Wie wilt er voor mij een kaartlegging doen???

Gestart door patricia89, oktober 31, 2010, 18:32:47 PM

patricia89

Ik ben erg benieuwd wat mij de toekomst gaat brengen ( werk, liefde, eigen huisje).
Ik heb zelf wel tarot kaarten thuis maar doe het pas sinds kort dus de betekenissen zijn nog erg moeilijk voor mij.
Wie zou er voor mij een algemene legging willen doen?

Leeuwin

Hoi Patricia,

Hier een KK-legging voor jou.

1. Situatie: Kelken Koning
2. Obstakel: Pentakels 5
3. Eerste ontwikkeling: De Dwaas
4. Fundament: Pentakels 6
5. Verleden: Kelken 3
6. Toekomstige ontwikkeling: Staven Schildknaap
7. Persoonskaart: Pentakels Koning
8. Omgevingskaart: Zwaarden Koningin
9. Hoop/vrees: Kelken 9
10. Uitkomst: Staven 2

Zoals ik de legging nu bekijk, denk ik dat je voornamelijk last hebt van eenzaamheid. Dit zie ik aan Pentakels 5 die met de Kelken Koning gecombineerd is. Deze eenzaamheid belemmert jou (gevoelsmatig) in het verwezenlijken van je plannen.
Want uit Pentakels Koning, je persoonskaart, maak ik namelijk op dat je best wel weet wat je wilt en dat je sterk genoeg bent om je wensen en verlangens te verwezenlijken.

Pentakels 6 met De Dwaas gecombineerd zegt mij dat je ook nog eens een goede balans hebt tussen geven en nemen. Dit moet een goede basis zijn voor relaties met anderen.

Zwaarden Koningin op de omgevingsplaats, gecombineerd met Kelken 3 en Kelken 9. Dit zegt mij dat er een vrouw in jouw omgeving is geweest die tussen jouw vriendschappen flink heeft lopen stoken. O.a dit, is de oorzaak van je eenzaamheid. Ik sluit niet uit dat je momenteel enigszins huiverig bent voor herhaling van het gedrag van Zwaarden Koningin. Kan het zijn dat je angst hebt voor het verlies van dierbaren?

Over een poosje worden die onzekerheden minder (De Dwaas), zul je makkelijker op mensen afstappen en nieuwe vrienden maken (Staven Schildknaap) Vrienden van vroeger zullen weer contact met je opnemen of jij neemt contact met hen op.
Uit de vele contacten die je zult krijgen zal uit een daarvan een relatie ontstaan.

Ik heb het idee dat het werk wel komt maar de komende tijd geen dominante rol in je leven speelt. Ik heb eerder het gevoel dat liefde en relaties een dominantere rol gaan spelen of AL gaan spelen. Mocht het zo zijn dat je werkloos bent momenteel, weet dan dat daar verandering in komt. Die eventuele werkloosheid haal ik uit de kaarten Bekers Koning en Pentakels 5. Voel je je door je werkloosheid be(voor)oordeeld door anderen?

Liefs van Leeuwin

patricia89

Hoi Leeuwin,

Dankjewel dat je voor mij een kaartlegging heb willen doen.
De eenzaamheid klopt wel ja, het verschilt een beetje.
Ik ben vrijgezel, daar heb ik vaak geen last van maar heb soms ook wel momenten dat ik mij afvraag wanneer er voor mij een leuke jongen op mijn pad komt en qua vriendschap heb ik 1 hele goeie vriendin die ik volledig vertrouw. Ik heb even na zitten denken over een vrouw die heeft zitten stoken maar daar schiet mij even niks van te binnen. In ieder geval niet waardoor er vriendschappen beeindigt zijn.

Ik ben niet echt bang om dierbaren kwijt te raken ofzo maar vind het wel erg moeilijk om vreemde mensen aan te spreken en te leren kennen. Dat zal wel mijn onzekerheid en verlegenheid zijn.
Maar als andere mensen meteen open naar mij zijn dan kan ik dat ook wel zijn.

Ik ben op dit moment niet werkloos maar zit wel erg met mijn werk.
Zou wel erg graag op mijn eigen willen maar met deze baan gaat dat gewoon niet lukken dus weet niet zo goed welke kant ik nu op moet.
Heb een beetje het gevoel dat ik op dit moment in mijn leven een beetje vastgelopen ben, vandaar ook dat ik om een kaartlegging vroeg.
Ik weet niet echt wat ik wil en hoop een beetje dat dat vanzelf zich wijst.

patricia89

En qua liefde was er trouwens wel 1 jongen die ik erg leuk vond maar kreeg nogal wisselende signalen van hem.
Dus werd daar ook behoorlijk gestoord van.