niet direct met de intentie om te liegen.  Ik wou eerst afwachten.  Ik wou het hem zeggen maar het kwam er niet van.  Op een zeker moment heb ik het gezegd.  Dat was nadat we enkele dagen na elkaar vreselijke ruzie gemaakt hadden; iedere keer bijgelegd hadden en hij zei dat ik bij hem moest intrekken.  Hij wou niet langer heimelijk afspreken, hij wou een normale relatie.  Toen heb ik het gezegd en hij was razend.  Begrijpelijk.  Z'n wereldje stortte in.  Hij voelde zich verraden.  Ik begrijp hem ten volle.  Ik was verkeerd geweest.  Ik heb het mezelf nog altijd niet vergeven.  Hoe kon ik zo stom zijn.  Het druist in tegen alle waarden die ik meegekregen heb.  En ik ben zeker niet een onverantwoorde vrouw.  Ik ken het verschil tussen goed en kwaad; ik lieg in weze nooit, ...   Maar nu ben ik echt over de schreef gegaan.   Vanuit die context wil ik met hem praten; zien wat we kunnen doen in de toekomst; een definitief standpunt innemen en de dingen kunnen afsluiten.  Ik weet dat hij me doodgraag zag en iets serieus met me wou. 
Ik ben de vrouw van de dialoog.  Hij weet hoe hij me het best raakt.  Door niets van zich te laten horen en daar is hij nu mee bezig. 
Ik ben zeker dat hij me zal steunen moest het nodig zijn.  Ik geloof in hem anders zou ik al lang de deur voor hem gesloten hebben.  Misschien ben ik stom, ... maar ik zie hem graag.

Liefs,

Angel x

Leeuwin

@Angel,

Ik zie jou absoluut niet als een vrouw die haar verantwoordelijkheid niet neemt hoor! Fouten maken doen wel allemaal en ja, zoals je zelf inmiddels ook wel weet is het verzwijgen van een kind en getrouwd zijn niet handig. Ik kan me dus wel voorstellen dat X hier razend om was, zou je misschien zelf ook zijn als je in zijn schoenen stond.
Je hebt X voor mij heel goed beschreven. Ik krijg de indruk dat hij lange tijd in zijn leven aan de zijlijn heeft gestaan. Waarschijnlijk is dit al in zijn kindertijd begonnen. Later heeft hij op relationeel gebied volgens mij ook e.e.a meegemaakt op dit punt. Ik heb ook het idee dat hijzelf lange tijd iemand verzorgd heeft door ziekte. Klopt dit allemaal?
Stom of niet: volg de stem van je hart. Je hart vertelt je wanneer je wat moet doen en dat is meestal het juiste.

Heel veel liefs van Leeuwin

xliefjex

@Angel

En wat ik hiervoor zei bedoelde ik niet met een wijzend vingertje.  Zelf heb ik ook in zo'n situatie gezeten en heb een scheiding jaren uitgesteld. Tot ik verliefd werd en ben toen uiteindelijk bij mijn ex weggegaan.
Voor mij was dat de moeilijkste maar beste keuze die ik heb kunnen maken voor mezelf. Ookal is die verliefdheid en die relatie na een paar maanden over gegaan. In die tijd ben ik weer toegekomen aan mezelf aan de dingen die ik leuk vond. Er is daardoor wel een conflict geweest met mijn familie. De deur was tijdelijk even dicht bij mijn ouders. Maar door tijd en praten zijn we al stukke verder. Ook met mijn kinderen is het even heel moeilijk gegaan. De situatie daarin verschilt bij ons nogal. Maar geloof me kinderen blijven altijd trouw aan hun ouders wat er ook gebeurt. Ook zij zal zich misschien verraden voelen en boos en vooral omdat alles veranderd. Meeste mensen zijn bang voor verandering. Maar als er word ingezien dat de verandering ten goede komt word dat vaak weer beter.
Nu heb ik een lieve vriend en we zijn nu 1,5 jaar samen. Met de kinderen gaat het beter. En met mijzelf ook ik ben sterker heb een groot gedeelte van mijn zelfvertrouwen terug en doe wat ik leuk vind.

