Liefdeslegging 2

Gestart door roro, november 28, 2010, 18:09:34 PM

roro

Hi Lieve mensen,

Terug van weggeweest haha.
Hoe is het hier allemaal?

Andere liefdeslegging topic, laat die maar.

Maar wie wil alsnog voor mij een liefdeslegging doen?
Ik voel me heel erg aangetrokken aan iemand maar weet niet of het echt, slim om een stap te zetten.
Net uit met zijn ex, wat ik echt 2 weken van tevoren over had gedroomd dat uitging, voor die week droomde ik ook over hem, wel andere droom anyway.

Nu ben ik dus nieuwsgierig of het wel slim is om contact te maken want ik ken hem niet echt heel goed.
Ben benieuwd wat jullie kaarten zeggen.

Liefs Ro

stekelbees

hey

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje en wil daar ook wel iets meer over weten
ik heb al zoveel verschillende uitleg gekregen !

grtjs

roro

Hopelijk krijgen we antwoord stekelbeesje smile.

liefs

Leeuwin

Hoi Roro,

Allereerst: welkom terug. Ik heb de legging Verliefd voor je gedaan in de hoop dat ik je zo wat op weg help!

1. Jouw droompartner: Matigheid
2. De houding van deze persoon jegens jou: De Geliefden
3. Jouw houding jegens deze persoon: Ridder van Zwaarden
4. De huidige leefsituatie van je geliefde: Zwaarden 5
5. Is jouw geliefde alweer gebonden?: Koningin van Zwaarden
6. Is hij bereid om op jouw avances in te gaan?: De Hogepriesteres
7. Moet jij je met hem inlaten?: De Wereld

1. Jouw droompartner komt uit een ander milieu dan jij of houdt er hele andere levensopvattingen en/of leefstijl op na dan jij. Desalniettemin passen jullie op zielsniveau heel goed bij elkaar! 8)

2. Zijn hart gaat zeker naar jou uit. Hij moet nog wel zijn oude relatie loslaten. In praktische zin is dit ook gebeurd maar de emotionele kant moet bij hem nog komen. Hou hier dus wel rekening mee.

3. Want jij wilt helemaal voor hem gaan, het liefst versier je hem op een zeer enthousiast manier. Mijn advies is om niet te fanatiek werk van hem te maken. Ik heb het idee dat hij zich anders heel erg overrompeld voelt en daar houdt hij niet van.

4. Zoals ik al hierboven schreef: hij moet eerst orde scheppen in zijn leven want in zijn net beeindigde relatie is heel wat gebeurd, zo aan Zwaarden 5 te zien. Dit is hem echt niet in zijn spreekwoordelijke koude kleren gaan zitten.

5. Nee, je geliefde is niet gebonden. Ook gaat zijn hart niet naar een andere vrouw uit.

6. Hij is wel bereid om op jouw avances in te gaan maar ik vraag me af of hij zich nu al helemaal kan geven aan jou, aangezien hij nu nog e.e.a met zichzelf te stellen heeft. Bezin je goed op hoe je hem wilt benaderen. Deze kaart zegt in ieder geval dat je geduld moet tonen. Toon inlevingsvermogen en op een normale manier belangstelling voor hem als persoon en wat hij in zijn dagelijks leven doet.

7. Een absolute aanrader om je met hem in te laten maar nogmaals: voorzichtig!

Heel veel sterkte en liefs van Leeuwin

Leeuwin

Hoi Stekelbaars,

Voor jou dezelfde legging als die van Roro.

1. Jouw droompartner
2. De houding van deze persoon jegens jou: Koning van Zwaarden
3. Jouw houding jegens die persoon: Ridder van Kelken
4. De huidige leefsituatie van je geliefde: Pentakels 9
5. Is jouw droompartner al gebonden?: Koningin van Pentakels
6. Is jouw droompartner bereid om op jouw avances in te gaan?: Pentakels 8
7. Moet jij je met je droompartner inlaten?: Matigheid

1. Jouw droompartner is een nogal gevoelig persoon met een goede intuitie en een hoop verbeeldingskracht. Is zeer leergierig, vooral geinteresseerd in het mystieke en wil groeien door ervaring.

