stage legging

Gestart door Luna, november 21, 2010, 12:11:25 PM

Luna

Lieve Mensen,

Lang ben ik al uit de roulatie, maar nu ga ik waarschijnlijk een stageplaats krijgen per 1 januari 2011, voor een half jaar.

Dus ik heb een keltisch kruis gelegt met de vraag; Krijg ik de stage en gaat het leerzaam zijn?

Dit was de legging;

Kaart 1; De ZEGENWAGEN(!)   Mijn gevoel zei ; Ik krijg de stage

Kaart 2; SCHILDKNAAP KELKEN   Mijn gevoel zei; Ik heb iets aan te bieden   (deze kaart viel uit het dek tijdens het schudden, alsof ik die moest hebben en daarna trok ik hem dus ook, toen ik heb weer goed had terug  gestopt en geschud)

Kaart 3; KELKEN 7     (weer die vage kaart die ik al eerder had...Ricca zag er van alles in, toch de vorige leggingen er maar eens bij pakken)

Kaart 4; De DWAAS    (moest ik om lachen, die malle dwaas trek ik bijna nooit)

Kaart 5; Zwaarden 8 (oeps, weer die worstelende dame, die zelf de touwen los kan gooien, de weg is vrij...)

Kaart 6; PENTAKELS 10 (Weer!) die stemde me blij!

Kaart 7;STAVEN 9     (hmmmmmm????)

Kaart 8; RIDDER ZWAARDEN

Kaart 9; DE HOGEPRIESTER

Kaart 10; SCHILDKNAAP ZWAARDEN      Ricca schreef over deze kaart;
Citaat van: Ricca op maart 22, 2006, 16:11:11 PM
Van nature voorzichtig treedt Zwaarden Schildknaap niet op de voorgrond maar geeft hij er de voorkeur aan om op de achtergrond te blijven om waar te nemen en na te denken. De kat uit de boom te kijken. Niets van wat hij doet is impulsief. Hij is nog jong, onzeker en betrekkelijk onervaren en staat niet stevig met beide benen op de grond. Daardoor is hij - ondanks zijn rode schoenen (aardingssymbool) - gemakkelijk uit zijn evenwicht te brengen. Zijn houding schommelt enigszins door zijn natuurlijke nieuwsgierigheid. Zijn opgewekte geest gaat samen met een gevoel voor zorgvuldigheid en een verlangen naar terughoudendheid. Soms is de kaart gewoon een aansporing tot voorzichtigheid, afwachten en waarnemen. Wait and see...

Citaat van: Ricca op maart 22, 2006, 16:11:11 PM
De zwerm vogels vliegt heel hoog, dit symboliseert - zoals gezegd - afstandelijkheid: met zijn gedachten verheft Zwaarden Schildknaap zich ver boven gevoelens en andere lastige zaken. De wolken ter hoogte van zijn hoofd wijzen op onhelderheid in het denken. Aan de boom op de achtergrond is te zien dat het flink waait en ook zijn haren wapperen in de sterke tegenwind: de afstandelijkheid is maar schijn, er gaat heel wat in hem om.

Dit zou herkenbaar zijn. Ik heb heel veel gevoelens gehad en nog steeds. Ik moet me wel wat meer afstandelijk op stellen want anders word ik emotioneel. Ik kan en wil niet meer praten over mijn lieve moeder en zeker niet op stage. Ik wil vooruit komen en weer wat meer in de maatschappij. Maar wat er staat; afstandelijkheid is schijn want er gaat heel wat in hem om... ::), jaaa vast wel :'(

Hoe zien jullie deze legging?

Liefs,
Loes :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Leeuwin

De Zegewagen: jij krijgt de stage en het is een stageplek die nog goed bij je past ook!

Schildknaap van Kelken: heb je al een stagecontract ondertekend? Het is raadzaam om dat te doen en hierbij goed op de kleine lettertjes te letten. De stage gaat zeker leerzaam zijn.

Kelken 7: NOGMAALS een waarschuwing voor het ondertekenen van het stagecontract: let goed op de kleine lettertjes!!! Ik zie ook dat je de keus krijgt uit verschillende taken

De Dwaas: laat je onzekerheid varen. Bezin je goed op wat je wilt. Desnoods kan ik een kleine legging doen over je onzekerheden die jou bezig houden en wat je kunt loslaten. Als je je intuitie volgt dan gaat het gewoon goed!

Zwaarden 8: je krijgt duidelijke uitleg over wat je moet doen maar verwacht niet te veel hulp van medecollega's. Ze gaan er vanuit dat je e.e.a zelf kunt.

Pentakels 10: het lijkt wel of je je plekje gevonden hebt of nog gaat vinden. Maar vinden zul je hem, bij dit bedrijf maar zeker ergens anders.

Staven 9: probeer inzicht te krijgen in je verdedigingsmechanisme. Probeer inzicht te krijgen in hoe je reageert als dingen niet lukken. Als je een te sterk verdedigende houding aanneemt kan dat vervelende gevolgen hebben voor jou.

Ridder van Zwaarden: je komt bekenden tegen op je stageplek?

De Hogepriester: je bent bang dat je door chaos het geheel niet meer overziet? Hoop je dat iemand je daarmee helpt? Ook ondersteuning van een welwillend persoon die je hierbij gaat helpen.

Zwaarden Schildknaap: ik heb het idee dat je te veel in een keer wilt kunnen. Misschien omdat je die baan heel graag wilt. Deze schildknaap kan je aanmoedigen om hierin wat rustiger aan te doen.

Liefs van Leeuwin

Laure

Hi there,

Ik denk ook dat je de stage gaat krijgen hoor! Dus we zijn al met 3 die dat denken hé...
Mijn inimini aanvulling:
Je hoopt natuurlijk dat het leerzaam is (Hogepriester), dat was ook je vraag. De kaart voor de Stage is Zwaarden Ridder dus ik denk idd een heel leerzaam proces, en een groeimogelijkheid voor de Zwaarden Schildknaap (jij dus).

Fingers crossed dat je wens (Bokalen 7) werkelijkheid wordt! Je bent er alleszins klaar voor (Staven 9) en wij geloven in jou :)
Ik kijk uit naar het moment waarop je met rasse schreden weer vooruit kan.

Juuuu Loes! Juuuu!

doosje