Ik wens je veel sterkte toe met de moeilijke weg.
En heel veel geluk met het nieuwe wat komen gaat.

liefs liefje

Mira

@ Angel,

Hoe je het wendt of keert het komt altijd goed!! Zoals zovelen hier zeggen, lekker naar
je eigen gevoel luisteren en komt tijd, komt raad  :)

Geen enkele beslissing is slecht, en uiteindelijk is het belangrijkste dat jij je gelukkig voelt en
weer het fijne gevoel hervindt. En laten we eerlijk zijn....verliefd zijn is heerlijk!!
Jammer dat het vaak zo ingewikkeld verloopt....maar dat neemt niet weg dat het verdomd lekker
is, dat je weet dat iemand gewoonweg helemaal hoteldebotel van je is!!

Hoop dat het nieuwe jaar je heel veel liefde op je weg brengt en dat je er intens van zult kunnen genieten!

Liefs
Mira

Angel

@Leeuwin
Ik vervloek mezelf iedere dag dat ik gelogen heb maar ik kan het niet ongedaan maken :(  Moest X dit met mij gedaan hebben dan zou ik vermoedelijk ook heel kwaad geworden zijn maar ik zou hem de kans gegeven hebben om met me te babbelen; uitleg te geven.  Hij negeert ieder contact van me.  Ik vind het zo hard om te blijven geloven zelfs al zegt m'n hart dat ik hem graag zie.  Soms heb ik gewoon het gevoel "Alles komt goed" en dan slaat de twijfel terug toe en denk ik "Het komt nooit meer goed".  Vandaar die tarottrekking; de consulten.  Ik zoek bevestiging.
De ouders van X zijn gescheiden en ik denk dat hij het daar heel moeilijk mee gehad heeft.  Ik ken de exacte reden niet.  Hij zou het me wel eens vertellen maar het is er nooit van gekomen.  Ik denk dat hij het z'n ma kwalijk genomen heeft.  Hij bezoekt haar nooit en spreekt er nooit over.  Enkel over z'n pa en dan nog.  Z'n band met z'n familie is niet zo goed.  Enkel z'n zus die 8j ouder is, daar doet hij het vrij goed mee maar dan nog, ...
Ik denk dat z'n jeugd niet zo denderend was door de scheiding; z'n pa die vrij streng was; z'n zus die voor hem zorgde; ...   
M'n kaartlegster (die met het slechte nieuws :) ) zei dat hij me waarschijnlijk hetzelfde verwijt als z'n ma.  Doordat ik gehuwd ben en een dochter heb en toch met iemand anders een relatie aangeknoopt heb. 
Dit is een plausibele verklaring.

@Liefje
Ik heb het ook niet als een beschuldiging ervaren hoor.  Ik vermoed ook wel als de mensen zien dat je gelukkig bent dat ze dan wel terug bijdraaien zelfs al gaat het in het begin wat moeilijk.  Als X en ik het kunnen bijleggen, dan ga ik bij m'n man weg.  Ik wil X geen 2e viool laten spelen, daar is hij te belangrijk voor.  Maar we moeten het eerst opnieuw kunnen communiceren.  Ik zit met soms suf te piekeren wat ik nog kan doen en nog niet gedaan heb.  Ik heb echt al alles geprobeerd denk ik.  Ik ga een handboek kunnen schrijven "Hoe win ik m'n ex terug ... for Dummies".  :P

@Mira
Inderdaad, verliefd zijn is heerlijk.  Zo'n tof gevoel.  Ik wist niet dat het zo fijn aanvoelde.  Ik hoop dat ik het terug kan meemaken.  Ik begrijp mezelf niet hoe ik me met X zo heb kunnen laten gaan; alle reserve die ik had heb ik laten varen.  Maar ik zit nu wel met een gebroken hart en ik kan het aan niemand in m'n omgeving echt tonen. 
Ik ga moeten afwachten of de tarotkaarten gelijk krijgen he.  Ik hoop het echt, ... Moest ik nog eens 100 kaarsen laten branden, zou dit dan een verschil maken?   :-\

@Iedereen
Ik heb al gedacht om een horoscoop te laten maken.  Het schijnt dat je daardoor ook heel wat te weten komt.  Heeft er dit al iemand van jullie gedaan? Of heeft er daar iemand ervaring mee?

Hartelijk dank voor jullie spontane steunbetuigingen
Liefs
x