Realtielegging gedaan, wie helpt me interpreteren?

Gestart door Fenna, november 11, 2010, 13:21:00 PM

Fenna

1: Schildknaap Staven
7&2:  De Wereld (ik) en Zwaarden 7 (hij)
6&3: Koningin Zwaarden (ik) en Pentakels 7 (hij)
5&4: Ridder Zwaarden (ik) en de Zon (hij).

Wat ik met name niet goed kan plaatsen is zwaarden 7 en pentakels 7 bij hem.
Liefs,
Fenna

Leeuwin

Hoi Fenna,

Ik lees de kaarten als volgt:

1. Deze kaart geeft aan dat de liefde nog wel aanwezig is tussen jullie maar dat het vuur van jullie passie is verworden tot een klein vlammetje.

2. De Wereld zegt mij dat jij het goed vindt zoals het (al een hele tijd) gaat. Ik kan niet anders zeggen dan volledige tevredenheid van jouw kant. Hij daarentegen mist die passie wel! Hij wil dat kleine vlammetje het liefst weer tot een vuurzee laten branden.
Ik vraag mij af of hij hierin open is tegen je. Hij voelt liefdevolle tederheid naar jou toe maar de reden(en) waarom hij zo somber is dat zegt hij volgens mij niet. Als ik het juist heb dan vraag ik mij af waarom hij zich bij jou niet uit. Mocht je dat nodig vinden dan kan ik hiervoor een legging doen (of je doet het zelf!) om de oorzaak van zijn sombere stemmingen te achterhalen.

3. Zwaarden Koningin: jij voelt je momenteel erg afgesloten van hem en dat gaat bij jou best diep. Ik heb het idee dat hij momenteel erg veel aandacht van jou vraagt. Heb je het gevoel dat zijn controledrang steeds groter wordt?
Ook Pentakels 7 bevestigd voor mij dat hij met problemen rondloopt die hij jou niet vertelt. Hij maakt zich duidelijk ergens zorgen om. Hij voelt zich niet alijd begrepen. Ja, als je niks of weinig vertelt dan kun je ook niet begrepen worden! Het klinkt misschien raar maar vindt hij jou soms te dominant? Laat hij veel dingen alleen aan jou over? Het lijkt mij iemand die alles heel lang goed vindt en in heel veel dingen mee gaat maar dat dan na een hele lange tijd uiteindelijk blijkt dat er e.e.a bij hem dwars zat.
Ik zie en voel namelijk een enorm groot verschil bij hem tussen jou liefhebben enerzijds en zijn geslotenheid en onbekende negatieve gevoelens anderzijds.
Ik vraag me daarom af of jullie huidige problemen in de relatie zelf zitten of dat er in ieder geval een persoonlijk probleem bij hem zit.

4. Hij toont zich naar de buitenwereld in ieder geval als iemand met wie altijd alles goed gaat. Hij komt zelfs vrolijk over.
Jij daarentegen bent een stuk opener naar de buitenwereld toe. Gelet op zijn zon is voor mij duidelijk dat dit een punt is wat hem stoort aan jou. Hij wil niet dat je uit de school klapt over het wel en wee van jullie relatie.
Dit geeft mij, sorry, de indruk dat hij ergens niet helemaal eerlijk in is. Schildknaap Staven hierbij gecombineerd geeft mij ook nog eens het gevoel dat hij bang is voor ontmaskering. Rare vraag maar is hij de laatste tijd erg gefixeerd op de telefoon en/of internet? Heb je de indruk dat je dingen niet mag lezen?

Om dieper op zijn heimelijke gevoelens in te gaan kan ik een andere legging doen maar nogmaals: ALLEEN als jij dat wilt.