2. Die persoon neemt afstand van jou. Ik heb het idee dat die persoon zich geclaimd voelt door jou. Pas dus op dat je niet te opdringerig wordt want de persoon in kwestie kan weleens heel kwaad worden. En Zwaarden Koning is dan niet mis!  :'(

3. Jij bent duidelijk wel verliefd op hem en dat laat je merken ook. Nogmaals: ik heb het idee dat Zwaarden Koning daar niet echt van gediend is.

4. Je geliefde heeft een relatie maar is daar niet helemaal gelukkig in. Je geliefde voelt zich in de huidige relatie wat eenzaam. Ik heb het idee dat het materiele aspect iets te sterk benadrukt wordt door hem en zijn geliefde.

5. Deze koningin is de partner van jouw geliefde.

6. Je droompartner vindt jou best aardig en je kunt best bevriend zijn maar een liefdesband zie ik tot op heden niet.

7. Je kunt je voorlopig alleen met je geliefde inlaten als jij een puur platonisch contact aan kunt. Voorlopig zie ik alleen maar (of moet ik zeggen hooguit) vriendschap van de kant van jouw geliefde. Als je dat kunt accepteren dan kun je je met je geliefde inlaten.

Liefs van Leeuwin

roro

Woow leeuwin, dank je wel schat.

Ik ben zo blij met je reading en pff en alles klopt.
Hij komt uit een heeeel ander mileu dan ik maar ik voel me heel erg verbonden ja, veel dieper echt meer zielsniveau.
Enne wauw ik kan alleen maarz eggen woow en ik had al zo gevoel, ik moet voorzichtig zijn en niet te enthousiast, ik ben een persoon die vaak altijd te enthousiast over komt hahahahahaa...
Overigens is het dan wel slim om zijn nummer aan hem te vragen, ik hoop liever dat ie het aan mij vraagt hahahaha...
Dan weet ik zeker dat ie me wel leuk vind hahaha.. en kom ik niet te enthousiast over.
Want ik kom nhem in dagelijks leven niet echt  vaak tegen, echt heel weinig

Leeuwin echt onwijs bedankt!!!
Je bent echt goed hahahah veel liefs!!!!

Ricca

Mooi, Roro, de Wereld! :D Dat is ook de betekenis van de Hemelse Klanken (van het Dolfijnkaartje elders).

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

roro

Thx Ricca!!!

Ik vind ook echt een  bijzondere legging voel me happy hahaha..
Wat mooi dat jij zelfde had!!

Alleen even nadenken of ik nummer moet vragen als gelegenheid er is maar ik hoop liever dat hij het doet hahaha...

Liefs!

dameblanche

hallo ro,
ik heb hier voor jou 9 kaartjes getrokken
1zon
2muizen
3berg
4ooievaar
5ring
6heer
7klavers
8beer
9roede
in het verleden heb je je wel goed gevoelt bij deze relatie [zon] maar ook dat er iets aan ontbrak[muizen bij de man].
eigenlijk meer bij de man als bij jou.
boven je liggen de muizen en dat vertelt ook dat je hem mist.
je wenst dat het verlorene weer bij je terug komt maar in de toekomst liggen er bergen, dat betent dat er nog heel wat overwonnen zal moeten worden. blokkades.
ik zie el dat de relatie tamelijk instabiel is geweest, je hebt er onvrede mee gehad.
de roede bovenop je pk geeft dat hier ook aan evenals de beer.
roede geeft ook weer aan dat je weer langzaam in je energie terug aant komen bent.
de beer ligt hier ook voor advieskaart en wel om de toekomst enigzins positief te kunnen beinvloeden:
trek je af en toe terug uit het sociale leven, zet alles weer op een rijtje, kom terug in je energie, je zult zien dat je er dan anders tegenaan gaat kijken.
ik hoop dat je hier iets aan hebt ro.
groetjes dameblanche

roro

Heey Dameblanche!

Lief dta je een legging heb gedaan!

Uhm het spijt me heel erg.
Maar ik heb nog nooit met deze jongen een relatie gehad.

Daar kan ik me helaas niet in vinden, sorry!

Maar ik heb el in verleden een instabiele relatie gehad maar dat is echt al ongeveer, 3 jaar geleden.
Nogmaals echt onwijs bedankt vind het heel erg lief van je!

liefs ro