Keltisch kruis legging -> Carrièrevraag. Hulp bij interpretatie aub :)

Gestart door Scathach, november 26, 2010, 14:21:57 PM

Scathach

Hallo mede zoekers :D
Mijn tweede legging vandaag, waar ik weer dolgraag alle input voor zou appreciëren  ;)

Om een lang verhaal kort te maken

Begin 2009 liet ik mijn érg commerciële job voor wat hij was omdat ik tegen een burn out aan zat. Hierna volgde een erg zwaar jaar waarbij ik te kampen kreeg met werkloosheid, depressie, financiële problemen én een nieuwe relatie.

Na enkele teleurstellende werkervaringen besloot ik toch terug aan te kloppen bij diezelfde werkgever, omdat ik de job op zich graag en goed deed, omdat ander werk vinden niet zo makkelijk bleek en omdat ik mijn eigen angsten onder ogen wil leren zien. Ik kreeg er meteen een nieuwe kans en sinds een goede maand ben ik weer aan de slag. Het is sindsdien allemaal niet bepaald van een leien dakje gelopen maar ik trek me uit de slag. Ik besef dat ik, als ik deze job naar behoren wil doen ik zal moeten leren omgaan met de stress. Mijn stress komt voort uit een diep geworteld gevoel van faalangst en die angst ook de reden van mijn recente reeks van tegenslagen. Voor mijn gevoel verlaat ik nu stilletjes aan een donkere periode en leer ik nu -stap voor stap- om weer positief te leren denken.   

Dus ik vroeg: Hoe gaat mijn carrière -werkzekerheid zich vanaf hier verder ontwikkelen.

Hier ben ik nu
1. De Keizerin
De zaden voor een nieuw begin op carriérevlak zullen ontkiemen, mits ik er zorg voor draag.

Dit kruist het
2. Zwaarden 7
Er is iets gaande op mijn werk wat mijn groei bemoeilijkt, achterklap of iets of iemand anders wat de situatie bemoeilijkt. Geen directe confrontatie aangaan, tact is nodig om met deze situatie om te gaan.

Hierop rust het
3. Kelken 2
Een onverwachte gebeurtenis of ontmoeting verandert de situatie op mijn werk ten goede

Dit ging eraan vooraf
4. De Wereld
Het einde van een cyclus, het begin van een nieuwe. En daarmee de vrijheid om nieuwe uitdagingen aan te gaan

Dit kroont het
5. Schildknaap van kelken
Groei op emotioneel vlak zorgt ervoor dat ik werk met andere ogen ga bekijken, een nieuwe aanpak?

Dit vloeit eruit voort
6. Zwaarden Aas
Verwezenlijking van plannen, een scherpe geest met een plan.

Mijn angst
7. Maat
Ik ben bang dat ik de juiste balans privé - werk, stress - werk niet ga kunnen vinden?

Mijn omgeving
8. Zwaarden 4
Rust nodig om energie-reserve op te bouwen -> Hoe dit relateerd aan de ligging van de kaart weet ik niet? Misschien met de hulp van mijn omgeving leer ik juiste balans te crëeeren?

Mijn hoop/ vrees
9. De Kracht
Ik wil leren mijn persoonlijke kracht optimaal te gebruiken.

Dit ligt vast
10. Pentagrammen 5
Omdat ik deze kaart krijg op het einde van de legging zou ik zeggen dat deze kaart het einde van een financiëel zware periode aangeeft. Door mijn persoonlijke groei leer ik mijn verlies niet als een verlies maar als een opportuniteit te zien, een kans om te leren en spiritueel rijker te worden.

Comments please? :)

Leeuwin

Hoi Scathach,

Hierbij van mij een interpretatiepoging.

Zwaarden 7 viel me gelijk op. Je hebt niet alleen kans dat je zelf met achterklap te maken krijgt maar ook dat je daardoor het gevaar loopt om weer aan je oude patronen van faalangst en stress ten prooi te vallen.
De Keizerin geeft voor mij aan dat je hiervoor dus heel erg moet oppassen en als je goed bij jezelf blijft dan zal niet alleen je carriere maar ook je innerlijke groei nog het makkelijkst verlopen. Deze kaart geeft ook aan dat je het vertrouwen hebt of krijgt van je baas of andere belangrijke mensen. Het kan zijn dat dit ervoor zorgt dan anderen zich schuldig maken aan achterklap.
Kelken 2: als je respect blijft tonen voor anderen en de situatie met tact oplost dan zul je merken dat hun negatieve gevoelens voor jou in positieve gevoelens veranderen. Respect tonen is een van je sterke kanten, daar rust alles op.
De Wereld: jij wilde graag vooruit komen in je werk maar dat kwam je niet. Je besefte niet dat dit kwam doordat je faalangst had. Daarom wilde je een andere baan hebben. Hier ben je nu achter gekomen en je gaat opnieuw proberen om met je faalangst om te gaan.
Schildknaap van Kelken: je kunt gerust op je gevoelens en indrukken vertrouwen. Je bent namelijk op de juiste weg.
Zwaarden Aas: verwezenlijking van plannen en scherpe inzichten. Ook nieuwe en gunstigere contracten.
Maat: ik kan ook even niks anders zien dan een balans tussen werk en privé.
Zwaarden 4: tegen de achtergrond van Maat een waarschuwing om je niet van je omgeving terug te trekken. Je vrienden en kennissen hebben het goed met je voor!
Kracht: je bent bang om je baan te verliezen en mogelijk ook voor mensen die je in de rug aanvallen. Je kracht optimaal gebruiken, mede door jezelf in Zijn totaliteit te omarmen. Dus niet alleen je goede maar ook je minder goede kanten.
Pentakels 5: het einde van een periode van alleen ervoor staan. Rijker word je in ieder geval wel, op alle vlakken van je wezen. Dit zie ik aan Zwaarden Aas met deze kaart gecombineerd.

Groetjes van Lion queen