Een nieuwe slag van het zwaard

Gestart door Leeuwin, november 03, 2010, 12:54:38 PM

Leeuwin

Hallo allemaal,

Ben ik net tot een hoop nieuwe inzichten gekomen n.a.v het zwaardtopic, trek ik wederom Zwaarden 9 als dagkaart. Het is net alsof die legging me opnieuw ergens op wil wijzen, dus leg ik Het Zwaard nog maar een keer. Ik ben wederom erg benieuwd.

Toen ik net begon met schudden, kwam Pentakels 3 spontaan mee. Naar mijn gevoel geeft dit duidelijk aan dat er zich een positieve verandering voltrekt.

1. De kern van de zaak: Pentakels 9
2. Mijn vertrekpunt: Pentakels 6
3. Mijn basis/steun: De Hogepriester
4. Wat mij te hulp schiet: Kelken 8
5. Een probleem wordt opgelost: Staven 10
6. Een wens gaat in vervulling: Staven 4
7. Nieuwe kennis, een nieuw inzicht: Zwaarden 7

Ik zal er nog wel een tijdje alleen voor staan maar De Hogepriester zegt mij dat ik toch hulp krijg. Dit vooral als ik zelf van een of misschien wel meedere personen afstand ga nemen. Er zit namelijk meer liefde/mededogen onder de oppervlakte dan ik nu denk.
Gelet op Staven 4, denk ik dat ik binnenkort op een andere afdeling ga werken of misschien wel helemaal een andere baan krijg. Het wijst voor mij in ieder geval op een nieuwe kring van collega's. Betreffende persoon waarover ik bij Het Zwaard heb geschreven zal dan (bijna) helemaal uit mijn vizier zijn.
Dit is mijn interpretatie en ben weer zéér benieuwd naar die van jullie!

Liefs van Leeuwin

Marilu

Hallo Leeuwin,
Dat Pt 3 spontaan valt lijkt me inderdaad positief. Je krijgt extra waardering voor je werk, misschien een promotie of een extra getuigschrift o.i.d.
Kern Pt 9:je richt je instincten goed en doelgericht op wat er aan de hand is en oordeelt zelfstandig.
Vertrekpunt Pt 6:je bent bereid concrete ondersteuning te geven omdat je beseft dat dit meer biedt dan iemand van je afhouden.
Basissteun Hogepriester:ook hier heb je veel aan te reiken,in dit geval spirituele inzichten.
Hulp Bk 8:het einde van een cyclus.Vertrekken naar een andere situatie.
Oplossing probleem St10:De zaken 'thuis brengen' en sorteren!
Wens in vervulling St4:Feestje ter ere van promotie of een goede werkevaluatie.
Nieuwe kennis/inzicht Zw7:het paradoxale karakter van de 7 kan je steeds meer duidelijk worden.Zonde en vergeving,drama en verlossing,goed en kwaad.Hoe zit het en hoe weerspiegelt het een zich in het ander?

Het zijn maar wat gedachten,ik hoop dat je er iets aan hebt.
Veel liefs van Marilu.

Leeuwin

Hoi Marilu,

Toeval?  ??? Ik was vandaag aan het werk en ik kreeg heel sterk het idee dat ik goede vooruitgang in mijn werk ga maken. Vooral Bekers 8 bevestigt dit nu voor mij. Een van mijn collega's zei vandaag tegen me dat ze mijn intuitie goed vindt. (Pentakels 9) Ik denk dat ik zelfs al weet wat die andere situatie wordt maar ik steek nog wel even mijn voelsprieten uit.
Van Zwaarden 7 heb ik het idee dat die al een tijdje op mij inwerkt en dat er nog e.e.a aan mysterie aan mij geopenbaard zal worden. Ik hou jou, maar ook alle anderen hiervan op de hoogte!

Liefs van Leeuwin

Leeuwin

@Marilu,

Heb inmiddels mijn functioneringsgesprek gehad en die was heel positief :) Ik heb dus een hele goede beoordeling gehad. Dit is alvast uitgekomen, nu de rest nog!

Liefs van Leeuwin

Marilu

Heel goed, Leeuwin! Ben benieuwd naar de rest...
Veel liefs van Marilu.

Leeuwin

Zodra ik meer nieuws heb dan hoor je het hoor Marilu!!

Liefs van Leeuwin