Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Haar kammen

Gestart door janice, november 30, 2010, 10:19:10 AM

janice

Ik droom dat ik met mn vader in de keuken sta. Ik ga zitten en hij begint mn haar te kammen en te vlechten in een paardenstaart. Het ziet er netjes gekamt en verzorgt uit. Ik heb langer haar dan ik had gedacht maar ik zie dat mn haar bij de puntjes bruinm begint te worden en ik laat het aan mn vader zien. Links naast ons staat kan je een hoop vaat doen. Mn vader zegt er nix over, en ik weet dat hij zich inhoudt om er iets over te zeggen.
Intuitie is verstand dat haast heeft

roro

Hi,

Ik denk dat dit staat voor iets, ontwijken voor jullie beiden.
Er is een stituatie waar jullie beiden graag over willen hebben maar toch ontwijken, jullie zien het allebei( de vaat) maar zeggen niks.
Iemand zijn haar doen, breng vaak ontspanning maar door het gevolg van die vaat is het voor mij alsof er wel een sort conflict is maar in doofpot gestopt.

Dit is nu wat bij mij opkomt.

Hopelijk heb je er wat aan.

liefs ro

Ricca

En dit kwam bij mij op... :)

Het is blijkbaar bij jou thuis en niet bij je vader thuis, anders was de vaat zíjn pakkie-an geweest. Je vader verzorgt jou (doet je haar) en dat is heel lief van hem en je vindt het ook fijn (je haar is langer dan je gedacht had). Maar in de vuile vaat voel je een onuitgesproken boodschap dat je ook goed voor jezelf moet zorgen. Je voelt dat je vader er eigenlijk iets van wil zeggen, maar dat betekent alleen maar dat je naar jezelf kijkt vanuit zijn standpunt (het standpunt zoals jij dat vermoedt). Het is - zoals bijna altijd - een boodschap van jezelf aan jezelf. 

Liefs,
Ricca 
From Ricca with Love

roro

Heey Ricca,

Die vind ik ook erg mooi van jou zeg.
Dit vind ik nou echt zo interessant en leerzaam hoe je dus vanuit andere manieren het ook kan interperteren.
Echt interessant.

Liefs ro

janice

jullie hebben beiden een punt en roro, onderschat je eigen droomanalyses niet!! je moest eens weten :D
ik zit idd met iets in mn maag wat betrefd familie.
bedankt beiden!
Intuitie is verstand dat haast heeft

roro

heey Janice,

Bedankt, wat ik heb gedaan is meer spiritueel inzicht als ik het zo mag formuleren.
Ik ging meteen qua gevoel erop in en wat jou energie vertelt, kan niet zo goed onder woorden brengen maar hopelijk begrijp je het.

Heel erg bedankt, is voor mij ook weer een mooie les dat ik wel goed zat.

En als ik zo brutaal mag zijn om je advies te geven, praat erover, desnoods schrijf het voor je zelf op.

liefs!!!