Liefs van Leeuwin

Fenna

Dag Leeuwin,
Ja, ik zou heel graag willen dat je eens kijkt met de kaarten wat er achter kan zitten bij hem. Ik herken er veel in namelijk.
Alvast veel dank.
Fenna

Leeuwin

Hoi Fenna,

Hierbij voor jou een 10-kaartslegging waardoor er naar mijn idee e.e.a duidelijk zal worden. :(

1. Begin: Koningin van Zwaarden
2. Tegenwerking: Koningin van Pentakels
3. Medewerking: Staven Aas
4. Strijd: De Magier (gekeerd)
5. Uitdaging: Staven 9
6. Verandering: Pentakels 10
7. Geluk: Zwaarden 7 (gekeerd)
8. Geheimen: Kelken 7
9. Onzekerheden: Koning van Zwaarden (gekeerd)
10. Triomf: De Dood

Beste Fenna,

Kelken 7 op de 8e plaats geeft voor mij aan dat jouw man in ieder geval verliefd is op een andere vrouw. Deze kaart is namelijk de kaart van de roze wolk. Dit geldt niet alleen voor relaties maar omdat het onderwerp hier nu over gaat, betrek ik het in hoofdzaak hierop.
Zwaarden Koningin zegt mij dat hij al sinds enige tijd afstand voelt tussen jou en hem. Het zegt mij ook dat hij jou als een dominant persoon ervaart. Veel zorgzaamheid (tegenwerking) ervaart hij van jou dus niet. Hiermee zeg ik absoluut niet dat jij ook dominant bent enzo!! Ik schrijf hier alleen zo duidelijk mogelijk op hoe hij jou momenteel ervaart.
Staven Aas: is hij pas op reis geweest? Zo ja, is zijn gedrag sindsdien veranderd? Hij heeft haar in ieder geval ontmoet tijdens een reis of een uitstapje.

De gekeerde Magier: hij raakt steeds verder verstrikt in zijn leugens en/of zwijgzaamheid naar jou toe! Hij is namelijk bang voor jouw reactie als hij zijn geheim van kelken 7 opbiecht. Ik vraag me bovendien af wat haar situatie is. Ik heb sterk het gevoel dat ze in ieder geval kinderen heeft, twee jongens. Maar nogmaals: hier moet je eens achter zien te komen.

Lieve Fenna, ik hoop voor je dat je relatie met hem te redden valt. Het is misschien een beetje voorbarig en van mijn kant ook nog eens heel brutaal maar ga alvast naar een advocaat om bij een eventuele scheiding je financieel sterk te laten maken. In real life zijn mannen met omgekeerde Zwaarden Koning nogal eens beducht op financiele tekortkoming van zichzelf en zijn niet te beroerd om je flink te benadelen als ze het voor elkaar kunnen krijgen.

De Dood betekent dat het twee kanten op kan gaan. Ofwel: jullie relatie krijgt een veel diepere en hechtere dimensie of jullie kiezen allebei voor je eigen weg.

Hij lijkt mij in ieder geval iemand die tot op het laatste super meegaand is en dan plotseling niet meer en dan heb jij het gedaan. Ze stellen hun partner verantwoordelijk voor hun teleurstellingen in de relatie terwijl ze dat eigenlijk bij zichzelf moeten zoeken.

Lieve Fenna, ik zie nog wel meer maar wil het hier even bij laten.

Liefs van Leeuwin

Fenna

Hoi Leeuwin,
heftig dit. Ik kan alleen zeggen dat ik er zeker dingen in herken en ik ook bepaalde zaken zal gaan uitzoeken zodat ik weet waar ik aan toe ben. Hij is niet alleen op reis geweest onlangs, hoe ver terug in de tijd kan dat zijn? Of als het een uitstapje betreft; wanneer kan dat geweest zijn denk jij (ongeveer, dit jaar of langer geleden).
Vrouw met 2 kinderen, jongens, zegt mij op dit moment weinig, maar goed. Ik ken niet iedereen die hij ontmoet.
Zou je me asljeblieft ook willen zeggen wat je nog meer voelt en ziet? Ik kan het wel handelen.
Liefs,
Fenna

Leeuwin

@Fenna,

Heb je een persoonlijke mail gestuurd (zie mijn berichten(