Wie wil mijn kaarten even ...

Gestart door Dirk, november 16, 2010, 16:59:52 PM

Dirk

Hey,
Ik graag gevraagd of iemand mijn kaarten eens wil leggen. Ik doe dit zelf regelmatig voor mezelf maar het is toch zo moeilijk een rechte lijn te krijgen. Als het resultaat niet bevalt heb ik vlug de neiging om ze vlug te herleggen.  En dit zal wel niet de juiste werkwijze zijn  ;-))
Mijn vragen (wensen) hebben wel betrekking naar relaties toe. Ik ben namelijk single sinds meer of een jaar.

Geboren op 16/11/1954 ascedant leeuw

Alvast bedankt voor de moeite,

Dirk

Leeuwin

Hoi Dirk,

Voor jou de astrologische huizenlegging gedaan met de vraag hoe het met jou omtrent relaties gaat. De cijfers geven de huizen weer.

1. De Dwaas
2. Het Rad van Fortuin
3. Bekers Schildknaap
4. Zwaarden 2
5. Gerechtigheid
6. Pentakels 10
7. Staven 8
8. Kelken 7
9. Pentakels Koningin
10. Pentakels Koning
11. Pentakels 6
12. De Magier

De Dwaas op de plaats van het 1e huis zegt mij dat je heel open en flexibel bent (Het Rad van Fortuin). Gelet op Gerechtigheid denk ik ook wel dat je weet wat je wilt maar dat je het op de een of andere manier moeilijk vindt om op dit moment een definitieve keus te maken voor iemand.
Je hebt een heftig gevoelsleven (Staven 8). Ik heb het idee dat je interesse voor iemand afnemen zodra de roes der verliefdheid verdwenen is.
Gelet op de kaarten op 4, 8 en 12 krijg ik het gevoel dat je nogal een zwak hebt voor het type ondernemende vrouw. Ik krijg een beeld van de koele, bedrijvige onrustige vrouw die toch haar nestwarmte zoekt maar niet ''op jou gaat hangen". Ik heb het idee dat je hiervan nogal de schrik in je benen hebt gekregen en daardoor zelfs enige bindingsangst hebt opgedaan. Misschien een rare vraag maar was je ex een nogal afhankelijk type?
Ik heb het idee dat je werk momenteel een grotere rol in je leven speelt dan relaties. Ben je pas voor jezelf begonnen ofzo?
Ik heb het idee (De Magier) dat je op zich naar een relatie verlangt maar nu nog in een fase zit dat je nog dingen zelf wilt ontdekken i.p.v je weer te binden. Waar liggen mijn grenzen, lijkt het wel of jij je dat steeds afvraagt.
Gaat het misschien ook om een blond kind? (Bekers Schildknaap) waardoor een binding moeilijker is?

Liefs van Leeuwin

Dirk

Goeieavond,
Bedankt voor de kaartlegging
Er zitten veel juiste dingen in. Mijn ex was indd een harde zakenvrouw vandaar dat ik nu wel effen schrik heb om me weeral in advontuur te storten.  Vandaar dat ik wel 'vlucht' in mijn werk. Een ding is met wel onduidelijk dat met het blonde kind kan ik niet plaatsen.
Nog een goeieavond....
Dirk

Leeuwin

@Dirk,

Dat kindje is voor mij ook nog even moeilijk te plaatsen.

Liefs van Leeuwin