Relatielegging

Gestart door Nymphea, december 15, 2010, 14:13:48 PM

Nymphea

Ik deed zondag deze relatielegging en zou het fijn vinden als iemand er evne naar wil kijken en een uitleg aan zou willen geven:

1 significator: Maan

2(ik) Staven 9
7(hij) Zwaarden 4

6(ik) Kracht
3(hij) Schildknaap Staven

5(ik) Koningin Zwaarden
4(hij) Zwaarden 5

Lies

Hoi Nymphea,

hoewel ik nog niet zo ervaren ben als andere hier ... wil ik toch een opening maken, maar ... het is een poging  :)
Eerst wil ik eigenlijk vragen wat jou vraagstelling was bij de kaarten?
Wat mij opviel is dat je denk ik erg bang/onzeker bent omdat je ''vriend(?!)'' zich heeft teruggetrokken uit jullie relatie? Is er misschien sprake van een keuze dat gemaakt moet worden, of terwijl een ander in het spel?
Er zijn hier echt mensen die het nog beter kunnen, wie weet kunnen die ook nog een poging wagen  :)

Groetjes Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Nymphea

Hoi Lies,
Bang of onzeker ben ik niet over die vriend. Ik wil alleen weten hoe hij op dit moment in onze "relatie"staat. Hoe hij tegen ons aankijkt. Ik heb verder geen verwachtingen van hem. Ik wil dit graag weten omdat we op het ogenblik niet met elkaar kunnen praten.

Leeuwin

De Maan
Deze kaart als significator geeft oude wonden aan (bij jullie allebei) die in jullie huidige relatie opnieuw pijn gaan doen. De Maan haalt het verborgene/iets verdrongends naar boven.

Staven 9
Nymphea, je houdt volgens mij heel veel van hem maar je pantsert je heel erg uit angst voor verwondingen.

Zwaarden 4
Ik sluit niet uit dat jouw vriend zich (mede) hierom heeft teruggetrokken.

Kracht
Zegt mij dat het tijd is om onomwonden dingen aan hem duidelijk te maken, ook dat je dit vaker bij je huidige vriend moet doen. Als je je niet meer zo pantsert dan lukt jou dit zeker!

Staven Schildknaap
Het lijkt wel of jouw vriend erover nadenkt hoe hij jou het beste kan bereiken. D.w.z op een liefdevolle manier door jouw pantser heen te gaan. Hij komt wel weer uit zijn teruggetrokkenheid.

Zwaarden 5
Is hij misschien een type dat altijd moet winnen? Is dit wat jou zo remt naar hem toe? Heeft hij altijd graag zelf de touwtjes in handen?

Zwaarden Koningin
Jij wilt kappen met de eigenaardigheden/obstakels van Zwaarden 5

Heel veel liefs van Leeuwin