Wie helpt mij bij de verklaring van mijn legging Keltisch kruis?

Gestart door Dirk, november 19, 2010, 20:00:41 PM

Dirk

Ik heb het ketisch kruis kaarten gelegd voormij! Wie helpt mij  bij de verklaring van deze  legging?
Alle uitleg is welkom want ik ben beginneling!.
1. Koning van pentakels
2. De geliefden
3. De maan
4  staven acht
5. Staven vijf
6. Kelken acht
7. Zwaarden zes
8  koningin van staven
9. Pentakels negen
10 de zegewagen

Ik ben echt eens benieuwd wat jullie hier kunnen opmaken
Alvast bedankt!!
Dirk

Leeuwin

Hoi Dirk,

Ik kijk eerst naar de achtergrond van wat je wilt weten en ik denk dat je nu eenzaam bent. Je hebt in een nog vrij recent verleden veel te maken gehad met egoisme, in ieder geval met weinig rekening houden met jou en/of je situatie. (Staven 5)
Op een gegeven moment ben jij je gaan afzonderen (Pentakels 9). Op zich heb je het nu best goed en je begint zelfs weer naar een nieuwe liefde te verlangen maar ook naar meer vriendschap.

Gelet op wat je in het verleden hebt meegemaakt, ben je nu naar anderen een stuk onverbiddelijker geworden (Pentakels Koning).
Je bent daar zover in doorgeslagen, dat je onverbiddelijkheid je liefdesobstakel is geworden. Je voelt niet meer met je hart maar gaat alleen op hetgeen af wat je (denkt) dat je wilt. (De Geliefden)

Zonde dat je je door die mensen nu nog laat beinvloeden. In de grond (Staven 8) ben je volgens mij een heel flexibel mens wat een boel licht en liefde uitstraalt.
Dat jij je met deze mensen hebt ingelaten, zegt iets over jouw schaduwzijde. Het is een schaduwzijde die je al een hele tijd verdringt en die nu langzaam weer naar boven komt (De Maan). M.a.w: je werd bewust of onbewust naar deze mensen gedreven door je onzekerheid, niet omdat ze goed bij je paste. In een van je vorige berichten schreef je dat je ex nogal zakelijk kan zijn. Nu zie ik dat jij Pentakels Koning op de eerste plaats hebt liggen. Het is misschien een beetje ver gezocht maar kan het zijn dat jij ook ergens een onverbiddelijk kantje in je hebt en dat je dat tot nu toe hebt verdrongen? Je kunt nu even niet anders dan afwachten wat die maan in jou naar boven brengt.

Kelken 8 zegt mij dat je voldoende gemotiveerd bent om te bereiken wat je wilt en serieus met jezelf aan de slag wilt.

Zwaarden 6 zegt mij dat je je momenteel over iets gespannen voelt wat helemaal niet hoeft. Is het Staven Koningin die bij jou een bepaalde spanning oproept? Als deze vrouw de oorzaak van jouw gespannenheid is, komt dat omdat zij zich wat opdringt aan jou. Zij voelt wel wat voor jou maar jij denk ik niet voor haar. Als zij het is, vind jij haar dan te overweldigend?

Kelken 8 met De Zegewagen gecombineerd zegt mij dat jij over een tijd met zelfvertrouwen in een nieuwe relatie stapt. De vrouw in kwestie is eerst een kennis van je maar later wordt het meer en meer.

Heel veel liefs van Leeuwin

Dirk

Oef.....
Bedankt voor de reactie.  Ik krijg het wel even koud bij jou uitleg....
Inderdaad het klopt allemaal..  Dat donker kantje vanmij ik ben er mij alleszins niet van bewust.
Dat de ex partner nog iets voormij voelt kan ik niet meer inschatten. Ik heb heel veel van haar gehouden mar ik weet het nu zelf niet meer (hart zegt ja  verstand nee). Want onze relatie is er een geweest van aantrekken en afstoten.
Wat de maan in petto heeft zal ik maar afwachten.
Nog een goeie avond hè en thanks,

Dirk